رد شدن به محتوای اصلی

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

Link to لابی ایران سوئد Iran & Sweden

قشنگترین ترانه عاشقانه ای که شنیده اید

Posted: 01 Feb 2011 11:41 AM PST

خوب خیلی ترانه ها عاشقانه است و تو هر زمانی یکیش به دل آدم میشینه من خودم شعرهای معین رو دوست دارم اما این
آخری که لیلا فروهر خونده معرکه است

آرزوی من این است که دو روز طولانی در کنار تو باشم فارغ از پشیمانی

آرزوی من این است یا شبی فراموشم یا که مثل غم هر شب گیرمت در آغوشم

آرزوی من این است که تو مثل یک سایه سرپناه من باشی لحظه ی تر گریه

آرزوی من این است نرم و عاشق و ساده همسفر شوی با من در سکوت یک جاده

آرزوی من این است هستی تو من باشم لحظه های هوشیاری مستی تو من باشم

آرزوی من این است تو غزال من باشی تک ستاره روشن در خیال من باشی

آرزوی من این است در شبی پر از رویا پیش ماه و تو باشم لحظه ای لب دریا

آرزوی من این است از سفر نگویی تو تو هم آرزویی کن اوج آرزویی تو

آرزوی من این است مثل لیلی و مجنون پیروی کنیم از عشق این جنون بی قانون

آرزوی من این است زیر سقف این دنیا من برای تو باشم تو برای من تنها

آرزوی من این است آرزوی من این است آرزوی من این است

فسیل های آینده

Posted: 01 Feb 2011 11:31 AM PST


فســـــــــــــــــــــیل های آینـــــــــــــــــــــده

فکر می‌کنید آیندگان چه بقايايي از ما كشف مي‌كنند!









سایت:http://www.golagha.ir/news/?ty=37&id=4881

چینی ها استیو جابز تقلبی را هم تولید کردند

Posted: 01 Feb 2011 11:26 AM PST




چینی‌ها استیو جابز تقلبی هم تولید کردند!



































مهر
: یک شرکت چینی به تازگی مجسمه‌هایی از "استیو جابز" را تولید و برای فروش عرضه کرده است که در آنها جزئیات دقیقی از خصوصیات ظاهری بنیانگذار اپل
دیده می‌شود. چینی‌ها اغلب به تولید اجناس با مارکهای تقلبی شهرت دارند.
این بار در اقدامی جالب تصمیم گرفتند بدون اجازه شرکت اپل، "استیو جابز
تقلبی" تولید کنند. در حقیقیت یک سایت چینی
مجسمه‌های رومیزی کوچکی به شکل رئیس اپل را تولید و برای فروش در روی سایت
خود عرضه کرده است. شرکت اپل پس از آگاه شدن از این موضوع به شدت نسبت به
آن اعتراض کرد. این شرکت معتقد است که این مجسمه‌ها حق مولف و علامت تجاری
اپل را نقض می‌کند.
در تولید مجسمه استیو جابز جزئیات بسیار دقیقی از
خصوصیات ظاهری رئیس اپل رعایت شده است. کفشهای ورزشی، تی‌شرت مشکی و شلوار
جین که بنیانگذار شرکت کوپرتینو همیشه آنها عادت به پوشیدن آنها دارند در
این مجسمه دیده می‌شوند.
در دست چپ استیو جابز چینی یک دستگاه "آی- فن
4" قرار گرفته است. درواقع یکی از علل عصبانیت اپل از تولید این مجسمه
همین مسئله می تواند باشد زیرا به دلیل مشکل آنتن "آی- فن 4" کاربران این
دستگاه جدید اپل نمی توانند آن را با دست چپ بگیرند چون به محض گرفتن
دستگاه با دست چپ آنتن قطع می‌شود.
با عرضه این مجسمه‌ها بر روی سایت شرکت تولیدکننده بلافاصه 300 نمونه از آن به قیمت 80 یورو فروخته شد.
براساس
گزارش نانوپرس، استیو جابز هم ...ت نماند و برپایه ماده 334 قانون ایالتی
کالیفرنیا به دلیل سوء استفاده از نام و تصویر یک فرد به عنوان یک ابزار
تجاری از شرکت چینی شکایت کرد و جلوی عرضه "استیو جابز تقلبی" را گرفت.

اندر گوش فیل! دانستنیها

Posted: 01 Feb 2011 11:21 AM PST






خرگوش‌ها و طوطی‌ها می‌توانند بدون اینکه حتی سرشان را تکان بدهند‌، پشت سرشان را ببینند.

شايد اسب آبی هیکل بزرگي داشته باشد اما با این حال مي‌تواند سریعتر از انسان حرکت کند.

عقربها تنها موجوداتی هستند که اشعه رادیو اکتیو تاثیری روي آنها ندارد.

حس بویایی مورچه با حس بویایی سگ برابری می‌كند.

دلفین‌ها و فیل‌ها فقط دو ساعت در شبانه‌روز می‌خوابند.

فیل از گوشهایش به عنوان وسيله‌اي براي تهویه هوا استفاده می‌کند.
http://www.golagha.ir/news/?ty=37&id=4793

دختر 9ساله‌ای که آرزوی عروس شدن داشت و حالا...؟! (+عکس)

Posted: 01 Feb 2011 08:42 AM PST


همه دختر ها
آزروی روزی را می‌كنند كه لباس سفید عروسی تن كنند و در كنار مرد رویا
هایشان به خانه بخت بروند...

همه دختر ها آزروی روزی را می‌كنند كه لباس سفید عروسی
تن كنند و در كنار مرد رویا هایشان به خانه بخت بروند. اما جویلا كوپر،
دختر بچه ی 9 ساله آمریكایی فرصت آن را ندارد كه منتظر مرد رویاهایش بماند.




او حدود 2 سال است كه با سرطان خود دست و پنجه نرم می‌كند.
آخرین آرزوی جویلا این است كه با جوز كه او نیز مبتلا به سرطان خون است و
در اتاق جویلا بستری است ازدواج كند و ناكام از این دنیا نرود. به همین
دلیل والدین این دو زوج 9 ساله مراسم ازدواج باشكوهی را برای آنها تدارك
دیده اند تا به آخرین آرزوی جویلا جامع عمل بپوشانند.



مجموعه شعرهاي فروغ فرخزاد

Posted: 01 Feb 2011 07:33 AM PST

دختر و بهار


دختر کنار پنجره تنها نشست و گفت

ای دختر بهار حسد می برم به تو
عطر و گلو ترانه و سرمستی ترا
با هرچه طالبی به خدا می خرم زتو

بر شاخ نوجوان درختی شکوفه ای
با ناز می گشود دو چشمان بسته را
می شست کاکلی به لب آب نقره فام
آن بال های نازک زیبای خسته را

خورشید خنده کرد وز امواج خنده اش
بر چهر روز روشنی دلکشی دوید
موج سبک خزید و نسیمی به گوش او
رازی سرود و موج بنرمی از او رمید

خندید باغبان که سرانجام شد بهار
دیگر شکوفه کرده درختی که کاشتم
دختر شنید و گفت چه حاصل از این بهار
ای بس بهار ها که بهاری نداشتم

خورشید تشنه کام در آن سوی آسمان
گوئی میان مجمری از خون نشسته بود
می رفت روز و خیره در اندیشه ای غریب
دختر کنار پنجره محزون نشسته بود
تهران -بهار۱۳۳۴

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! گفت و گوی من و خدا تست آلزایمر دختر فداکار کفر دخترا رو در بیارید! داستان جالب امتحان داماد ها! ( انده خنده! ) تصاویری شگفت انگیز و جالب راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! Posted: 31 Jan 2011 11:09 AM PST فرهنگ > تجسمی - محققان با استفاده از اشعه ‌ایکس در مطالعه نقاشی معروف لئوناردو داوینچی موفق شدند از شیوه رنگ‌آمیزی و قرار گرفتن این لایه‌ها در نقاط مختلف چهره مونالیزا سر دربیاورند. به گزارش خبرآنلاین، دانشمندان موفق به کشف این نکته شده‌اند که داوینچی در نقاشی‌هایش جلوه‌ای به کار می‌برد که به «سفوماتو» یا محوکاری شهرت دارد. آنها به نتیجه رسیده‌اند داوینچی برای خلق این جلوه بصری حدود 40 لایه بسیار نازک رنگی روی نقاشی‌هایش بکار برده و برای این کار از انگشت دستش استفاده کرده است. این لایه‌های نازک رنگدانه‌های هم‌خانواده نوعی سایه دور دهان مونالیزا ا

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 2 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 1 تارنگار : زيبا ترين كلام ها Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Posted: 19 Oct 2011 08:07 AM PDT رمز جذابیت برخی افراد چیست؟ یکی از مهمترین رازهای رسیدن به آن جذابیت است و قبل از هر چیز باید بدانیم که جذابیت چیزی غیر از زیبایی است‌. شخص می‌تواند صورت زیبایی نداشته باشد اما بسیار جذاب باشد و هم چنین می‌تواند بسیار زیبا باشد اما اصلاً جذابیت نداشته باشد. جذابیت و گیرایی یک ویژگی کاملاً اکتسابی است و به راحتی می‌توانیم صاحب آن باشیم‌: ظاهری آراسته داشته باشید. تمیز و مرتب باشید، هماهنگی و پاکیزگی شما، ناخودآگاه شما را جذاب می‌کند. بعضی از افراد براساس تصوری اشتباه برای جذاب شدن به زحمت زیادی می‌افتند و خود را به شکل‌های عجیب و غریبی درست می‌کنند. مهمترین مسئله این است که مرتب

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ داستان : قلب هدیه... Posted: 27 Jan 2011 11:39 AM PST پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..! دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود : سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی