رد شدن به محتوای اصلی

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

Link to لابی ایران سوئد Iran & Sweden

این نقاشی ها متعلق به کیست؟؟

Posted: 13 Feb 2011 11:39 AM PST

آیا می‌دانید این نقاشی‌ها متعلق به کیست؟ شخصی که این نقاشی ها را کشیده
است، می‌خواسته در دانشگاه هنرهای زیبای وین تحصیل کند و یک نقاش معروف
شود. اگر او از طرف دانشگاه وین پذیرفته می‌شد، تاریخ جهان بسیار متفاوت
می‌شد.








.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جواب:
اسم
این نقاش، آدولف هیتلر است!‏

هنر کاغذ و تا

Posted: 13 Feb 2011 11:36 AM PST













درباره ی بدنتان بیش تر بدانید!

Posted: 13 Feb 2011 11:35 AM PST











انسان‌ها در فضا قدشان اندکی بلند می‌شود،
زیرا دیگر نیروی جاذبه‌ای نیست تا آنها را به سمت خود بکشد.

از دست
دادن تنها يک درصد از آب بدن موجب تشنگی مي‌شود.

به طور متوسط مغز
انسان، دو در صد از وزن کل بدن انسان را تشکیل می‌دهد، با این حال نیازمند
۲۵ در صد از کل اکسیژن مصرفی بدن است.

حالت فیزیکی بدن در یادآوری
خاطرات تاثیرگذار است.

مغز یک انسان در طول یک روز بیشتر از تمام
تلفن‌های جهان به سلول‌ها پیام عصبی می‌فرستد.

چند لطیفه خنده دار!

Posted: 13 Feb 2011 07:38 AM PST













زمان گذشته


معلم دستور زبان فارسی از بچه ها پرسید:
وقتی من می گویم جوان هستم، زمان حال است؟

شاگردان گفتند: نه آقا زمان خیلی خیلی
گذشته است.




شوخی


معلم: مریم بگو ببینم تو از چه گلی خوشت
می آید؟

مریم: خانم اجازه! گل اقاقیا

معلم: خوب، حالا اسم گلی را که گفتی
بنویس.

مریم: نه خانم شوخی کردم، ما از گل «رز»
خوشمان می آید.




هوای خوب


معلم: رضا! بگو ببینم وقتی هوا خوب است چه
چیز را بالای سر خودمان می بینیم؟

رضا: آسمان، خورشید، ماه و ستاره

معلم: آفرین! خوب اگرباران بیاید چه می
بینیم؟

رضا: چتر!




صدای آب


معلم: آب چند بخش است؟

رضا: یک بخش

معلم: آفرین، صدایش چیه؟

رضا: شرشر!




درس عبرت:


معلم: احمد چرا مشق هایت را ننوشتی؟

احمد: آقا معلم می خواستم شما منو تنبیه
کنید تا دانش آموزان دیگه از این کار من درس عبرت بگیرند.


منبع:aftab.ir

عزیزم دستتو تو بینی ات نکن !

Posted: 13 Feb 2011 07:31 AM PST











هیچ کودکی نیست که از فاصله یک تا شش
سالگی (خصوصاً بین دو تا چهار سالگی) برای مدتی این کار را تکرار نکند.در
واقع برخلاف آنچه والدین تصور می کنند، فرو بردن انگشت در بینی برای کودک،
راهی است جهت کاهش اضطراب، بی حوصلگی و یا حتی خستگی و در مواردی کنجکاوی.
اما باید پذیرفت این حرکت، خوشایند نبوده و بشدت والدین را نگران می کند.به
هر حال والدین قادر هستند با در پیش گرفتن روش مناسب به کودک بیاموزند
نباید در جمع انگشتش را داخل بینی فرو ببرد و به جای آن بهتر است از دستمال
استفاده کند.




● توصیه های مفید



۱) اگر کودک دچار سرماخوردگی و بیماری های مشابه
است، باید حتماً درمان شود زیرا اگر در چنین حالتی انگشتش را داخل بینی فرو
برد باعث انتقال میکرب ها به محیط اطراف خود می شود.



۲)
هرگز از کلماتی مشابه «بچه کثیف» و «بی تربیت» استفاده نکنید این کار فقط
موجب احساس عدم پذیرش وی از سوی شما می شود و کوچک ترین تأثیر تربیتی
ندارد.



۳)
واقع گرا باشید و بپذیرید برطرف شدن این عادت کودک، به زمان نیاز دارد.



۴)
هر بار که چنین رفتاری نشان داد به او دستمال بدهید و با
آرامش برایش توضیح دهید که روش صحیح، استفاده از دستمال است نه انگشت.



۵)
اگر اطراف بینی او خشک شده و وی هربار به خاطر کنجکاوی و یا خارش پوست،
اطراف آن را دستکاری می کند از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.



۶)
اگر کودک ناخودآگاه چنین رفتاری انجام می دهد، با توافق او نخی به انگشت
اشاره اش ببندید تا هر بار به خاطر بیاورد که رفتارش پسندیده نیست.



منبع:seemorgh.com


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پایگاه اُرُدیست های سوئد

پایگاه اُرُدیست های سوئد 25 rare gems of thought FromThe Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani Posted: 27 Feb 2022 06:23 PM PST A person who rules over his actions and bravely follows the path of wisdom and thought, will undoubtedly be the teacher of the future generations. -The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani How sad it is to say to a wise man with an idea the size of the sea: You only have the right to understand as much as a glass. -The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani We should want people as th...

پایگاه اُرُدیست های سوئد

پایگاه اُرُدیست های سوئد بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور جمهوری آذربایجان The philosophy of Orodism in Azərbaycan بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور انگلیس The philosophy of Orodism in England بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور هندوستان The philosophy of Orodism in India بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور پاکستان The philosophy of Orodism in Pakistan بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور آمریکا The philosophy of Orodism in United States of America (USA) بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور ازبکستان The philosophy of Orodism in Uzbekistan بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور افغانستان The philosophy of Orodism in Afghanistan بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور تاجیکستان The philosophy of Orodism in United States of Tajikistan بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور لهستان The philosophy of Orodism in Poland بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کلمبیا The philosophy of Orodism in Colombia بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور مراکش The philosophy of Orodism in Morocco بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور برزیل T...

فرهنگ در فلسفه ارد بزرگ

پژوهش و نگارش : مسعود اسپنتمان sepitemann@yahoo.com برگرفته از : http://falsafe-greatorod.blogspot.com ارد بزرگ میگوید: فرهنگ های همریشه ، انگیزه ای توان مند است که موجب همبستگی کشورها در آینده میگردد. انسان در روند فرگشت خویش "از تنواره ای که پیش از باشندگی آدمواره ی خود در آن میزیست"، به دو چشم دچار آمد که بر فراز چکاد سر او جهان بیرونی را میپایند. گزاره ای که باید بدان نگرا نگاه کرد نیز همین است که آدمی به چشمی وابسته است که خویشکاریش "نگاه به بیرون" است؛ و از "نگاه به درون" تن در میزند، زیرا نه توانایی نگرش به درون را دارد و نه از اساس برای چنین کاری برنامه ریزی شده است. در نگاه نخست بدیهی مینماید که جهان "درون" برای آدمی هرگز هراسناک نباشد، چرا که وی درون خویش را "خودی" میپندارد، اگر هم چیزی ترس آور باشد، جهان پر از ناشناخته ها و "ناخودی" های بیرون است. اما واقعیت به وارون آنچه گمان ورزی میکنیم است. هراس ما از ناشنا...