رد شدن به محتوای اصلی

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

Link to لابی ایران سوئد Iran & Sweden

تظاهرات از نوع آفریقایی ! + تصویر جالب

Posted: 10 Dec 2010 10:53 AM PST

تظاهرات رهبر مخالفان دولت ساحل عاج در اعتراض به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری در شهر آبیجان



به تماشای ترکیدن یک بادکنک بنشینیم – حتما ببینید

Posted: 10 Dec 2010 10:51 AM PST





شاید برای خیلی از ما مهم ترین کاربرد ترکیدن یک بادکنک فقط و فقط ترساندن دیگران باشد! البته من انکار نمیکنم که انجام دادن چنین کارهایی به شدت لذت بخش است (نشنیده بگیرید لطفا " /> ) اما طبیعتا هستند کسانی که قادرند به شکلی استادانه با استفاده از ساده ترین کار ها، مثل همین ترکاندن بادکنک، هنر خود را به نمایش بگذارند. Edward horsford یکی از همین افراد هنرمند است. ادوارد با هنر و مهارت بسیار زیاد خود در عکاسی پر سرعت (highspeed photography) توانسته لحظه ی ترکیدن بادکنک های رنگی پر از آب را ثبت کرده و تصاویر هنری بسیار زیبایی بیافریند.








این عکاس انگلیسی برای ثبت این تصاویر از یک دوربین نیکون D200 استفاده کرده است. برای ثبت چنین عکسی لازم بوده تا سرعت تصویر برداری معادل یک چهل هزارم ثانیه باشد تا بتوان دقیقا لحظه ای را که سوزن به بادکنک برخورد میکند را در تصویر ثبت کرد. بنابراین ادوارد دوربین خود را طوری تنظیم کرده تا وقتی سطح صدا به حد معینی برسد (صدایی که در لحظه ی انفجار بادکنک ایجاد میشود) بلافاصله تصویر ثبت شود و دقیقا با همین تکنیک توانسته به چنین عکس های فوق العاده ای دست یابد. دلیل اینکه وی درون بادکنک هایش را با آب پر کرده این است که تصاویر جلوه ی زیباتری داشته باشند.
ادوارد یک سال تمام است که مشغول کسب تجربه در مورد عکاسی از بادکنک ها در چنین حالت هایی است و این را به خوبی میتوانید از اکانت Flickr وی متوجه شوید. در ادامه ی مطلب میتوانید تصاویر بیشتری مشاهده کنید.








[

این سه زن چطور وارد سینما شدند ؟ + تصاویر

Posted: 10 Dec 2010 10:50 AM PST

تمام علاقه مندان به سینما دوست دارند بدونند که بازیگران حال سینما چه گونه به این حرفه وارد شدند. بعضی از این بازیگران با بازی در یک پلان درخشیدند و نامی برای خو دست و پا کردند.

هانیه توسلی
جزو کسانی است که رشته تحصیلی اش با کاری که اکنون انجام می‌دهد، متناسب است. تحصیل کرده ادبیات نمایشی است و کار بازیگری را از تئاتر شروع کرده است تا بالاخره در فیلم کوتاه «روی جاده نمناک» به کارگردانی مهدی کرم پور، جلوی دوربین می‌رود. تست دادن او در دفاتر مختلف سینمایی آن قدر پیش رفت که تنها یک سال و نیم بعد از آمدنش از همدان به تهران، در مجموعه تلویزیونی «غریبه» بازی کرد.



لاله اسکندری :
لاله اسکندری وقتی خیلی بچه بود جلوی دوربین ظاهر شد. عمویش کارگردان و فیلم نامه نویس بود و وقتی او 5 ساله بود، جلوی دوربین فیلم 8 میلی متری عمویش رفت تا جرقه بازیگر شدن به سرش بیفتد. چند سال بعد هم در فیلم کوتاه «بازیگر فیلم زن لر» از روح انگیز ساقی نژاد بازی کرد و پایش به سینما و تلویزیون باز شد؛ هرچند درس خواندن او در دانشکده هنر و معماری هم او را به فضاهای هنری نزدیک کرد. سال 78 برای اسکندری سال دیده شدن بود؛ یک نقش کوتاه در «متولد ماه مهر» کافی بود تا لاله اسکندری جا پایش را در سینما محکم کند.


ترانه علیدوستی:
او حالا بازیگر توانای سینماست. ترانه از طریق کلاس‌های بازیگری وارد سینما شد. دبیرستانی بود که در کلاس‌های امین تارخ ثبت نام کرد و با معرفی او به صدرعاملی برای نقش ترانه پرنیان، انتخاب شد؛ نقشی که او را در نخستین حضور سینمایی اش به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن رساند. جالب این جاست که هنوز هم در کلاس‌های بازیگری امین تارخ، فیلم نخستین تست بازیگری ترانه برای تازه واردها پخش می‌شود.

نیکوکار تهرانی برای روستای گاودانه تله کابین ساخت + تصاویر

Posted: 10 Dec 2010 10:49 AM PST

کشاورز بیان کرد: آقای شفیعیان تله کابین ساز است و با طراحی جدیدتر و قرار دادن حفاظی جلوی چرخهای گرگر (جره) باعث شد تا انگشتان دست روستاییان هنگام استفاده از این وسیله آسیب نبیند.


یک نیکوکار برای جلوگیری از قطع انگشتان دست روستاییان "گاودانه علیرضا" تا زمان بهره برداری از پل، یک تله کابین دستی ( گرگر یا جره) ایمن تر ساخته تا دیگر انگشت روستاییان به دلیل استفاده از گرگر قطع نشود.
زواره کشاورز عضو شورای روستای گاودانه به خبرنگار مهر گفت: پس از درج گزارشی در خبرگزاری مهر با موضوع " قطع انگشتان روستاییان گاودانه در استان کهگیلویه و بویر احمد به دلیل استفاده از "گرگر یا جره" به منظور عبور از رودخانه مارون"، یک نیکوکار به نام آقای شفیعیان از تهران عازم این روستا شد و تله کابین دستی جدید و ایمن تری را نصب کرد.

گرگر جدیدی که توسط فرد خیری به نام آقای شفیعیان ساخته شدکشاورز بیان کرد: آقای شفیعیان تله کابین ساز است و با طراحی جدیدتر و قرار دادن حفاظی جلوی چرخهای گرگر (جره) باعث شد تا انگشتان دست روستاییان هنگام استفاده از این وسیله آسیب نبیند.

"گرگر یا جره" انگشت دست بیش از 35 روستایی را قطع کردوی با اعلام اینکه چندی پیش تعدادی از مسئولان استان نیز از جمله استاندار و فرماندار با گرگر وارد روستا شده و از مشکل روستاییان آگاه شدند افزود: در این بازدید استاندار از روستاییان خواست که مردم روستا از این مکان کوچ کنند اما مردم روستا از این طرح ناراضی بودند چون زمین کشاورزی آنها در این مکان قرار دارد و باید برای آبیاری از آب رودخانه استفاده کنند.

مسئولان استان روی" گرگر" نشسته و از روستای گاودانه بازدید کردندبه گزارش خبرنگار مهر، پس از دستور وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر رسیدگی فوری به مشکل روستاییان و اختصاص بودجه برای احداث پل روی رودخانه مارون، مدیرکل راه و ترابری استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از روستا قول داد که هر چه سریعتر کار احداث پل انجام شود و در صورتی که رودخانه طغیان نکند، این پل را تا دو ماه و نیم دیگر تحویل دهند.اکنون پیمانکار اداره راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد کارگاه نصب پل پیاده روی را تجهیز کرده است و طبق قولی که به شورای روستا داده اند در هفته جاری عملیات اجرایی احداث پل روستای" گاودانه" را با سه میلیارد ریال اعتبار آغاز می کنند. این پل توسط شرکت ایمن راهکار احداث می شود.

عملیات اجرایی پل رودخانه مارون آغاز می شودروستانشینان محروم "گاودانه" در استان کهگیلویه و بویراحمد که برای خروج از روستا مجبور بودند از رودخانه ای که بین جاده و محل زندگیشان واقع شده با وسیله ای به نام "گرگر" عبور کنند تا به حال به "گرگر" بیش از 35 قربانی داده اند. این قربانیان انگشتان دست خود را برای استفاده از گرگر لای چرخهای آن جا می گذاشتند و یا انگشت خود را به رود می سپردند.

نقص عضو همراه همیشگی روستاییان گاودانه استمهدیه پشتوان پنج ساله که تقریبا یک ماه پیش گرگر انگشتش را بلعید آخرین قربانی روستاست، اکنون انگشت دست مهدیه پیوند زده شده است و پلاتین، استخوان انگشت کوچکش را نگه می دارد. انگشت دوم دست چپ مهدیه دیگر هیچ حس و حرکتی ندارد.

انگشت دوم دست چپ مهدیه پیوند زده شداگرچه دیگر انگشت هیچ یکی از روستاییان قطع نمی شود اما مشکلات جسمی روستاییان در اثر قطع انگشتان تا ابد همراه آنهاست.

تصاویر: بنز یا پراید؟

Posted: 10 Dec 2010 10:48 AM PST

عکس : تابلویی که 70،000،000تومان فروخته شد

Posted: 10 Dec 2010 10:47 AM PST

- گرانترین تابلوی چهارمین هفت‌نگاه در روز دوشنبه اثری از زنده‌یاد سهراب سپهری بود که به قیمت 70 میلیون تومان فروخته شد.

تصاویر: رها شده در اورست !

Posted: 10 Dec 2010 10:45 AM PST

تا بحال فکر کرده‌اید که چه تعداد از افراد جانشان را در راه صعود کوه اورست از دست می‌دهند و اجساد چه تعدادشان هرگز یافته نمی‌شود؟ در اینجا می‌توانید تصاویر دردناکی در این رابطه را نیز مشاهده کنید...



















تصاویری بسیار زیبا از پاییز در ایالت میشیگان آمریکا

Posted: 10 Dec 2010 10:44 AM PST

میشیگان ایالتی است در ایالت‌های غرب میانه آمریکا. پایتخت آن لنسینگ و شهر مهم آن دیترویت است.آب و هوای میشیگان سرد و زمستانی است و در مرز با کشور کانادا قرار دارد.تنها پارک ملی این ایالت پارک ملی آیل رویال است، اما جنگل ملی هیوران-منستی و جنگل ملی هایاواتها نیز در این ایالت قرار دارند.در سال ۲۰۰۷، این ایالت تولید ناخالص داخلی برابر با ۳۸۱٫۹۶۳ میلیارد دلار داشت، که تقریباً برابر تولید ناخالص داخلی کشور عربستان سعودی (۳۷۶٫۰۲۹ میلیارد دلار) بود.میشیگان خانهٔ جنرال موتورز، فورد، و دیگر شرکت های خودرو سازی بزرگ آمریکایی است که سالها باعث پیشرانی اقتصاد آمریکا بوده اند. شرکت کرایسلر نیز در این ایالت مستقر است.از افراد مشهور این سرزمین می‌توان امینم، آرتور میلسپو، آلبرت کان، فرانسیس فورد کاپولا، هنری فورد، مدونا، استیون سیگال، لری پیج، مایکل مور، دایانا راس، و چارلز لیندبرگ (از پیشروان تاریخ صنعت هوانوردی) را نام برد.



غذای غریب ایرانی در بین گرانترین غذاهای دنیا

Posted: 10 Dec 2010 10:43 AM PST

با ما باشید تا گرانترین غذاهای جهان را بیشتر بشناسیم.هم گرانترین دسرها و ادویه جات.البته امیدواریم هوس خوردن اینها رو نكنید كه گناهش بیفته گردن ما ولی شناختن این غذاها و اینكه اشراف و ثروتمندان چه چیزهایی اضافه بر افرادی مثل ما می خورند هم می تواند جالب باشد.نظر شما چیه؟






زعفران،ادویه ای كه در تمام جهان یافت می شود و از گل زعفران تهیه می شود.قیمت این محصول در جهان از حدود 1100$ تا 11000$ برای هر كیلو گرم متغیر است(حدود صدوپانزده هزار تومان تا یازده میلیون تومان)







(Macadamia) یك درخت بومی استرالیا كه قیمت هر كیلوگرم از دانه (میوه)های آن 30 هزارتومان است




خاویار ایرانی.خاویار غذای بسیار مجلل و تجملاتی است كه از قدیمی ترین باقیمانده عصر دایناسورها بدست می آید.خاویاری كه از ماهی beluga بدست می آید،بهترین نوع خاویار است و در آمریكا هركیلوگرم از آن بیشتر از 5,000,000 تومان قیمت دارد





قارچ سفید.این نوع قارچ با قیمت شگفت انگیز 2,000,000 تومان تا 4,000,000 تومان بفروش می رسد.حدود 1350 پوند تا 2700 پوند





La Bonnotte.نوعی سیب زمینی فرانسوی كه از زمان نایاب شدن آن قیمت هر یك كیلوگرم از آن به بیش از 500,000 تومان می رسد




گرانترین گوشت گاو دنیا مربوط به گاو های واگیو در ژاپن است.هر 200 گرم از گوشت این گاو در اروپا بیش از 100,000 تومان ارزش دارد





ساندویچ وان اسن كه خوردن آن حدود 200,000 تومان هزینه رو دستتان می گذارد.




می رسیم به گرانترین پیتزای دنیا كه با قیمت بیش از 8,300 یورو ،برای چشیدن آن باید به ایتالیا سری بزنید.با مقدار زیادی خاویار و گوشت خرچنگ و با بیش از 20 سانتی متر قطر






املت رستوران لی پاركر مریدین در نیویورك.این املت 1,000,000 تومانی شامل 10 اونس خاویار،یك خرچنگ دست نخورده و شش تخم مرغ است.اگر این املت را در خانه درست كنید فقط 700 هزارتومان هزینه خواهد داشت!





با گرانترین دسر دنیا آشنا شوید.بستنی مغزگردوی 1,000,000 تومانی كه از 5 وانیل گرانقیمت بدست آمده از جزایر تاهیتیان،مقداری بستنی،وانیل ماداگاسكار،23 برگ طلایی خوراكی و یكی از گرانترین شكلات های جهان،شكلات Amedei Porceleana تهیه می شود





قهوه كافی لاوك كه در جرایز سوماترا اندونزی تولید می شود و به علت تولید سالانه اندك آن(حدود 225 كیلوگرم) قیمت هر نیم كیلوگرم آن از 300 هزارتومان هم فراتر می رود





چای سبز چینی كه تیه گوانین(Tieguanyin) نامیده می شود و هر كیلو از آن حدود 3,000,000 تومان آب می خورد.تقریبا هر فنجان 15 هزار تومان




چای پاكتی الماس نشان شركت PG.این چای به صورت دستی با 280 قطعه الماس تزیین شده است و هر فنجان از آن 7500 پوند انگلستان هزینه در بر دارد.

بانمک‌ترین بچه‌ حیوان‌هایی که امسال به دنیا آمدند/ گزارش تصویری

Posted: 10 Dec 2010 10:42 AM PST





غزال مور
غزال‌های مور بومی مراکش و صحرای بزرک هستند و شکار بی‌رویه جمعیت آن‌ها را در معرض نابودی قرار داده است. گفته می‌شود که غزال‌های مور در طبیعت منقرض شده‌اند و تنها 140 غزال در باغ‌وحش‌های مختلف باقی مانده‌اند. فدراسیون جهانی حیات‌وحش در سال 1971/ 1350 یک مرکز حفاظت از غزال‌های مور در اسپانیا تاسیس کرد اما بعد گله را در باغ‌وحش‌های مختلف پخش کرد تا شاید شانس زنده ماندن بیشتری داشته باشند. این بچه غزال در باغ‌وحش بوداپست مجارستان متولد شده است.







میمون لمور دم‌حلقه‌ای
در این تصویر یک بچه میمون لمور دم‌حلقه‌ای دوهفته‌ای را می‌بینید که در باغ‌وحش سنگاپور متولد شده و از مادرش آویزان شده است. لمورها که به میمون‌های پوزه‌دار هم معروفند، بومی ماداگاسکار هستند و مانند سایر حیوانات این گزارش،‌ در خطر انقراض هستند. جنگل‌زدایی عامل اصلی کاهش جمعیت این میمون‌ها است. همچنین گاهی میمون‌های لمور اسیر می‌شوند و به عنوان حیوان خانگی فروخته می‌شوند.






بچه فیل آسیایی
این بچه فیل در باغ‌وحش هانوفر آلمان به دنیا آمده و تعداد همبازی‌هایش رو به افزایش است. امسال 4 بچه فیل در این باغ‌وحش متولد شده‌اند. در حدود 30 هزار فیل آسیایی هنوز در طبیعت زندگی می‌کنند. باز هم تخریب محل زندگی و شکار غیرقانونی، مهم‌ترین قاتلان فیل‌های آسیایی هستند.






بچه میمون گردن سفید منگابی
این تصویر مربوط به بچه میمون گردن سفید منگابی است که در باغ‌وحش بیوپارکو در شهر رم ایتالیا به دنیا آمد. این باغ‌وحش یکی از مراکز مهم بین‌المللی برای نجات گونه‌های در حال انقراض است. میمون‌های گردن سفید منگابی در جنگل‌های بارانی مرکزی آفریقا زندگی می‌کنند و در لیست موجودات اولیه‌ای قرار می‌گیرند که به شدت در معرض خطر انقراض هستند. جنگل‌زدایی برای ساخت دهکده‌ها و کارخانه‌ها دلیل نابودی این میمون‌ها در غنا و سایر کشورهای آفریقایی است.






توله پلنگ ایمر
این توله پلنگ ایمر ماده در باغ‌وحش لایپ‌زیگ آلمان به دنیا آمده است. گفته می‌شود که کم‌تر از 40 پلنگ ایمر در حیات‌وحش روسیه باقی مانده‌اند. این موجودات زیبا در خطر جدی انقراض قرار دارند و مانند سایر حیوانات در خطر انقراض،‌ بزرگ‌ترین عامل نابودی‌شان، تخریب محل زندگی و شکار غیرقانونی برای استفاده از پوستشان است.





توله ببر سیبری
این توله ببر سیبری ماده در باغ‌وحش هنری دورلی در اوماها واقع در ایالت نبراسکای آمریکا متولد شده است. ببرها بومی آسیا هستند،‌ از هندوستان تا روسیه. گفته می‌شود کم‌تر از 5000 ببر در حیات‌وحش باقی مانده‌اند. شکار و تخریب محل سکونت، عمده‌ترین دلیل نابودی ببرها است. روسیه اخیرا تلاش‌هایی را در جهت حفظ ببرها و جلب توجه جهانی آغاز کرده است.






بچه بزکوهی بزرگ طلایی تبت
این تصویر یکی از سه بز کوهی طلایی است که به تازگی در باغ‌وحش لیبرک جمهوری چک متولد شده است. او در حال بوییدن همنوعان بزرگ‌تر خود است. این بزهای کوهی از گونه‌های در خطر بومی کشور چین هستند و در محل زندگی طبیعی با گونه‌های در خطر دیگری مانند پانداها شریک هستند.







توله پاندا
این عکس یکی از دوقلوهای پاندایی است که در باغ‌وحش مادرید اسپانیا متولد شدند. آن‌ها حاصل لقاح مصنوعی هستند. پانداها به تولیدمثل بسیار کم معروفند. امروزه حدود 300 پاندا در باغ‌وحش‌های دنیا و اغلب در چین زندگی می‌کنند. آن‌ها بومی چین هستند و تخمین شده می‌شود که تنها 2500 پاندا در طبیعت باقی مانده باشند. از 5 سال پیش، چین تلاش‌هایی را برای حفظ 60 درصد از پانداهای باقی‌مانده شروع کرده است.




بچه‌ گوریل
این بچه گوریل در باغ‌وحش مونیخ آلمان متولد شده است. هر 4 گونه موجود از گوریل‌ها در خطر انقراض هستند تا جایی که سال 2009/ 1387-1388 سال گوریل نامگذاری شده بود تا شاید توجه جهانیان به تخریب محل زندگی این موجودات و تاثیر جنگ و بیماری‌های عفونی روی آن‌ها جلب شود. استخراج غیرقانونی سنگ‌های معدنی از دل جنگل‌های بارانی،‌ خانه گوریل‌ها را نابود می‌کند.


.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! گفت و گوی من و خدا تست آلزایمر دختر فداکار کفر دخترا رو در بیارید! داستان جالب امتحان داماد ها! ( انده خنده! ) تصاویری شگفت انگیز و جالب راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! Posted: 31 Jan 2011 11:09 AM PST فرهنگ > تجسمی - محققان با استفاده از اشعه ‌ایکس در مطالعه نقاشی معروف لئوناردو داوینچی موفق شدند از شیوه رنگ‌آمیزی و قرار گرفتن این لایه‌ها در نقاط مختلف چهره مونالیزا سر دربیاورند. به گزارش خبرآنلاین، دانشمندان موفق به کشف این نکته شده‌اند که داوینچی در نقاشی‌هایش جلوه‌ای به کار می‌برد که به «سفوماتو» یا محوکاری شهرت دارد. آنها به نتیجه رسیده‌اند داوینچی برای خلق این جلوه بصری حدود 40 لایه بسیار نازک رنگی روی نقاشی‌هایش بکار برده و برای این کار از انگشت دستش استفاده کرده است. این لایه‌های نازک رنگدانه‌های هم‌خانواده نوعی سایه دور دهان مونالیزا ا

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 2 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 1 تارنگار : زيبا ترين كلام ها Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Posted: 19 Oct 2011 08:07 AM PDT رمز جذابیت برخی افراد چیست؟ یکی از مهمترین رازهای رسیدن به آن جذابیت است و قبل از هر چیز باید بدانیم که جذابیت چیزی غیر از زیبایی است‌. شخص می‌تواند صورت زیبایی نداشته باشد اما بسیار جذاب باشد و هم چنین می‌تواند بسیار زیبا باشد اما اصلاً جذابیت نداشته باشد. جذابیت و گیرایی یک ویژگی کاملاً اکتسابی است و به راحتی می‌توانیم صاحب آن باشیم‌: ظاهری آراسته داشته باشید. تمیز و مرتب باشید، هماهنگی و پاکیزگی شما، ناخودآگاه شما را جذاب می‌کند. بعضی از افراد براساس تصوری اشتباه برای جذاب شدن به زحمت زیادی می‌افتند و خود را به شکل‌های عجیب و غریبی درست می‌کنند. مهمترین مسئله این است که مرتب

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ داستان : قلب هدیه... Posted: 27 Jan 2011 11:39 AM PST پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..! دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود : سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی