رد شدن به محتوای اصلی

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

Link to لابی ایران سوئد Iran & Sweden

دانلود کتاب : داستانهای 1001 شب

Posted: 16 Dec 2010 11:11 AM PST


داستانهای 1001 شب

ناشر: آی آر پی دی اف

توضیحات:
داستانهای معروف 1001 شب شامل 63 کتاب PDF در یک فایل زیپ شده

زبان: فارسی

حجم کتاب: 1.98 مگابایت

تعداد صفحات: -

نوع فایل: ZIP


لطیف پدرام و یورش همه جانبه پشتونهای دولتی افغانستان به او

Posted: 16 Dec 2010 06:32 AM PST

آیا "لطیف پدرام" دست پرورده ارد بزرگ و یا جاسوس روسیه بوده است ؟



لطیف پدرام ( سمت چپ عکس)


پریسا آغداشلو:

با انتخاب "عبداللطیف (لطیف) پدرام" به عنوان نماینده پارلمان افغانستان جیغ های بنفش پشتونها به آسمان کشیده شده است . سایت ضد ایرانی کابل پرس در مقاله ایی به قلم شبیر "کاکر" رسما از مسئولین برگزاری انتخابات خواسته است نام لطیف پدرام را از جمع برگزیدگان مردم حذف نماید او می نویسد : (راه یابی افراد مثل لطیف پدرام نه تنها برای پشتونها که برای احاد جامعه خطرناک است. پس بهروسیله ای ممکن ومشروع ونامشروع باید از راه یابی لطیف پدرام به خانهء ملت جلوگیری نمود ولو با تقلب هم باشد.)
واقع امر آن است که پشتونهای تمامیت خواه که سعی دارند زبان و فرهنگ بدوی خود را بر همه بخشهای افغانستان حاکم کنند از هر ندای مردمی شدیدا وحشت دارند . لطیف پدرام برگزیده مردم ولایت بدخشان است . می دانیم که سالهاست بحث تغییر نام افغانستان به خراسان در محافل روشنفکری افغانستان در جریان است و پشتونها معتقدند این فتنه زیر سر "اُرُد بزرگ" و "احمدشاه مسعود" است و اکنون آقای لطیف پدرام نیز معتقد است که افغان مترادف پشتون است و نامیدن این کشور به نام «افغانستان» نادیده گرفتن غیرپشتون‌هاست می‌دانیم که پشتون‌ها با حمایت بریتانیا به قدرت رسیدند و در زمان ناصرالدین شاه هرات را از ایران جدا کردند و کشور «افغانستان» را شکل دادند. پس از آن نیز سیاست‌های پشتون‌سازی را به کار بستند تا فرهنگ و زبان خود را بر دیگران تحمیل کنند. او معتقد است نام افغانستان باید به خراسان تغییر کند .
در مورد لطیف پدرام باید گفته شود که وی شاعر، نویسنده، روزنامه‌نگار و استاد زبان پارسی و از فعالان سیاسی افعانستان است. وی به سال ۱۳۴۲ خ/۱۹۶۳ م در بدخشان زاده شد. پدرام رهبر کنگره‌ی ملی افغانستان نیز هست و در انتخابات رییس جمهوری در سال ۱۳۸۳ خ/۲۰۰۴ م از نامزدها بود.
حالا با انتخاب لطیف پدرام سراسیمگی خاصی در بین مقامات پشتون دولتی برپا شده است در سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان می خوانیم :




قرار اطلاعات رسیده روابط اقای کرزی با فضل احمد معنوی در این اواخر به تیره گی کشانیده شده است زیرا اقای کرزی خواهان حذف نام بعضی از برندگان انتخابات پارلمانی و انتصاب اشخاص دیگر گردیده است که قرار ذیل است:

1. حذف نام عبدالحفیظ منصور برنده از ولایت کابل
2. حذف نام داکتر مهدی برنده بغلان
3. حذف نام عبداللطیف پدرام برنده در بدخشان
4. حذف نام احمد بهزاد برنده در هرات
5. حذف نام شکیلا هاشمی برنده در کندهار
6. حذف هفت برنده هزاره تبار از غزنی و انتصاب هفت پشتون تبار به عوض انها
7. انتصاب گل رحمان همدرد در ولایت بلخ
8. انتصاب معین مرستیال در کندز
9. برنده اعلان کردن حوا علم نورستانی به عوض داکتر پروین نورستانی برنده فعلی در ولایت نورستان
10. انتصاب ملالی شینواری وعصمت الله قانع به عوض دو برنده فعلی (کبرا مصطفوی و حفیظ منصور)

گفته میشود که اقای معنوی در برابر این تقاضای اقای کرزی شدیدا مقاومت نشان داده وگفته است که هرگز نمیتواند کاندیدان برنده را ناکام اعلان کرده واشخاص مورد نظر اقای کرزی را برنده اعلان کند. تا حال چندین بار مذاکرات نماینده گان اقای کرزی با شخص معنوی صورت گرفته و یک پست کلیدی برای اقای معنوی هم پیشنهاد گردیده وبرای وی گوشزد گردیده است که با در نظر داشت تقلبات گسترده اقای معنوی نمیتواند بعداز اعلان نهایی نتایج انتخابات به کار خود ادامه بدهد بنا بهتر است که با اقای کرزی کنار امده وبعد از برکناری از این پست به پست جدید به کار اغاز کند. گفته میشود که برای اقای معنوی پست لوی حارنوالی, ولایت کابل, ویا مقام سفارت در یکی از کشور های دلخواه ایشان پیشنهاد گردیده است .
شاید هیچ یک از افرادی که آقای کرزی درخواست رد آرای آنها را نموده است به اندازه آرای آقای پدرام حساس نباشد .
برای مردم تاجیک و اقوام غیر پشتون لطیف پدرام به معنای عدالت طلبی و برابری جویی در جامعه شدیدا قبیله گرای افغانستان است .
و از این روی این روزها برچسب ها و اهانتهای بسیاری به لطیف پدرام و خانواده اش نثار می شود . این توهین ها مرزهای اخلاقی را پشت سر گذاشته و جنبه های ناموسی نیز یافته است ! پشتونها از هر وسیله و هر دریچه ایی استفاده می کنند تا سخنرانی آزاده همچون لطیف پدرام به مجلس افغانستان راه نیابد . عده ایی همانند حامد کرزی حذف او را خواستارند طالبان سالهاست رسما برای ترور او هم عهد شده اند و کسانی همچون شبیر کاکر پا را از این هم فراتر گذاشته خواستار حذف نام پدرام حتی با تقلب رسمی ! از جمع برندگان انتخابات هستند



ارد بزرگ

و روشنفکر نماهای پشتون خارج از افغانستان همچون جلال الدين بايانی ، لطیف پدرام را دست پروده ارد بزرگ و جاسوس روسیه و در خدمت ایران معرفی می کنند .
آنچه از نوشته ها و خبرها بر می آید آنست که سردمداران پشتون افغانستان حاضر به پذیرش اصول دموکراسی و مردم سالاری نیستند . آنها می خواهند با استفاده از ساختار کلی قدرت ، زبان پشتون را جایگزین زبان فارسی کنند و تاریخ مشترک این کشور با ایران را به کلی منهدم سازند .
آنها اخلاقیات و اصول اولیه مردمداری را زیر پا گذاشته ، و سعی در پاکسازی فرهنگ طوایف بزرگ دیگر افغانستان و بخصوص تاجیک ها را دارند .

منبع :
http://iransarzaminpak.blogspot.com/2010/11/blog-post_06.html

دانلود کارتون و انیمیشن

Posted: 15 Dec 2010 07:03 AM PST

معاون کلانتر

سلام دوستان عزیز سه قسمت از کارتون معاون کلانتر را برای شما گذاشتیم امید وارم لذت ببریدبرای دانلود روی تیتر کارتون کلیک کنید

بعدا می گیرمت
بحران گربه ماهی
فامیل

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

برترین عكس‌های مردم شناختی 2010

Posted: 14 Dec 2010 10:46 PM PST

برترین عكس‌های مردم شناختی 2010


غوطه خوردن در تلاءلو آبی

قایقرانی با شكم خالی

لحظه عبور..

آشپزی با رنگ آمیزی خورشید

زیبایی گل آلودگی

عبور از دالان آبی

بازار شام در قاب

دوستی خروس با بچه ها

احمد شاه و جنگجویان بازنشسته.

سكون

قایقرانان میان شب و روز

زندگی یك معجزه است


چشم های فراموش شده

ثبت دومین طرح كراوات اسلامی!+تصویر

Posted: 14 Dec 2010 10:32 PM PST

راوات اسلامی اینجانب كه چندی پیش با الهام از شمشیر ذوالفقار حضرت علی (ع) ساخته شده بود، در واقع یك طرح تامل برانگیزی بود كه در برابر ماهیت كراوات مطرح شده بود.

به گزارش شیعه آنلاین؛ دومین طرح كراوات اسلامی توسط "همت كمیلی" كه حدود دو هفته پیش اولین كراوات اسلامی را به ثبت رسانده بود، به ثبت رسید.

گفتنی است طرح جدید این كراوات اسلامی شبیه به یك خودنویس است و بر روی آن آیه "ن* و القلم" از قرآن كریم نوشته شده است!
(برگرفته از http://www.ayandenews.com/)

اگه بگن ارزویی کن الان براورده میشه چی میخوای ؟!

Posted: 14 Dec 2010 02:47 AM PST

آرزو می کنم
بیایی التماس کنی و بگی اشتباه کردم
اونوقت منم پشتم رو بهت بکنم بگم از جلوی چشمم برو
دیگه هم نیا
بعد باز گریه و التماس کنی
و من باز هم بگم برو
...
آخ چه حالی دارم
اونوقت که می گم برو برو clown

دانلود آهنگ "ایران سرزمین من"

Posted: 13 Dec 2010 11:49 PM PST


پیام زیر را دریافت نمودیم :
حسین اژدری نوشته اند : درود بر شما میهن پرستان اردیست
این نامه را از توس می نویسم از همان شهری که زادگاه ارد بزرگ است . همانی که میگه ایران تنها بهانه بودنه . در تمام لحظاتی که مطالب شما را خواندم اشک ریختم حرف دل همه ایرانیان همین سه اصل اردیستهاست **شادی**آزادی**میهن**
می خواهم یه آهنگ را تقدیم همه اندیشامون بکنم . آهنگ زیبایی از ۲۵ باند و F-Jam و با همراهی یاس به نام (( "ایران سرزمین من" )) است .

بیا بریم به سرزمین من
- با من
که بگم چیه در ضمیر من
- باور کن
که میگم از صمیم قلب
- با من باش
((ایران سرزمین من))
حرف دل ما را بشنو
- عشق رو با ما حس کن


از آدرس زیر آهنگ را برداشت کنید :
http://www.best2net.com
خانم مینو پریدر هر جا که هستین براتون شادی و شادی و شادی آرزو می کنم .لینک مستقیم :

آهنگ با کیفیت MP3 192 ایران سرزمین من …
آهنگ با کیفیت MP3 128 ایران سرزمین من …
آهنگ با کیفیت ۶۴ OGG
ایران سرزمین من …
آهنگ با کیفیت WMA 20 ( مخصوص تلفن همراه )

ایران سرزمین من …
-----------------------

متن بالا از سایت اردیسم ( ORODISM ) برداشت شد

مـــــرد بی جنبه !!!! ...

Posted: 13 Dec 2010 11:06 PM PST


مردی می‌خواست زنش را طلاق دهد.
دوستش علت را جویا شد و او گفت: این زن از روز اول همیشه می خواست من را عوض کند.
مرا وادار کرد سیگار و مشروب را ترک کنم..
لباس بهتر بپوشم، قماربازی نکنم، در سهام سرمایه‌گذاری کنم و حتی ...
مرا عادت داده که به موسیقی کلاسیک گوش کنم و لذت ببرم!

دوستش گفت: اینها که می‌گویی که چیز بدی نیست!

مرد گفت: ولی حالا حس می‌کنم که دیگر این زن در شان من نیست!
خنده

زیباترین و معروف ترین قلعه های دنیا + تصویر

Posted: 13 Dec 2010 11:01 PM PST

ر زمان های قدیم قصر ها برای اهداف امنیتی یا محل زندگی پادشاهان ساخته می شدند، اما امروزه این قصر ها بیشتر شبیه نمادی برای داستان های خیالی هستند. هر چند در کشور خودمان هم قصر یا قلعه های زیبا و تاریخی زیادی داریم اما به علت محافظت نکردن از آن ها همگی رو به نابودی هستند، در همین حال در کشورهای اروپایی قصر ها بین گردشگران دارای محبوبیت بسیار هستند و به عنوان یک منبع جذب درآمد به آن ها نگاه می شود. در همین راستا 15 قصر فوق العاده زیبا و دیدنی را به شما معرفی خواهیم کرد:


1- قصر هوهنزولرن - آلمان

این قصر رویایی در زمان های دور محل زندگی شاه پروستی ها و امپراطور المان بوده است. قصر هوهنزولرن در قرن یازدهم ساخته شده اما بعدها در سال 1423 میلادی به کلی تخریب شد و در سال 1461 مجدداً ساخته شد. این قصر روی کوه هوهنزولرن با ارتفاع 855 متر قرار دارد و این ارتفاع باعث شده که این قصر دسترسی فوق العاده زیبایی به اطراف داشته باشد به طوری که یکی از زیباترین مناطق برای عکاسی گردشگران است. قصر هوهنزولرن در 50 کیلومتری جنوب شهر اشتوتگارت قرار دارد.



2- قصر هاوارد – انگلستان

اگر چه از لحاظ ظاهری شبیه یک کاخ پادشاهی است اما در حقیقت مس... است و بیشتر از 300 سال محل زندگی خانواده ی هاوارد بوده است. این خانه یا بهتر بگوییم قصر در یورک شایر شمالی در انگلستان قرار دارد و بزرگترین قصر در تمام بریتانیا است. ساخت این قصر در قرن 17 میلادی آغاز شد و به مدت 15 سال به طول انجامید. زمین های اطراف این قصر که شامل باغ های مختلف ، چمنزارها و پارک است هم متعلق به کاخ است.


3- قصر القصر – اسپانیا

قصر القصر که به قصر سگوویا نیز معروف است در شهر باستانی سگوویا در مرکز اسپانیا قرار دارد. این قصر که به عنوان یک پادگان توسط اعراب در قرن 12 میلادی ساخته شد دارای یک معماری منحصر به فرد است که این معماری باعث شده این قصر از لحاظ استراتژیک در جهان نمونه باشد و به همین دلیل در قرون وسطا القصر کلید دفاع از شهر سگوویا بود. ظاهراً این قصر الهام بخش والت دیزنی برای طراحی بیشتر قصر ها در آثارش بوده است.


4- قصر هیمه جی – ژاپن

قصر هیمه جی که به علت نمای سفید رنگ آن قصر درنای سفید هم نامیده می شود یکی از جذاب ترین بناها در ژاپن است و مجموعه ای شامل 83 ساختمان چوبی است. این قصر در قرن چهاردهم میلادی ساخته شده و در ایالت کانسای ژاپن قرار دارد. یکی از فوق العاده ترین عناصر دفاعی و امنیتی که در این قصر وجود دارد نحوه ی رسیدن به قصر اصلی است، راهرو ها و دروازه ها طوری طراحی شده اند که کسانی که از خارج قصر وارد شده اند(معمولاً دزدان) ابتدا وارد یک راهروی پیچ در پیچ با تعداد زیادی بن بست می شوند، با وجود این راهرو و این همه بن بست دزدان از تصمیم خود منصرف می شوند. قصر هیمه جی در شهر هیمه جی در جنوب غربی جزیره هونشو قرار دارد. این قصر اولین اثر ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو از کشور ژاپن است. قصر هیمه‌جی به همراه قصرهای ماتسوموتو و کوماموتو از سه قصر بسیار مشهور کشور ژاپن و یکی از مراکز اصلی جلب گردشگر محسوب می‌شود.


5- قصر پراگ – جمهوری چک

قصر پراگ که از نمادهای پایتخت جمهوری چک است ، یکی از بزرگترین و قدیمی ترین قصر ها در جهان است. این قصر با 570 متر طول و 130 متر عرض مجموعه ای است تقریبآً کامل و زیبا از معماری های هزاره ی قبلی از سبک گوتیک گرفته تا سبک رومانسکه. ساخت این قصر هم در قرن نهم میلادی صورت گرفته است. شاه ولادیسلاف یاگیلونسکی در قصر پراگ بزرگ‌ترین سالن به سبک گوتیک را ساخت. در حال حاضر از این سالن برای جشن انتخابات رئیس جمهوری چک استفاده می شود..

سخنانی تامل برانگیز برای مقداری تفکر!

Posted: 13 Dec 2010 10:53 PM PST

بشری که حق اظهار عقیده و بیان اندیشه خود را نداشته باشد، موجودی زنده به شمار نمی رود.-شارل دو مونتسکی

انسان به بودن در هر جایی عادت می کند و دیگر برایش سخت است که از آنجا برود. نحوه فکر کردنش هم بعد از مدتی عادت می شود و عوض کردنش سخت است.-جان اشتاین بک

بد گمانی در افکار انسان مانند خفاش در میان پرندگان است که همیشه در سپیده دم یا هنگام غروب که نور و ظلمت به هم آمیخته است بال فشانی می کند.-فرانسیس بیکن

به زودی روزگار انتقاد و عیب جویی به پایان می رسد و به وسیله پیشرفت تمدن، آزادی اندیشه به تمام معنی در جهان حکمفرما می شود و همه کس می تواند به دلخواه خود راجع به فلسفه وجود بیاندیشد.-گوته

به سختی می توان در بین مغز های اندیشمند جهان، کسی را یافت که دارای یک نوع احساس مذهبی مخصوص به خود نباشد؛ این مذهب با مذهب یک شخص عادی تفاوت دارد.-آلبرت انیشتین

مدیران اثر بخش در زمان حال زندگی می کنند اما همیشه به فکر آینده هستند.-ال هیز

بگذارید هر کس بر مبنای باور، فکر، آرزو، مطالعه و دانسته های خود قضاوت کند، نه اینکه شخص طوطی صفت گفته دیگران را بازگو کند.-دیل کارنگی

هرگز به این فکر نکن که در برابر فاجعه ای که هنوز اتفاق نیفتاده، چگونه باید عزا بگیری.-نادر ابراهیمی

آنکه به فکر فردا نیست، به غم فردا گرفتار خواهد شد.-کنفوسیوس

در بین تمامی مردم تنها عقل است که عادلانه تقسیم شده، زیرا همه فکر می کنند به اندازه کافی عاقلند.-دکارت

کسی که تنها به فکر سیر کردن شکم است، عقل را گرسنه گذاشته است.-مثل چینی

تمام سرمایه فکری و دانش باید تسلیم یک عظمت اخلاقی و روحی گردد، وگرنه دانش مانند رودی خواهد بود که نتوانسته خط سیر خود را بپیماید و به دریا بریزد و با وضعی اندوه بار در صحرا و ریگزارها فرو می رود.-موریس مترلینگ

به یاد آورید که طرف شما صد برابر بیشتر به فکر گمانها و آرزوهای خود می باشد تا اندیشه و گمانهای شما.-دیل کارنگی

دو کلمه آری و نه که تلفظ شان آسان است، کلماتی هستند که برای ادای آنها اندیشه و مطالعه فراوان لازم است.-پتیاگور

مانند عده کمی از مردم فکر کن و مانند بیشتر مردم سخن بگو.-؟

تصور می کنم که اگر هر کس تنها یک ربع ساعت به فکر زندگی خویش باشد و بیاندیشد که آن را اصلاح کند، هر ماه زندگی او از ماه پیش بهتر خواهد شد.-فرانسوا ولتر

برگرفته از تارنمای ره پو

به تماشای ترکیدن یک بادکنک بنشینیم – حتما ببینید

Posted: 13 Dec 2010 09:49 PM PST





شاید برای خیلی از ما مهم ترین کاربرد ترکیدن یک بادکنک فقط و فقط ترساندن دیگران باشد! البته من انکار نمیکنم که انجام دادن چنین کارهایی به شدت لذت بخش است (نشنیده بگیرید لطفا " /> ) اما طبیعتا هستند کسانی که قادرند به شکلی استادانه با استفاده از ساده ترین کار ها، مثل همین ترکاندن بادکنک، هنر خود را به نمایش بگذارند. Edward horsford یکی از همین افراد هنرمند است. ادوارد با هنر و مهارت بسیار زیاد خود در عکاسی پر سرعت (highspeed photography) توانسته لحظه ی ترکیدن بادکنک های رنگی پر از آب را ثبت کرده و تصاویر هنری بسیار زیبایی بیافریند.








این عکاس انگلیسی برای ثبت این تصاویر از یک دوربین نیکون D200 استفاده کرده است. برای ثبت چنین عکسی لازم بوده تا سرعت تصویر برداری معادل یک چهل هزارم ثانیه باشد تا بتوان دقیقا لحظه ای را که سوزن به بادکنک برخورد میکند را در تصویر ثبت کرد. بنابراین ادوارد دوربین خود را طوری تنظیم کرده تا وقتی سطح صدا به حد معینی برسد (صدایی که در لحظه ی انفجار بادکنک ایجاد میشود) بلافاصله تصویر ثبت شود و دقیقا با همین تکنیک توانسته به چنین عکس های فوق العاده ای دست یابد. دلیل اینکه وی درون بادکنک هایش را با آب پر کرده این است که تصاویر جلوه ی زیباتری داشته باشند.
ادوارد یک سال تمام است که مشغول کسب تجربه در مورد عکاسی از بادکنک ها در چنین حالت هایی است و این را به خوبی میتوانید از اکانت Flickr وی متوجه شوید. در ادامه ی مطلب میتوانید تصاویر بیشتری مشاهده کنید.








[

تظاهرات از نوع آفریقایی ! + تصویر جالب

Posted: 10 Dec 2010 10:53 AM PST

تظاهرات رهبر مخالفان دولت ساحل عاج در اعتراض به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری در شهر آبیجان



این سه زن چطور وارد سینما شدند ؟ + تصاویر

Posted: 10 Dec 2010 10:50 AM PST

تمام علاقه مندان به سینما دوست دارند بدونند که بازیگران حال سینما چه گونه به این حرفه وارد شدند. بعضی از این بازیگران با بازی در یک پلان درخشیدند و نامی برای خو دست و پا کردند.

هانیه توسلی
جزو کسانی است که رشته تحصیلی اش با کاری که اکنون انجام می‌دهد، متناسب است. تحصیل کرده ادبیات نمایشی است و کار بازیگری را از تئاتر شروع کرده است تا بالاخره در فیلم کوتاه «روی جاده نمناک» به کارگردانی مهدی کرم پور، جلوی دوربین می‌رود. تست دادن او در دفاتر مختلف سینمایی آن قدر پیش رفت که تنها یک سال و نیم بعد از آمدنش از همدان به تهران، در مجموعه تلویزیونی «غریبه» بازی کرد.



لاله اسکندری :
لاله اسکندری وقتی خیلی بچه بود جلوی دوربین ظاهر شد. عمویش کارگردان و فیلم نامه نویس بود و وقتی او 5 ساله بود، جلوی دوربین فیلم 8 میلی متری عمویش رفت تا جرقه بازیگر شدن به سرش بیفتد. چند سال بعد هم در فیلم کوتاه «بازیگر فیلم زن لر» از روح انگیز ساقی نژاد بازی کرد و پایش به سینما و تلویزیون باز شد؛ هرچند درس خواندن او در دانشکده هنر و معماری هم او را به فضاهای هنری نزدیک کرد. سال 78 برای اسکندری سال دیده شدن بود؛ یک نقش کوتاه در «متولد ماه مهر» کافی بود تا لاله اسکندری جا پایش را در سینما محکم کند.


ترانه علیدوستی:
او حالا بازیگر توانای سینماست. ترانه از طریق کلاس‌های بازیگری وارد سینما شد. دبیرستانی بود که در کلاس‌های امین تارخ ثبت نام کرد و با معرفی او به صدرعاملی برای نقش ترانه پرنیان، انتخاب شد؛ نقشی که او را در نخستین حضور سینمایی اش به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن رساند. جالب این جاست که هنوز هم در کلاس‌های بازیگری امین تارخ، فیلم نخستین تست بازیگری ترانه برای تازه واردها پخش می‌شود.

نیکوکار تهرانی برای روستای گاودانه تله کابین ساخت + تصاویر

Posted: 10 Dec 2010 10:49 AM PST

کشاورز بیان کرد: آقای شفیعیان تله کابین ساز است و با طراحی جدیدتر و قرار دادن حفاظی جلوی چرخهای گرگر (جره) باعث شد تا انگشتان دست روستاییان هنگام استفاده از این وسیله آسیب نبیند.


یک نیکوکار برای جلوگیری از قطع انگشتان دست روستاییان "گاودانه علیرضا" تا زمان بهره برداری از پل، یک تله کابین دستی ( گرگر یا جره) ایمن تر ساخته تا دیگر انگشت روستاییان به دلیل استفاده از گرگر قطع نشود.
زواره کشاورز عضو شورای روستای گاودانه به خبرنگار مهر گفت: پس از درج گزارشی در خبرگزاری مهر با موضوع " قطع انگشتان روستاییان گاودانه در استان کهگیلویه و بویر احمد به دلیل استفاده از "گرگر یا جره" به منظور عبور از رودخانه مارون"، یک نیکوکار به نام آقای شفیعیان از تهران عازم این روستا شد و تله کابین دستی جدید و ایمن تری را نصب کرد.

گرگر جدیدی که توسط فرد خیری به نام آقای شفیعیان ساخته شدکشاورز بیان کرد: آقای شفیعیان تله کابین ساز است و با طراحی جدیدتر و قرار دادن حفاظی جلوی چرخهای گرگر (جره) باعث شد تا انگشتان دست روستاییان هنگام استفاده از این وسیله آسیب نبیند.

"گرگر یا جره" انگشت دست بیش از 35 روستایی را قطع کردوی با اعلام اینکه چندی پیش تعدادی از مسئولان استان نیز از جمله استاندار و فرماندار با گرگر وارد روستا شده و از مشکل روستاییان آگاه شدند افزود: در این بازدید استاندار از روستاییان خواست که مردم روستا از این مکان کوچ کنند اما مردم روستا از این طرح ناراضی بودند چون زمین کشاورزی آنها در این مکان قرار دارد و باید برای آبیاری از آب رودخانه استفاده کنند.

مسئولان استان روی" گرگر" نشسته و از روستای گاودانه بازدید کردندبه گزارش خبرنگار مهر، پس از دستور وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر رسیدگی فوری به مشکل روستاییان و اختصاص بودجه برای احداث پل روی رودخانه مارون، مدیرکل راه و ترابری استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از روستا قول داد که هر چه سریعتر کار احداث پل انجام شود و در صورتی که رودخانه طغیان نکند، این پل را تا دو ماه و نیم دیگر تحویل دهند.اکنون پیمانکار اداره راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد کارگاه نصب پل پیاده روی را تجهیز کرده است و طبق قولی که به شورای روستا داده اند در هفته جاری عملیات اجرایی احداث پل روستای" گاودانه" را با سه میلیارد ریال اعتبار آغاز می کنند. این پل توسط شرکت ایمن راهکار احداث می شود.

عملیات اجرایی پل رودخانه مارون آغاز می شودروستانشینان محروم "گاودانه" در استان کهگیلویه و بویراحمد که برای خروج از روستا مجبور بودند از رودخانه ای که بین جاده و محل زندگیشان واقع شده با وسیله ای به نام "گرگر" عبور کنند تا به حال به "گرگر" بیش از 35 قربانی داده اند. این قربانیان انگشتان دست خود را برای استفاده از گرگر لای چرخهای آن جا می گذاشتند و یا انگشت خود را به رود می سپردند.

نقص عضو همراه همیشگی روستاییان گاودانه استمهدیه پشتوان پنج ساله که تقریبا یک ماه پیش گرگر انگشتش را بلعید آخرین قربانی روستاست، اکنون انگشت دست مهدیه پیوند زده شده است و پلاتین، استخوان انگشت کوچکش را نگه می دارد. انگشت دوم دست چپ مهدیه دیگر هیچ حس و حرکتی ندارد.

انگشت دوم دست چپ مهدیه پیوند زده شداگرچه دیگر انگشت هیچ یکی از روستاییان قطع نمی شود اما مشکلات جسمی روستاییان در اثر قطع انگشتان تا ابد همراه آنهاست.

تصاویر: بنز یا پراید؟

Posted: 10 Dec 2010 10:48 AM PST

عکس : تابلویی که 70،000،000تومان فروخته شد

Posted: 10 Dec 2010 10:47 AM PST

- گرانترین تابلوی چهارمین هفت‌نگاه در روز دوشنبه اثری از زنده‌یاد سهراب سپهری بود که به قیمت 70 میلیون تومان فروخته شد.

تصاویر: رها شده در اورست !

Posted: 10 Dec 2010 10:45 AM PST

تا بحال فکر کرده‌اید که چه تعداد از افراد جانشان را در راه صعود کوه اورست از دست می‌دهند و اجساد چه تعدادشان هرگز یافته نمی‌شود؟ در اینجا می‌توانید تصاویر دردناکی در این رابطه را نیز مشاهده کنید...



















تصاویری بسیار زیبا از پاییز در ایالت میشیگان آمریکا

Posted: 10 Dec 2010 10:44 AM PST

میشیگان ایالتی است در ایالت‌های غرب میانه آمریکا. پایتخت آن لنسینگ و شهر مهم آن دیترویت است.آب و هوای میشیگان سرد و زمستانی است و در مرز با کشور کانادا قرار دارد.تنها پارک ملی این ایالت پارک ملی آیل رویال است، اما جنگل ملی هیوران-منستی و جنگل ملی هایاواتها نیز در این ایالت قرار دارند.در سال ۲۰۰۷، این ایالت تولید ناخالص داخلی برابر با ۳۸۱٫۹۶۳ میلیارد دلار داشت، که تقریباً برابر تولید ناخالص داخلی کشور عربستان سعودی (۳۷۶٫۰۲۹ میلیارد دلار) بود.میشیگان خانهٔ جنرال موتورز، فورد، و دیگر شرکت های خودرو سازی بزرگ آمریکایی است که سالها باعث پیشرانی اقتصاد آمریکا بوده اند. شرکت کرایسلر نیز در این ایالت مستقر است.از افراد مشهور این سرزمین می‌توان امینم، آرتور میلسپو، آلبرت کان، فرانسیس فورد کاپولا، هنری فورد، مدونا، استیون سیگال، لری پیج، مایکل مور، دایانا راس، و چارلز لیندبرگ (از پیشروان تاریخ صنعت هوانوردی) را نام برد.



غذای غریب ایرانی در بین گرانترین غذاهای دنیا

Posted: 10 Dec 2010 10:43 AM PST

با ما باشید تا گرانترین غذاهای جهان را بیشتر بشناسیم.هم گرانترین دسرها و ادویه جات.البته امیدواریم هوس خوردن اینها رو نكنید كه گناهش بیفته گردن ما ولی شناختن این غذاها و اینكه اشراف و ثروتمندان چه چیزهایی اضافه بر افرادی مثل ما می خورند هم می تواند جالب باشد.نظر شما چیه؟






زعفران،ادویه ای كه در تمام جهان یافت می شود و از گل زعفران تهیه می شود.قیمت این محصول در جهان از حدود 1100$ تا 11000$ برای هر كیلو گرم متغیر است(حدود صدوپانزده هزار تومان تا یازده میلیون تومان)







(Macadamia) یك درخت بومی استرالیا كه قیمت هر كیلوگرم از دانه (میوه)های آن 30 هزارتومان است




خاویار ایرانی.خاویار غذای بسیار مجلل و تجملاتی است كه از قدیمی ترین باقیمانده عصر دایناسورها بدست می آید.خاویاری كه از ماهی beluga بدست می آید،بهترین نوع خاویار است و در آمریكا هركیلوگرم از آن بیشتر از 5,000,000 تومان قیمت دارد





قارچ سفید.این نوع قارچ با قیمت شگفت انگیز 2,000,000 تومان تا 4,000,000 تومان بفروش می رسد.حدود 1350 پوند تا 2700 پوند





La Bonnotte.نوعی سیب زمینی فرانسوی كه از زمان نایاب شدن آن قیمت هر یك كیلوگرم از آن به بیش از 500,000 تومان می رسد




گرانترین گوشت گاو دنیا مربوط به گاو های واگیو در ژاپن است.هر 200 گرم از گوشت این گاو در اروپا بیش از 100,000 تومان ارزش دارد





ساندویچ وان اسن كه خوردن آن حدود 200,000 تومان هزینه رو دستتان می گذارد.




می رسیم به گرانترین پیتزای دنیا كه با قیمت بیش از 8,300 یورو ،برای چشیدن آن باید به ایتالیا سری بزنید.با مقدار زیادی خاویار و گوشت خرچنگ و با بیش از 20 سانتی متر قطر






املت رستوران لی پاركر مریدین در نیویورك.این املت 1,000,000 تومانی شامل 10 اونس خاویار،یك خرچنگ دست نخورده و شش تخم مرغ است.اگر این املت را در خانه درست كنید فقط 700 هزارتومان هزینه خواهد داشت!





با گرانترین دسر دنیا آشنا شوید.بستنی مغزگردوی 1,000,000 تومانی كه از 5 وانیل گرانقیمت بدست آمده از جزایر تاهیتیان،مقداری بستنی،وانیل ماداگاسكار،23 برگ طلایی خوراكی و یكی از گرانترین شكلات های جهان،شكلات Amedei Porceleana تهیه می شود





قهوه كافی لاوك كه در جرایز سوماترا اندونزی تولید می شود و به علت تولید سالانه اندك آن(حدود 225 كیلوگرم) قیمت هر نیم كیلوگرم آن از 300 هزارتومان هم فراتر می رود





چای سبز چینی كه تیه گوانین(Tieguanyin) نامیده می شود و هر كیلو از آن حدود 3,000,000 تومان آب می خورد.تقریبا هر فنجان 15 هزار تومان




چای پاكتی الماس نشان شركت PG.این چای به صورت دستی با 280 قطعه الماس تزیین شده است و هر فنجان از آن 7500 پوند انگلستان هزینه در بر دارد.

بانمک‌ترین بچه‌ حیوان‌هایی که امسال به دنیا آمدند/ گزارش تصویری

Posted: 10 Dec 2010 10:42 AM PST





غزال مور
غزال‌های مور بومی مراکش و صحرای بزرک هستند و شکار بی‌رویه جمعیت آن‌ها را در معرض نابودی قرار داده است. گفته می‌شود که غزال‌های مور در طبیعت منقرض شده‌اند و تنها 140 غزال در باغ‌وحش‌های مختلف باقی مانده‌اند. فدراسیون جهانی حیات‌وحش در سال 1971/ 1350 یک مرکز حفاظت از غزال‌های مور در اسپانیا تاسیس کرد اما بعد گله را در باغ‌وحش‌های مختلف پخش کرد تا شاید شانس زنده ماندن بیشتری داشته باشند. این بچه غزال در باغ‌وحش بوداپست مجارستان متولد شده است.







میمون لمور دم‌حلقه‌ای
در این تصویر یک بچه میمون لمور دم‌حلقه‌ای دوهفته‌ای را می‌بینید که در باغ‌وحش سنگاپور متولد شده و از مادرش آویزان شده است. لمورها که به میمون‌های پوزه‌دار هم معروفند، بومی ماداگاسکار هستند و مانند سایر حیوانات این گزارش،‌ در خطر انقراض هستند. جنگل‌زدایی عامل اصلی کاهش جمعیت این میمون‌ها است. همچنین گاهی میمون‌های لمور اسیر می‌شوند و به عنوان حیوان خانگی فروخته می‌شوند.






بچه فیل آسیایی
این بچه فیل در باغ‌وحش هانوفر آلمان به دنیا آمده و تعداد همبازی‌هایش رو به افزایش است. امسال 4 بچه فیل در این باغ‌وحش متولد شده‌اند. در حدود 30 هزار فیل آسیایی هنوز در طبیعت زندگی می‌کنند. باز هم تخریب محل زندگی و شکار غیرقانونی، مهم‌ترین قاتلان فیل‌های آسیایی هستند.






بچه میمون گردن سفید منگابی
این تصویر مربوط به بچه میمون گردن سفید منگابی است که در باغ‌وحش بیوپارکو در شهر رم ایتالیا به دنیا آمد. این باغ‌وحش یکی از مراکز مهم بین‌المللی برای نجات گونه‌های در حال انقراض است. میمون‌های گردن سفید منگابی در جنگل‌های بارانی مرکزی آفریقا زندگی می‌کنند و در لیست موجودات اولیه‌ای قرار می‌گیرند که به شدت در معرض خطر انقراض هستند. جنگل‌زدایی برای ساخت دهکده‌ها و کارخانه‌ها دلیل نابودی این میمون‌ها در غنا و سایر کشورهای آفریقایی است.






توله پلنگ ایمر
این توله پلنگ ایمر ماده در باغ‌وحش لایپ‌زیگ آلمان به دنیا آمده است. گفته می‌شود که کم‌تر از 40 پلنگ ایمر در حیات‌وحش روسیه باقی مانده‌اند. این موجودات زیبا در خطر جدی انقراض قرار دارند و مانند سایر حیوانات در خطر انقراض،‌ بزرگ‌ترین عامل نابودی‌شان، تخریب محل زندگی و شکار غیرقانونی برای استفاده از پوستشان است.





توله ببر سیبری
این توله ببر سیبری ماده در باغ‌وحش هنری دورلی در اوماها واقع در ایالت نبراسکای آمریکا متولد شده است. ببرها بومی آسیا هستند،‌ از هندوستان تا روسیه. گفته می‌شود کم‌تر از 5000 ببر در حیات‌وحش باقی مانده‌اند. شکار و تخریب محل سکونت، عمده‌ترین دلیل نابودی ببرها است. روسیه اخیرا تلاش‌هایی را در جهت حفظ ببرها و جلب توجه جهانی آغاز کرده است.






بچه بزکوهی بزرگ طلایی تبت
این تصویر یکی از سه بز کوهی طلایی است که به تازگی در باغ‌وحش لیبرک جمهوری چک متولد شده است. او در حال بوییدن همنوعان بزرگ‌تر خود است. این بزهای کوهی از گونه‌های در خطر بومی کشور چین هستند و در محل زندگی طبیعی با گونه‌های در خطر دیگری مانند پانداها شریک هستند.







توله پاندا
این عکس یکی از دوقلوهای پاندایی است که در باغ‌وحش مادرید اسپانیا متولد شدند. آن‌ها حاصل لقاح مصنوعی هستند. پانداها به تولیدمثل بسیار کم معروفند. امروزه حدود 300 پاندا در باغ‌وحش‌های دنیا و اغلب در چین زندگی می‌کنند. آن‌ها بومی چین هستند و تخمین شده می‌شود که تنها 2500 پاندا در طبیعت باقی مانده باشند. از 5 سال پیش، چین تلاش‌هایی را برای حفظ 60 درصد از پانداهای باقی‌مانده شروع کرده است.




بچه‌ گوریل
این بچه گوریل در باغ‌وحش مونیخ آلمان متولد شده است. هر 4 گونه موجود از گوریل‌ها در خطر انقراض هستند تا جایی که سال 2009/ 1387-1388 سال گوریل نامگذاری شده بود تا شاید توجه جهانیان به تخریب محل زندگی این موجودات و تاثیر جنگ و بیماری‌های عفونی روی آن‌ها جلب شود. استخراج غیرقانونی سنگ‌های معدنی از دل جنگل‌های بارانی،‌ خانه گوریل‌ها را نابود می‌کند.


.

تاحالافکرکردین بایه تیکه کاغذ میشه چی درست کرد؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

Posted: 08 Dec 2010 06:02 AM PST

















عضویت رسمی در سایت حقوقی دادخواهی برای حقوقدانان رایگان شد

Posted: 08 Dec 2010 05:52 AM PST




وبنا - مدیر سایت دادخواهی اعلام کرد به منظور گرامیداشت مقام علمی و
اجتماعی کاربران حقوقدان سایت و اقدام در جهت مشارکت هر چه بیشتر این
عزیزان در زمینه ارتقاء سطح آگاهی های حقوقی افراد جامعه و مباحثه در جهت
رفع معضلات حقوقی ، باطلاع کاربران گرامی سایت حقوقی دادخواهی میرساند با
عنایت باینکه پرداخت حق عضویت توسط حقوقدانان شاغل بعلت مشکلات شغلی و
کمبود وقت ، دشوار میباشد و به لحاظ وجود همین مشکل ، سایت از اطلاعات
ارزشمند آنان محروم مانده است لذا از این پس عضویت رسمی اشخاص محترم ذیل
بدون پرداخت وجه خواهد بود.
برای اطلاعات بیشتر به آدرس www.dadkhahi.net مراجعه کنید و یا با شماره 09123144474 تماس حاصل فرمایید.

واییییی...کوچولوها!

Posted: 07 Dec 2010 10:52 PM PST

عکس های جدید کودکان


بیاتوپیکس زیباترین عکس ها در سایت بزرگ بیاتوپیکس هر روز با جدیدترین عکسها.



bia2pix.ir

فعالیتهای شریعتی در کنفدارسیون دانشجویی در فرانسه

Posted: 07 Dec 2010 06:12 AM PST

علی ضمن ادامه تحصیل در فرانسه بین سالهای ۱۳۳۸ تا ۱۳۴۳ و حضور در کلاسهای درس استادان بنام تاریخ و جامعه شناسی ، در بین دانشجویان و محافل اپوزیسیون خارج از کشور به عنوان یک چهره سیاسی مخالف رژیم پهلوی شناخته می شد ، و در همه عرصه های سیاسی مانند شرکت در میتینگها و تظاهرات ، نوشتن بیانیه ها و مقالات سیاسی در نشریات دانشجویی ، بحث و جدلهای اصولی درون جبهه دانشجویی کنفدراسیون و … حضور داشت .

یک سال بعد از ورود علی به فرانسه ، فضای اجتماعی – سیاسی ایران دستخوش تحولات جدیدی شد . رژیم کودتا که دست به گریبان مشکلات عدیده اقتصادی و سیاسی بود به فکر چاره جویی افتاد تا موقعیت لرزان و ناپایدار خود را هر چه بیشتر مستحکم نماید . آمریکایی ها که از جمله مدافعان رژیم کودتایی بعد از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ بودند ، برای تثبیت و تحکیم منافع دراز مدت خود تلاش می کردند راه ورود به کشورها ( بازارها)ی جهان سومی از جمله ایران را که رهگذر فروپاشی مناسبات تولیدی پیشا سرمایه داری فراهم می شد به نفع غارتگریهای خود هموار کنند .

از این رو آمریکایی ها در سال ۱۳۳۹/۱۹۶۱ به دنبال پیروزی انقلاب کوبا درصدد برآمدند تا با ارائه طرحهایی رفرمیستی ، هم زمینه را برای رشد روابط سرمایه داری فراهم کنند و هم با تمهیدات و شیوه های بازدارنده از رشد جنبشهای دهقانی جلوگیری نمایند . به همین منظور (( کندی )) ریاست جمهوری وقت امریکا از جانب دموکرات ها طرح (( اتحاد برای پیشرفت))۱ را ارائه کرد .

این طرح به کلیه کشورهایی که وابسته به امریکا بودند و از مناسبات زراعی عقب مانده ای برخوردار بودند ، تجویز شد .

دولت کندی و کارشناسان امریکایی که شرایط اقتصادی – اجتماعی ایران را همانند کشورهای امریکای لاتین ، دستخوش التهاب و شورشهای دهقانی ارزیابی می کردند با فشار وارد کردن بر نظام سلطنتی ایران و شخص شاه جهت انجام تغییرات ، علی امینی را برای تصدی پست نخست وزیری به شاه تحمیل کردند ، تا وی با سیاستهای به اصطلاح اصلاح گرایانه اش در امور اقتصادی و سیاسی هم مشکل ارضی و دهقانی را حل کند و هم با مهار امیال طبقه متوسط جامعه فرصت تحرک پذیری و تحول آفرینی را از آن بگیرد تا ثبات نسبی ایران از بین نرود .

برچیده از کتاب : طرحی از یک زندگی، بخش اول دوران دانشجویی، پوران شریعت رضوی – (همسر دکتر علی شریعتی)

( نقدها و نظرها )


خدایا : درروح من اختلاف در "انسانیت" را به اختلاف در فکر واختلاف در رابطه با هم میامیز. آن چنان که نتوانم این سه قوم جدا از هم را باز شناسم. - از دکتر علی شریعتی

داستان روسپی و راهب !!!! ...(خیلی زیباست)

Posted: 05 Dec 2010 11:14 PM PST



راهبی در نزدیکی معبد زندگی می کرد . در خانه روبرویش , یک روسپی اقامت داشت !

راهب که می دید مردان زیادی به آن خانه رفت و آمد دارند، تصمیم گرفت با او صحبت کند . زن را سرزنش کرد : تو بسیار گناهکاری . روز وشب به خدا بی احترامی می کنی . چرا دست از این کار نمی کشی ؟ چرا کمی به زندگی بعد از مرگت فکر نمی کنی …؟!

زن به شدت از گفته های راهب شرمنده شد و از صمیم قلب به درگاه خدا دعا کرد و بخشش خواست و همچنین از خدا خواست که راه تازه ای برای امرار معاش به او نشان بدهد.اما راه ديگري براي امرار معاش پيدا نكرد ....
بعد از یک هفته گرسنگی، دوباره به روسپی گری پرداخت .اما هر بار که خود را به بیگانه ای تسلیم می کرد از درگاه خدا آمرزش می خواست .....
راهب که از بی تفاوتی زن نسبت به اندرز او خشمگین شده بود فکر کرد : از حالا تا روز مرگ این گناهکار، می شمرم که چند مرد وارد آن خانه شده اند !!!
و از آن روز کار دیگری نکرد جز این که زندگی آن روسپی را زیر نظر بگیرد، هر مردی که وارد خانه می شد، راهب ریگی بر ریگ های دیگر می گذاشت .مدتی گذشت ...
راهب دوباره روسپی را صدا زد و گفت : این کوه سنگ را می بینی ؟ هر کدام از این سنگها نماینده یکی از گناهان کبیره ای است که انجام داده ای، آن هم بعد از هشدار من . دوباره می گویم : مراقب اعمالت باش !

زن به لرزه افتاد، فهمید گناهانش چقدر انباشته شده است . به خانه برگشت , اشک پشیمانی ریخت و دعا کرد : پروردگارا, کی رحمت تو مرا از این زندگی مشقت بار آزاد می کند ؟

خداوند دعایش را پذیرفت . همان روز , فرشته ی مرگ ظاهر شد و جان او را گرفت . فرشته به دستور خدا , از خیابان عبور کرد و جان راهب را هم گرفت و با خود برد ...

روح روسپی , بی درنگ به بهشت رفت . اما شیاطین , روح راهب را به دوزخ بردند !

در راه , راهب دید که بر روسپی چه گذشته و شِکوه کرد : خدایا , این عدالت توست ؟ من که تمام زندگی ام را در فقر و اخلاص گذرانده ام , به دوزخ می روم و آن روسپی که فقط گناه کرده , به بهشت می رود ؟!

یکی از فرشته ها پاسخ داد : " تصمیمات خداوند همواره عادلانه است .. تو فکر می کردی که عشق خدا فقط یعنی فضولی در رفتار دیگران . هنگامی که تو قلبت را سرشار از گناه فضولی می کردی , این زن روز وشب دعا می کرد . روح او , پس از گریستن , چنان سبک می شد که توانستیم او را تا بهشت بالا ببریم . اما آن ریگ ها چنان روح تو را سنگین کرده بودند که نتوانستیم تو را بالا ببریم !!! "

از کتاب : " پدران .. فرزندان . نوه ها "
اثر : پائولو کوئلیو

بهترین روش همسرداری

Posted: 05 Dec 2010 11:10 PM PST

ماجرای عشق و دیوانگی !!!! ...

Posted: 05 Dec 2010 11:09 PM PST

زمانهای بسیار قدیم وقتی هنوز پای بشر به زمین نرسیده بود؛.
فضیلت ها و تباهی ها در همه جا شناور بودند.
آنها از بیکاری خسته و کسل شده بودند.
روزی همه فضابل و تباهی ها دور هم جمع شدند خسته تر و کسل تر از همیشه.
ناگهان ذکاوت ایستاد و گفت: بیایید یک بازی بکنیم؛.
مثلا" قایم باشک؛ همه از این پیشنهاد شاد شدند و دیوانگی فورا"
فریاد زد من چشم می گذارم من چشم می گذارم....

و از آنجایی که هیچ کس نمی خواست به دنبال دیوانگی برود همه قبول
کردند او چشم بگذارد و به دنبال آنها بگردد.
دیوانگی جلوی درختی رفت و چشمهایش را بست و شروع کرد به
شمردن ....یک...دو...سه...چهار...همه رفتند تا جایی پنهان شوند؛
لطافت خود را به شاخ ماه آویزان کرد؛
خیانت داخل انبوهی از زباله پنهان شد؛
اصالت در میان ابرها مخفی گشت؛
هوس به مرکز زمین رفت؛
دروغ گفت زیر سنگی می روم اما به ته دریا رفت؛
طمع داخل کیسه ای که دوخته بود مخفی شد.
و دیوانگی مشغول شمردن بود. هفتاد و نه...هشتاد...هشتاد و یک...
همه پنهان شده بودند به جز عشق که همواره مردد بود و نمیتوانست
تصمیم بگیرد. و جای تعجب هم نیست چون همه می دانیم پنهان کردن عشق مشکل است.
در همین حال دیوانگی به پایان شمارش می رسید.
نود و ینج ...نود و شش...نود و هفت... هنگامیکه دیوانگی به صد
رسید, عشق پرید و در بوته گل رز پنهان شد.
دیوانگی فریاد زد دارم میام دارم میام.
اولین کسی را که پیدا کرد تنبلی بود؛ زیرا تنبلی، تنبلی اش آمده بود جایی
پنهان شود و لطافت را یافت که به شاخ ماه آویزان بود.
دروغ ته چاه؛ هوس در مرکز زمین؛ یکی یکی همه را پیدا کرد جز عشق.
او از یافتن عشق ناامید شده بود.
حسادت در گوشهایش زمزمه کرد؛ تو فقط باید عشق را پیدا کنی و او
پشت بوته گل رز است.
دیوانگی شاخه چنگک مانندی را از درخت کند و با شدت و هیجان زیاد
ان را در بوته گل رز فرو کرد. و دوباره، تا با صدای ناله ای متوقف
شد . عشق از پشت بوته بیرون آمد با دستهایش صورت خود را پوشانده
بود و از میان انگشتانش قطرات خون بیرون می زد.
شاخه ها به چشمان عشق فرو رفته بودند و او نمی توانست جایی را ببیند.
او کور شده بود.
دیوانگی گفت « من چه کردم؛ من چه کردم؛ چگونه می تواتم تو را درمانکنم.»
عشق یاسخ داد: تو نمی توانی مرا درمان کنی، اما اگر می خواهی کاری بکنی؛ راهنمای من شو.»
و اینگونه شد که از آن روز به بعد عشق کور است
و دیوانگی همواره در کنار اوست.

به نظر من آدمها دو دسته هستند !!!! ...

Posted: 05 Dec 2010 11:06 PM PST

یا از من پولدارترن که بهشون میگم مال مردم خور یا بی پول ترن که بهشون میگم گدا گشنه

یا بهتر از من کار میکنن که بهشون میگم ... یا کمتر کار میکنن که بهشون میگم گشاد

یا از من سرسخت ترن که بهشون میگم کله خر یا بی خیال ترن که بهشون میگم ببو

یا از من هوشیارترن که بهشون میگم فضول یا ساده ترن که بهشون میگم هالــو

یا از من دست و دل باز ترن که بهشون میگم ولخرج یا اهل حساب و کتابن که بهشون میگم خسیس

یا از من بزرگترن که بهشون میگم گنده بگ یا کوچیکترن که بهشون میگم فسقلی

یا از من مردم دار ترن که بهشون میگم بوقلمون صفت یا رو راست ترن که بهشون میگم احمق

خدا رو شکر که بقیه ی ایرانیا مثل من فکر نمیکنن والا معلوم نیست مملکتمون به چه روزی می افتاد

عکس هایی از آرام جعفری

Posted: 04 Dec 2010 06:25 AM PST

عکس هایی از الناز شاکردوست

Posted: 04 Dec 2010 06:21 AM PST

عکس هایی از علی صادقی

Posted: 04 Dec 2010 06:16 AM PST


سس فلفل

Posted: 29 Nov 2010 08:58 AM PST

مواد لازم :
کره 50 گرم ، آرد 2 قاشق غذاخوری ،فلفل نیمکوب سیاه 1 قاشق چایخوری ، نمک بمقدار لازم
طرز تهیه :کره را گرم کرده آرد را در آن تفت می دهیم سپس آب گوشت را به تدریج داخل آن ریخته مخلوط کرده نمک و فلفل را اضافه می کنیم . سس باید صاف و غلیظ باشد . پس از چند جوش شعله را خاموش می کنیم .

سس قارچ و جگر

Posted: 29 Nov 2010 08:57 AM PST

مواد لازم :
جگر چرخ کرده مرغ یا گوسفند 100 گرم ، قارچ چرخ کرده 100 گرم ، کره 50 گرم
آب گوشت 1 لیوان ، نمک و فلفل بمقدار لازم
طرز تهیه :جگر و قارچ را چرخ کرده روی حرارت قرار می دهیم تا آب آن کشیده شود . کره را اضافه کرده کمی سرخ می کنیم بعد آب گوشت و نمک و فلفل اضافه کرده تا یکی 2 جوش بخورد و سس غلیظ شود . این سس بمصرف شاتوبریان یارتی فیله می رسد .

سس گوجه فرنگی

Posted: 29 Nov 2010 08:54 AM PST

مواد لازم :
گوجه فرنگی رسیده 6 کیلو گرم ،فلفل دلمه درشت 3 عدد ،شکر 0.5 لیوان
روغن زیتون 0.5 لیوان ،سرکه 1 لیوان ،میخک 3 عدد ،نمک 1 قاشق غذاخوری ،فلفل سیاه و قرمز 1 قاشق مرباخوری
سیر 4 حبه ،پیاز متوسط 2 عدد ، دارچین 1 قاشق مرباخوری ، جوز هندی 0.5 قاشق مرباخوری
طرز تهیه :گوجه فرنگی ها راشسته قطعه قطعه می کنیم . فلفل دلمه و پیاز را هم قطعه قطعه کرده همراه با نمک , میخک و جوز و فلفل و سیر روی حرارت ملایم می پزیم تا کاملاً بپزد سپس از صافی رد کرده , سرکه و روغن و دارچین و شکر را اضافه می کنیم . روی حرارت می جوشانیم تا غلیظ شود . پس از خنک شدن در شیشه ریخته در یخچال نگهداری می کنیم.

سس مایونز

Posted: 29 Nov 2010 08:54 AM PST

مواد لازم :
تخم مرغ کامل 2 عدد ،روغن مایع یا روغن زیتون 1 لیوان ،شکر 1 قاشق مرباخوری
نمک بمقدار لازم ،سس خردل 1 قاشق مرباخوری ،سرکه 3/1 استکان چایخوری
طرز تهیه :تخم مرغ ها را داخل مخلوط کن ریخته آنرا روشن می کنیم تا خوب زده شود سپس روغن را آرام آرام به آن اضافه کرده در حالی که همزن کار می کند حدود 4/3 روغن که ریخته شد سس غلیظ می شود در این زمان شکر , نمک و خردل را اضافه کرده سرکه را هم می ریزیم تا باز مایه مخلوط شود . در این حال مایه کمی شل می شود ولی با اضافه کردن بقیه روغن سس غلیظ و آماده است . آن را داخل شیشه ریخته در یخچال نگهداری می کنیم .

سس میگو

Posted: 29 Nov 2010 08:52 AM PST

مواد لازم :
سس مایونز 0.5 فنجان ،خامه غلیظ 150 گرم ،نمک و فلفل بمقدار لازم
سس گوجه فرنگی 2 قاشق مرباخوری ،هات چاپ 1 قاشق مرباخوری،سرکه 2 قاشق غذاخوری
طرز تهیه :سس مایونز را همراه با سرکه , هات چاپ , سس گوجه فرنگی و نمک و فلفل خوب مخلوط کرده سپس خامه را اضافه کنید . اگر مایل باشید می توانید یک قاشق مرباخوری شکر به این سس اضافه کنید .

سس هزار جزیره

Posted: 29 Nov 2010 08:52 AM PST

مواد لازم :
سس مایونز 2 فنجان ،تخم مرغ سفت 2 عدد ،خیار شور رنده شده ریز آب گرفته 3/1 فنجان
پیازچه ریز شده 3/1 فنجان ،مغز کرفس ریز شده 0.5 فنجان ،سس تند 2 قاشق مرباخوری
سرکه 3/1 پیمانه ،نمک بمیزان دلخواه ،روغن زیتون 3 قاشق غذاخوری
طرز تهیه :تخم مرغ سفت شده را از رنده ریز رد کرده همراه با خیار شور , پیازچه , مغز کرفس ریز شده , سس تند , سرکه , نمک و روغن زیتون و سس مایونز مخلوط می کنیم . سس آماده مصرف می باشد باید دقت کرد تمام مواد این سس کاملاً ریز خرد شده یا رنده شده باشد . یکی از بهترین و خوشمزه ترین سس ها می باشد که به مصرف سالادهای سبز و غذاها می رسد .

آب نبات چوبی

Posted: 29 Nov 2010 08:47 AM PST

مواد لازم :
شکر 500 گرم، آب 125 گرم، کرم تارتار 0.5 قاشق چایخوری، رنگ خوراکی چند قطره
اسانس چند قطره، جوهر لیمو 4/1 قاشق چایخوری
طرز تهیه :شکر را همراه با کرم تارتار مخلوط کرده ، آب را اضافه کنید بعد روی حرارت قرار دهید . شعله را تند و یکنواخت کنید تا جوش آید . جوهر لیمو را اضافه کرده کمی شربت را هم بزنید . رنگ را اضافه نموده پس از چند دقیقه از روی حرارت برداشته اسانس را اضافه نمایید . آنگاه مایه شکلات را بوسیله قیف فلزی در قالبهای مخصوص ریخته و پس از چند دقیقه چوبهای آب نبات را در داخل آن تا نیمه فرو برید و اجازه دهید شکلات سرد شود . اگر قالب در دسترس نبود کف سینی را کمی چرب کرده از مایه به صورت دایره دایره ریخته بگذارید خنک شود سپس از سینی جدا کنید.

بادام قندی

Posted: 29 Nov 2010 08:46 AM PST

مواد لازم :
سفیده تخم مرغ 3 عدد، شکر یا پودر قند 1 لیوان، وانیل کمی
جوهر لیمو 0.5 قاشق چایخوری، کمی رنگ در صورت تمایل
طرز تهیه :سفیده ها و شکر را با همزن خوب می زنیم . جوهر لیمو و وانیل را اضافه کرده به همزدن ادامه می دهیم تا مایع سفت و غلیظ شود . ظرفی را روی حرارت با آب قرار داده تا جوش آید . ظرف حاوی سفیده ها را داخل آن گذاشته و به زدن ادامه می دهیم تا مایه داغ شود آنگاه مایه را در صورت تمایل با کمی رنگ آغشته کرده داخل قیف می ریزیم و بر روی کاغذ گلهای دلخواه می زنیم. فر را یک لحظه روشن کرده سینی را داخل آن قرار می دهیم و فر را خاموش می کنیم و حدود 6 تا 8 ساعت به همان صورت داخل فر خاموش بماند . شیرینی خشک شده و آماده است ، از کاغذ جدا کرده در ظرفی می چینیم .

پولکی

Posted: 29 Nov 2010 08:45 AM PST

مواد لازم :
شکر 1 لیوان، آب 0.5 لیوان ، سرکه 8 تا 10 قاشق غذاخوری
طرز تهیه :شکر ، آب و سرکه را روی حرارت می دهیم ، حرارت باید ملایم باشد . نکته حساس این است که قاشق یا هر شیء دیگر را در داخل مایه نکنید فقط ظرف را که بهتر است دسته دار باشد روی حرارت حرکت دهید تا مایه حل شده جوش آید و کم کم به کف تبدیل شود و رنگ داخل را پیدا کند آنگاه با قاشق یابا لبه خود ظرف کم کم در سینی ریخته می گذاریم خنک شود . از ظرف جدا کرده در ظرف مخصوص بچینید و میل نمایید. اضافه کردن هر نوع مغزی به دلخواه در آخر طبخ می باشد.

تافی شیری

Posted: 29 Nov 2010 08:45 AM PST

مواد لازم :
شکر 250 گرم، قهوه یا کاکائو بمیزان دلخواه، شیر 0.5 لیوان،بادکا 200 گرم
وانیل 3/1 قاشق چایخوری، کره 25 گرم
طرز تهیه :شیر را همراه با شکر روی حرارت کم می جوشانیم تا کمی قوام بیاید سپس بادکا را اضافه کرده مرتب با قاشق چوبی هم می زنیم . برای اینکه مطمئن شویم ، تافی را در آب سرد ریخته و امتحان می کنیم که باید در دست لوله شود . در اواخر پخت کره و وانیل را اضافه می کنیم و فرصت می دهیم تا آب کره تبخیر شود سپس سینی را چرب کرده تافی را روی آن پهن کرده تا کمی خنک شود . با دست لوله می کنیم و با قیچی به اندازه یک بند انگشت قیچی می کنیم . خنک که شد در ظرف می چینیم . برای نگهداری تافی ها باید زیر پوشش باشند .

شکلات

Posted: 29 Nov 2010 08:43 AM PST

مواد لازم :
نشاسته نرم سفید 3 قاشق غذاخوری پر ،شکر پودر شده 3 قاشق غذاخوری پر
شیر خشک 3 قاشق غذاخوری پر ،پودر کاکائو 2 قاشق غذاخوری،وانیل 3/1 قاشق چایخوری
شیر مایع 3 قاشق غذاخوری، کره آب شده 3 قاشق غذاخوری، مغز فندق بو داده پودر شده 3 قاشق غذاخوری
طرز تهیه :تمام مواد خشک را در ظرفی ریخته شیر و کره را اضافه می کنیم و با دست خوب ورز می دهیم تا حالت خمیر سفتی را پیدا کند . خمیر آماده را بر روی کاغذ روغنی پهن کرده با وردنه سطح آنرا صاف می کنیم به ضخامت 1 سانتی متر و با کارد به صورت لوز لوز می بریم و در یخچال قرار می دهیم . پس از یک ساعت در ظرف می چینیم . اگر خمیر ما سفت بود کمی شیر یا کره اضافه می کنیم تا به سفتی دلخواه برسد.

شکلات با قیسی

Posted: 29 Nov 2010 08:43 AM PST

مواد لازم :
قیسی یکبار چرخ شده 1 لیوان کاملاً فشرده (250 گرم)، پودر نارگیل 2 لیوان(150گرم)
شیر عسلی 3/2 لیتر، چنانچه شیر عسلی در دسترس نبود شیر و عسل را مخلوط نموده یعنی به همان اندازه ای که عسل برمی داریم شیر هم به همان اندازه برداشته مخلوط می کنیم .
طرز تهیه :قیسی چرخ شده و پودر نارگیل را با شیر عسلی کم کم مخلوط نموده با دست ورز می دهیم سپس 2 قاشق پودر نارگیل و یک قاشق پودر قند را در بشقاب ریخته مخلوط نموده سپس از مایه قبلی گلوله نموده داخل پودر نارگیل و پودر قند می غلطانیم سپس در کاغذ رنگی قرار داده رویش را کمی فشار داده یک خلال پسته روی آن قرار می دهیم و ترفل روی آن می پاشیم .

شکلات تخته ای

Posted: 29 Nov 2010 08:42 AM PST

مواد لازم :
پودر قند 2 پیمانه، پودر کاکائو 1 پیمانه، روغن جامد 4/3 تا 1 پیمانه، پارافین در صورت دلخواه 50 گرم
طرز تهیه : روغن را آب کرده تا حدی گرم شود ، از روی حرارت برداشته کاکائو را اضافه نموده با روغن خوب مخلوط می نماییم تا حل شود بعد پودر قند را اضافه کرده با همزن برقی می زنیم تا تمام مواد با هم مخلوط شود سپس روی کاغذ روغنی در سینی می ریزیم و در یخچال می گذاریم بمدت 3 تا 4 ساعت تا بشکل شکلات تخته ای در آید . می توانیم مایه شکلات را در قالبهای کوچک چرب شده بریزیم.

شکلات فرانسوی با خمیر مارسیپان

Posted: 29 Nov 2010 08:41 AM PST

مواد لازم :
شکر 0.5 لیوان ، گردو یا بادام درسته بمقدار لازم
طرز تهیه : نصف لیوان شکر را کارامل نموده نصف لیوان گردو یا بادام درسته را هک در فر بو داده ایم داخل کارامل ریخته ابتدا کمی بهم می چسبد سپس جدا می گردد . با قاشق هم زده سپس با پنس دانه دانه در کف سینی که قبلاً چرب نموده ایم قرار می دهیم طوری که ته گردو در کف سینی قرار گیرد . زمانی که کاملاً خنک شد نصف گردو را داخل کاغذ شکلات قرار داده رویش را با خمیر مارسیپان که در قیف پیستون دار ریخته ایم گل زده نصفه دیگر گردو را رویش قرار داده سپس شکلات را در یخچال می گذاریم تا سفت شود . (جهت تهیه خمیر مارسیپان به طرز تهیه این خمیر در مباحث قبل مراجعه شود)

شکلات مغزدار

Posted: 29 Nov 2010 08:40 AM PST

مواد لازم :
پودر قند 1 لیوان، تخم مرغ 1 عدد، پسته خرد شده 1 استکان،گردو خرد شده 1 لیوان
بیسکویت مادر خرد شده 1 بسته ,وانیل 3/1 قاشق چایخوری،کره 100 گرم، کاکائو 4 قاشق سرصاف
طرز تهیه : زرده و سفیده را خوب می زنیم ، کره را گرم کرده پودر کاکائو را در آن حل می کنیم . پودر قند ، تخم مرغ زده شده ، بیسکویت پودر شده ، وانیل ، گردو و پسته را اضافه کرده با دست خوب مخلوط می کنیم تا حالت خمیر سفتی پیدا کند . اگر شل شد با پودر بیسکویت آنرا سفت می کنیم بعداً خمیر شکلات را لوله کرده داخل آلومینیوم می چینیم و در یخچال قرار می دهیم . یکی دو ساعت بعد از یخچال بیرون آورده حلقه حلقه می بریم و در ظرف می چینیم . برای نگهداری باید در یخچال حفظ شود.

مارسیپان یا خمیر بادام

Posted: 29 Nov 2010 08:39 AM PST

مواد لازم :
شکر 0.5 کیلوگرم، بادام سفید شده 1 کیلوگرم، سفیده تخم مرغ 2 عدد ، پودر قند 0.5 کیلوگرم
طرز تهیه :بادامها را در آب گرم خیس کنید بعد پوست آنرا گرفته بادام های سفید شده را همراه با شکر و سفیده تخم مرغ با هم مخلوط کرده و از چرخ گوشت سه بار رد کنید بعد با نیم کیلوگرم پودر قند مخلوط کرده این خمیر مارسیپان است که می توانید با این خمیر شکلات تهیه کرده یا به شکل حیوانات در آورده در شکر بغلطانیم یا گلوله ای از این خمیر را ما بین دو نصف گردو قرار داده کمی فشار داده در ظرف بچینیم.

مارش مالاد

Posted: 29 Nov 2010 08:38 AM PST

مواد لازم :
آب سرد 1 فنجان،شکر 4 فنجان، آب جوش 2 فنجان، وانیل 2 قاشق چایخوری
آبلیمو 2 قاشق چایخوری، نارگیل 250 گرم ، پودر ژلاتین 4 قاشق سوپخوری
طرز تهیه :ژلاتین را در آب سرد گذاشته تا نرم شود ، شکر و آب جوش را در ظرف بزرگی ریخته روی حرارت ملایم گذاشته تا حل شود . وقتی جوش آمد ژلاتین را اضافه کرده می گذاریم بمدت 20 دقیقه با حرارت ملایم بجوشد ، سپس کنار می گذاریم تا کمی سرد شود ، مواد بالا را با همزن برقی می زنیم . وانیل و آبلیمو را اضافه کرده با درجه تند زده تا سفت شود ، سپس داخل قالب 20 سانتی متری ریخته (قالب قبلاً کاملاً سرد باشد) سپس بمدت 2 ساعت در فریزر می گذاریم . نارگیل را در ماهیتابه ریخته با قاشق چوبی مرتب با حرارت ملایم هم زده تا طلایی شود سپس می گذاریم سرد گردد . مارش مالاد را با چاقوی خیس بریده و از قالب با قاشق یا کارد برداشته در نارگیل می غلطانیم . در یخچال نگه می داریم.

نبات

Posted: 29 Nov 2010 08:38 AM PST

مواد لازم :
شکر سفید 3 کیلوگرم، آب نیم لیتر
طرز تهیه :شکر و آب را در ظرفی مناسب (بهتر است پاتیل مسی باشد) ریخته روی حرارت می گذاریم تا شربت غلیظی بدست آید ، بطوری که وقتی شربت را بین انگشتان قرار می دهیم حداقل 3 تا نخ بدهد . این شربت را می گذاریم سرد شود . در صورتیکه بخواهیم نبات تخته ای درست نماییم می توانیم شربت را در ظرف پهن تری بریزیم . در صورتی که بخواهیم نبات شاخه ای تهیه نماییم می توانیم در قسمت بالای ظرف میله ای قرار داده که روی آن رشته های نخ بسته شده و نخها در انتها به جسم سنگینی شبیه نعل بسته شده اند . ظرف حداقل 24 شاعت و حداکثر 48 ساعت بلورهای نبات دور نخها بسته می شود

نقل خلال بادام

Posted: 29 Nov 2010 08:36 AM PST

مواد لازم :
شکر 1 لیوان، خلال بادام 100 گرم
طرز تهیه :خلال بادام را در ظرف دسته داری ریخته آنرا روی حرارت گرفته تا نیمه گرم شود بعد شکر را در کمی آب ریخته جوشانده تا قوام آمده سفت شود . با یک کفگیر یا ملاقه که کف آن سوراخ باشد مایه قوام آمده را روی خلال ریخته و ظرف دسته دار را روی شعله مرتب تکان داده تا بادام ها درشت گردند بعد از چند دقیقه بادامها را از هم جدا کرده بگذارید خنک شوند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! گفت و گوی من و خدا تست آلزایمر دختر فداکار کفر دخترا رو در بیارید! داستان جالب امتحان داماد ها! ( انده خنده! ) تصاویری شگفت انگیز و جالب راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! Posted: 31 Jan 2011 11:09 AM PST فرهنگ > تجسمی - محققان با استفاده از اشعه ‌ایکس در مطالعه نقاشی معروف لئوناردو داوینچی موفق شدند از شیوه رنگ‌آمیزی و قرار گرفتن این لایه‌ها در نقاط مختلف چهره مونالیزا سر دربیاورند. به گزارش خبرآنلاین، دانشمندان موفق به کشف این نکته شده‌اند که داوینچی در نقاشی‌هایش جلوه‌ای به کار می‌برد که به «سفوماتو» یا محوکاری شهرت دارد. آنها به نتیجه رسیده‌اند داوینچی برای خلق این جلوه بصری حدود 40 لایه بسیار نازک رنگی روی نقاشی‌هایش بکار برده و برای این کار از انگشت دستش استفاده کرده است. این لایه‌های نازک رنگدانه‌های هم‌خانواده نوعی سایه دور دهان مونالیزا ا

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 2 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 1 تارنگار : زيبا ترين كلام ها Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Posted: 19 Oct 2011 08:07 AM PDT رمز جذابیت برخی افراد چیست؟ یکی از مهمترین رازهای رسیدن به آن جذابیت است و قبل از هر چیز باید بدانیم که جذابیت چیزی غیر از زیبایی است‌. شخص می‌تواند صورت زیبایی نداشته باشد اما بسیار جذاب باشد و هم چنین می‌تواند بسیار زیبا باشد اما اصلاً جذابیت نداشته باشد. جذابیت و گیرایی یک ویژگی کاملاً اکتسابی است و به راحتی می‌توانیم صاحب آن باشیم‌: ظاهری آراسته داشته باشید. تمیز و مرتب باشید، هماهنگی و پاکیزگی شما، ناخودآگاه شما را جذاب می‌کند. بعضی از افراد براساس تصوری اشتباه برای جذاب شدن به زحمت زیادی می‌افتند و خود را به شکل‌های عجیب و غریبی درست می‌کنند. مهمترین مسئله این است که مرتب

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ داستان : قلب هدیه... Posted: 27 Jan 2011 11:39 AM PST پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..! دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود : سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی