رد شدن به محتوای اصلی

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

Link to لابی ایران سوئد Iran & Sweden

تصویر زمینه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه

Posted: 07 Oct 2010 11:43 AM PDT

ثروتمندترین زن دنیا کیست؟

Posted: 06 Oct 2010 02:25 PM PDT

خانم والتون همچنین در سال 2001 به عنوان عضو رسمی‌تالار اشخاص مهم و خاص صنعت هوایی آرکانزاس انتخاب شد. آلیس والتون در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2004 به کنگره محافظه‌کاران آمریکا مبلغ 6/2 میلیون دلار اهدا کرد.

دنیای اقتصاد: آلیس لوئیس والتون و همسر برادرش جان، كریستی، ثروتمندترین زنان دنیا می‌باشند. این دو با ثروت 6/17 میلیارد دلار به همراه برادرشان رابسون، در دوازدهمین جایگاه ثروتمندان جهان قرار دارند.

آلیس در 7 اكتبر سال 1949 در نیوپورت ایالت آركانزاس آمریكا متولد شده است. وی از وارثان و دختر موسس وال مارت، سام والتون و خواهر رابسون و جیم والتون است. برادر دیگر او جان والتون در سال 2005 بر اثر حادثه هواپیما جان خود را از دست داد.

آلیس فارغ‌التحصیل رشته مدیریت مالی و اقتصادی از دانشگاه ترینیتی در سان آنتونیوی ایالت تگزاس است. او كار خود را در مدیریت مالی به عنوان تحلیل‌گر equity و مدیر مالی شركت «فرست كامرس» شروع کرد. او سپس به عنوان نایب رییس و سرپرست تمام فعالیت‌های مربوط به سرمایه‌گذاری گروه بانک آروست مشغول به کار شد.

خانم والتون در سال 1988 یک بانک سرمایه‌گذاری فعال در بخش‌های مدیریت مالی شرکت، مدیریت مالی ساختاریافته و عمومی، مدیریت مالی مبادله املاک و فروش و تجارت را با نام شرکت Llama تاسیس کرده و خود نیز به عنوان رییس و مدیر ارشد اجرایی آن مشغول به کار شد. او برای مدتی نیز واسطه معاملات بازرگانی ای.اف. هوتون بود.
خانم والتون نخستین رییس و نیروی گرداننده شورای آرکانزاس شمالی می‌باشد. این سازمان توسعه اجتماعی نقشی مهم در تضمین و تحکیم توسعه فرودگاه محلی آرکانزاس شمالی داشته است. در واقع خانم والتون سرمایه اولیه برای پروژه ساخت این فرودگاه را تامین کرده بود و هیات‌مدیران فرودگاه حاکمیت وقت، این فرودگاه را به خاطر حمایت خانم والتون از توسعه حمل و نقل در منطقه،‌ فرودگاه آلیس ال. والتون نامید.
خانم والتون همچنین در سال 2001 به عنوان عضو رسمی‌تالار اشخاص مهم و خاص صنعت هوایی آرکانزاس انتخاب شد. آلیس والتون در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2004 به کنگره محافظه‌کاران آمریکا مبلغ 6/2 میلیون دلار اهدا کرد.

خانم والتون در فعالیت‌های بشردوستانه نیز حضوری فعال دارد که اصلی‌ترین آن عضویت هیات‌مدیره بنیاد خانواده والتون است. این بنیاد که به انجام فعالیت‌های بشردوستانه می‌پردازد، توسط سام و همسرش هلن والتون در شهر کوچکی در آرکانزاس پایه‌گذاری شد. سام به قدرت یک فرد برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود و جامعه باوری عمیق داشت.

وی عمیقا به دستیابی به موفقیت اعتقاد داشت که این موفقیت علاوه بر موفقیت در کار شرکت شامل تعهدات بشر دوستانه نیز می‌شد. فلسفه سام و هلن والتون از تاسیس این بنیاد از تجربه زندگی در شهر کوچکی در شمال غربی آرکانزاس حاصل شده بود که به آنها ارزش مشارکت و همکاری و اهمیت تحصیلات در جامعه را آموخته بود و به آنها این درک را داده بود که سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های بشردوستانه می‌تواند تغییر قابل‌ستایشی در جامعه ایجاد کند.

در حال حاضر این بنیاد و خانواده والتون به دنبال پیروی از همان اصول و ارزش‌ها و گسترش فعالیت‌های خیرخواهانه شان هستند. در سال 2007 این بنیاد در زمینه سرمایه‌گذاری در امور خیریه مبلغی بالغ بر 241 میلیون دلار اهدا کرده است.
وی همچنین در هیات مدیره دانشگاه علوم پزشکی آرکانزاس و هیات علمی‌ مدرسه تجارت و مدیریت دانشگاه آرکانزاس نیز فعالیت دارد. این دانشگاه در سال 1996 کرسی ای را در بخش مدیریت مالی به نام آلیس ال. والتون تخصیص داد که دانشگاه را به واسطه دانشکده مدیریت تجارت آن، در رسیدن به تعالی تحصیلی در سطح ملی و جهانی یاری می‌داد.

دیدگاه انسان‌دوستانه خانم والتون همچنین باعث تاسیس پایگاه تابستانی منحصر به فردی در آرکانزاس شمالی به نام «وارایگل» شد که هر ساله کودکان زیادی با پیش‌زمینه‌های اقتصادی اجتماعی مختلفی را گرد هم می‌آورد.
خانم والتون دامنه فعالیت‌های بنیاد خانواده والتون را با تاسیس موزه هنر آمریکا، کریستال بریج، به بخش هنر نیز گسترش داده است. این موزه که نخستین محل برای نهاد هنر ملی می‌باشد، به هنر و هنرمندان اهدا شده و مکانی برای یادگیری و تجمع هنرمندان نیز می‌باشد. آلیس والتون همچنین در هیات‌مدیره موزه آمون، کارتر در تگزاس و شورای معتمدین گالی ملی هنر در واشنگتن دی. سی. عضویت دارد.

خانم والتون به شدت به سوارکاری علاقه‌مند است و در حال حاضر در مینرال ولز در ایالت تگزاس زندگی می‌کند. وی در سال 1989 دچار حادثه اتومبیل شده و با یک خانم تصادف کرد که بعدا بر اثر جراحات شدید از دنیا رفت.

یافتن همسر وفادار با محاسبه دور کمر!!

Posted: 06 Oct 2010 02:24 PM PDT

دانشمند‌ان استرالیایی مدعی‌اند می‌توانند با یك فرمول ریاضیاتی كسی را كه واقعا عاشق شما است و دوستتان دارد، پیدا كنند.

محققان می‌گویند: دانش ریاضیات سال‌های مدیدی است كه توانسته بسیاری از معادلات پیچیده را حل كند و اكنون هم با یك فرمول ریاضی می‌توانید دریابید كه چه كسی واقعا دوستدار شما است.

در این پژوهش محققان آنچه را كه هر دو جنسیت زن و مرد در فرهنگ‌های مختلف جذب آن می‌شوند، مورد مطالعه قرار دادند.

محققان معتقدند كه با محاسبه نسبت دور كمر به دور استخوان لگن می‌توانید دریابید كه چه كسی در ابراز علاقه به شما صادق تر و با وفاتر خواهد بود!

گفتگوسحـر قريشـي همسرم مشوق من بود

Posted: 06 Oct 2010 02:23 PM PDT


بازیگر سریال دلنوازان او متولد سال 1366 است و دلنوازان دومين كار او در عرصه هنر است، محافظه‌كار بودن جزء خصوصيت اخلاقي اوست.

علاقه به بازيگري
علاقه من به بازيگري از بچگي شروع شد، از دوران مدرسه پررنگ‌تر شد، ولي در دوران متوسطه كم‌كم فاصله‌ام با بازيگري زياد شد و بعد از ازدواج هم ديگر به آن فكر نمي‌كردم. سه سال است ازدواج كردم و از زندگي‌ام راضي هستم. با اينكه چهره‌ام در خارج از فضاي فيلم تقريبا متفاوت است، اما مردم وقتي مرا مي‌بينند، مي‌شناسند و از نقشم مي‌گويند و تشكر مي‌كنند، آنها به من قوت قلب مي‌دهند خدا را شكر مي‌‌كنم كاراكتر يلدا با مردم ارتباط خوبي برقرار كرد.

ورود به سينما
از طريق يكي از آشنايان همسرم به من پيشنهاد شد كه تست بدهم، من هم تست دادم و قبول شدم. اولين بار با؛ امير جعفري، نيما شاهرخ‌شاهي، سياوش خيرابي، سارا خوئيني‌ها و... همبازي شدم و كارم را شروع كردم. سر فيلمبرداري فيلم «لج و لجبازي» بوديم كه خيرابي مرا به آقاي سهيلي‌زاده معرفي كرد، چند ماهي بود گروه به دنبال بازيگر نقش «يلدا» مي‌گشت، كه آمدم و تست دادم و براي بازي در «دلنوازان» انتخاب شدم.
من تا به حال كلاس بازيگري نرفتم و لج و لجبازي تجربه خوبي براي من بود و همكاران خيلي به من كمك كردند. در دلنوازان هم همين اتفاق افتاد. تجربي كار كردن را دوست دارم و فكر مي‌كنم موفق هم خواهم شد، البته شايد در آينده نياز پيدا كنم، بازيگري را به صورت آكادميك دنبال كنم.

ترانه مادري
يكي از بهترين تجربه‌هايم كار با آقاي سهيلي‌زاده بود، مديريت ايشان در گروه مثالزدني است، تا الان خيلي راضي‌ام چند روز پيش به ايشان گفتم؛ اميدوارم هميشه همه چيز به همين خوبي باشد.در اين كار من خيلي از همكاران كمك گرفتم، آقاي حاتمي بسياري از تجربه‌هايشان را در اختيارم ‌گذاشتند و خود آقاي سهيلي‌زاده هم در شكل‌گيري يلدا و نوع بازي من بسيار تاثيرگذار بودند.من قبل از اين كار، آشنايي با آقاي سهيلي‌زاده نداشتم ولي زماني ترانه مادري را دنبال مي‌كردم و خيلي كار ايشان را دوست داشتم، در آن فيلم حضور بازيگران جوان، باعث جذابيت بيشتر مي‌شد. آن زمان كه ترانه مادري پخش مي‌شد به جرات مي‌توانم بگويم به اين همكاري فكر نمي‌كردم ولي بالاخره به اين گروه رسيدم و اين خيلي برايم جالب بود. (ترانه مادري هم توسط سهيلي‌زاده كارگرداني شد و تهيه‌كنندگان آن مهران مهام و ايرج محمدي بودند.)

غرور، هرگز
دچار غرور نشدم، اما نگاهم نسبت به خودم و آينده‌ام تغيير كرده و هدفم براي ادامه زندگي عوض شده، حالا همه مرا مي‌شناسند و بايد بهتر از گذشته باشم، گرچه سعي كردم، رابطه‌ام با اطرافيان تفاوتي با گذشته پيدا نكند.

پيشنهادهاي جديد
بعد از اين كار و پخش چند قسمت، پيشنهادهاي زيادي به من شد اما بنا به دلايلي پيشنهادها را قبول نكردم، درباره سريال‌ها هم بايد بگويم به خاطر فشردگي كار «دلنوازان» نمي‌توانستم پيشنهادها را قبول كنم و در كار ديگري حضور داشته باشم.
مهران اخوان ذاكري؛ همسر سحر قريشي در مردادماه 1362 به دنيا آمده، او در پاسخ به اين پرسش كه خودش سحر را به سينما معرفي كرد برايمان گفت: «اكثر دوستان من بازيگر هستند، از طريق برخي از آنها براي «لج و لجبازي» با آقاي زبردست آشنا شديم و بعد كه سياوش خيرابي سحر را به گروه دلنوازان معرفي كردند.»
از او مي‌پرسيم: «آيا حرفه كاري شما با هنر مرتبط است؟» كه مي‌گويد: «مدرك مهندسي كامپيوتر دارم و درحال حاضر شغلم هم آزاد است، تا به حال هم نه كار هنري انجام دادم و نه در مقوله سينما فعاليتي كردم.»
مهران در مورد همسرش مي‌گويد: «از موقعيت او راضي‌ام، در رابطه با كيفيت كار سحر هم به نظرم مي‌تواند بسيار بهتر باشد و نقش‌هاي متفاوت‌تري را بازي كند. من هم موافق اين هستم كه او مي‌تواند نقش‌هاي منفي را خيلي خوب بازي كند.»
او در پاسخ به اين پرسش كه ازدواج بازيگران مي‌تواند بين آنها و سينما فاصله بيندازد اما شما به عنوان كسي كه او را به سينما معرفي كرديد، بعدا پشيمان نمي‌شويد؟ گفت: «نه، وقتي ايشان بدون حتي يك دقيقه شركت در دوره بازيگري اينقدر قوي كار كرده و از پس نقش برآمده، پشيمان كه نمي‌شوم هيچ، افتخار هم مي‌كنم.»

عکس طنز : می خوام رکورد رضازاده رو بشکونم!

Posted: 06 Oct 2010 02:21 PM PDT

سالادهایی که باعث چاقی و لاغری می شوند!

Posted: 06 Oct 2010 02:19 PM PDT

آیا می دانید چه سالادهایی باعث چاقی و اضافه وزن می شوند و کدامیک دیگر باعث لاغری می شوند؟


ما چندین نوع سالاد داریم: سالاد الویه، سالاد ماکارونی، سالاد اندونزی، سالاد کاهو، سالاد سبزیجات و ... اما تعریف درستی که متخصصان تغذیه برای یک سالاد مغذی و مفید ارایه می‌دهند این است که سالاد مفید به عنوان یک پیش‌غذا یا همراه غذا، سالادی است که سرشار از سبزیجاتی مثل کاهو، کلم، گوجه و خیار باشد، نه سرشار از سیب‌زمینی، تخم‌مرغ، ماکارونی و سس...



اگر ما بخواهیم عنوان سالاد را روی الویه یا ماکارونی هم بگذاریم، باید به آنها به چشم یک غذای سرد نگاه کنیم، نه یک دسر یا پیش‌غذا.



بسیاری از افراد گاهی وسوسه می‌شوند که بعد از خوردن کامل وعده اصلی غذای‌شان، یک بشقاب هم از سالادهای حجیمی مثل الویه یا ماکارونی بخورند که مسلما این کار باعث چاق شدن آنها می‌شود اما خوردن سالاد سبزیجات به همراه اندکی سس که متشکل از 50 درصد سس مایونز و 50 درصد ماست کم‌چرب باشد، نه تنها برای هیچ‌کس مضر نیست، بلکه می‌تواند بخشی از نیازهای روزانه‌شان به انواع ریزمغذی‌ها را هم تامین کند.



فقط حواس‌تان باشد که کالری سس و روغن زیتونی که روی سالادتان می‌ریزید را در میزان کالری دریافتی روزانه‌تان محاسبه کنید تا دچار اضافه دریافت کالری و چاقی نشوید؛ مثلا اگر جیره روزانه شما به عنوان یک فرد عادی که در رژیم لاغری به سر نمی‌برد، 4 تا 5 قاشق مرباخوری روغن در روز است، می‌توانید 2 قاشق آن را به صورت روغن زیتون روی سالادتان بریزید و 2 تا 3 قاشق بعدی را در پخت غذاهای دیگر مصرف کنید، نه اینکه هم آن 2 قاشق روغن زیتون را روی غذا و سالادتان بریزید و هم 4 تا 5 قاشق روغن روزانه‌تان را استفاده کنید.



نکته دیگر در مورد مصرف صحیح سالادها این است که ما گاهی به برخی از بیماران توصیه می‌کنیم به جای شام، اندکی سالاد سبزیجات با مقداری سیب‌زمینی و تخم‌مرغ ترکیب‌شده بخورند اما هما‌ن‌طور که گفتم، این سالادی که با مواد نشاسته‌ای و پروتئینی ترکیب می‌شود، جایگزین شام است، نه یك پیش‌غذا.

در تاریکی تلویزیون نبینید !!

Posted: 06 Oct 2010 02:18 PM PDT

یک فوق تخصص بیماری‌های شبکیه چشم عنوان کرد: تماشای تلویزیون در تاریکی، باعث کاهش دید می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رمضانی فوق تخصص بیماری‌های شبکیه چشم گفت: تماشای تلویزیون در تاریکی و ایجاد فضایی مشابه سینما، آسیب چندانی برای چشم ندارد، اما به طور کلی میزان دید در تماشای تلویزیون با این شرایط کاهش می‌یابد به خصوص اگر مدت زیادی چشم‌ها به تلویزیون خیره شوند.

وی تصریح کرد: معمولا عملکرد سلول‌های مخروطی چشم در تاریکی ضعیف است، بنابراین تصویر به خوبی دیده نمی‌شود در نتیجه تماشای طولانی مدت تلویزیون در تاریکی منجر به خستگی زودهنگام چشم می‌شود.

دکتر رمضانی در پایان توصیه کرد: بهتر است، تماشای تلویزیون در فضای روشن و در نور مناسب انجام گیرد.

تصاویری از خواهران زشت جنیفر لوپز!!

Posted: 06 Oct 2010 02:14 PM PDT




جنیفر لوپز و خواهرانش، لزلی و لیندا





لیندا لوپز خواهر کوچکتر جنیفر می‌باشد که در سال 1971 به دنیا آمده است. او فعالیت‌های زیادی دارد اما نتوانست مانند خواهرش به یک ستاره تبدیل شود.

افرادی که شبیه هستند، اما هیچ نسبتی ندارند(+عکس)

Posted: 06 Oct 2010 02:12 PM PDT

افرادی که شبیه هستند، اما هیچ نسبتی ندارند(+عکس)
تا حالا به این فکر کردید که ممکنه یک نفر کاملا شبیه به خودتون، همین الان در جایی از دنیا زندگی کنه؟ البته منظورم دو قلوها و برادر و خواهر‌ها نیست. بلکه کسی که هیچ نسبت فامیلی با شما نداشته باشه!
به گزارش آخرین نیوز به نقل از پرشین لودفرانسوا برونل یک عکاس است و پروژه‌ای را آغاز کرده است که در آن افرادی که بسیار به هم شبیه هستند ولی در عین حال هیچ نسبتی با هم ندارند را شناسایی می‌کند و آلبومی از عکس‌های آنها در کنار هم تهیه می‌کند.
شباهت بی نظیر این افراد واقعا دیدنی است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! گفت و گوی من و خدا تست آلزایمر دختر فداکار کفر دخترا رو در بیارید! داستان جالب امتحان داماد ها! ( انده خنده! ) تصاویری شگفت انگیز و جالب راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! Posted: 31 Jan 2011 11:09 AM PST فرهنگ > تجسمی - محققان با استفاده از اشعه ‌ایکس در مطالعه نقاشی معروف لئوناردو داوینچی موفق شدند از شیوه رنگ‌آمیزی و قرار گرفتن این لایه‌ها در نقاط مختلف چهره مونالیزا سر دربیاورند. به گزارش خبرآنلاین، دانشمندان موفق به کشف این نکته شده‌اند که داوینچی در نقاشی‌هایش جلوه‌ای به کار می‌برد که به «سفوماتو» یا محوکاری شهرت دارد. آنها به نتیجه رسیده‌اند داوینچی برای خلق این جلوه بصری حدود 40 لایه بسیار نازک رنگی روی نقاشی‌هایش بکار برده و برای این کار از انگشت دستش استفاده کرده است. این لایه‌های نازک رنگدانه‌های هم‌خانواده نوعی سایه دور دهان مونالیزا ا

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 2 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 1 تارنگار : زيبا ترين كلام ها Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Posted: 19 Oct 2011 08:07 AM PDT رمز جذابیت برخی افراد چیست؟ یکی از مهمترین رازهای رسیدن به آن جذابیت است و قبل از هر چیز باید بدانیم که جذابیت چیزی غیر از زیبایی است‌. شخص می‌تواند صورت زیبایی نداشته باشد اما بسیار جذاب باشد و هم چنین می‌تواند بسیار زیبا باشد اما اصلاً جذابیت نداشته باشد. جذابیت و گیرایی یک ویژگی کاملاً اکتسابی است و به راحتی می‌توانیم صاحب آن باشیم‌: ظاهری آراسته داشته باشید. تمیز و مرتب باشید، هماهنگی و پاکیزگی شما، ناخودآگاه شما را جذاب می‌کند. بعضی از افراد براساس تصوری اشتباه برای جذاب شدن به زحمت زیادی می‌افتند و خود را به شکل‌های عجیب و غریبی درست می‌کنند. مهمترین مسئله این است که مرتب

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ داستان : قلب هدیه... Posted: 27 Jan 2011 11:39 AM PST پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..! دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود : سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی