رد شدن به محتوای اصلی

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

Link to لابی ایران سوئد Iran & Sweden

نخستين جلسه‌ي کميته‌ي قوانين و مقررات کارگروه فاوا تشکيل شد

Posted: 21 Oct 2010 07:23 AM PDT

نخستين جلسه کميته تخصصي "قوانين و مقررات ناظر بر فضاي مجازي" کارگروه مديريت فاوا با حضور تمامي اعضا تشکيل شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، کارگروه مديريت فاوا در نخستين جلسه خود، به منظور بسط قوانين و مقررات در فضاي مجازي به‌عنوان يکي از هفت اولويت اساسي در توسعه ICT در کشور، تشکيل کميته مذکور را به تصويب رسانده بود.

بر همين اساس نخستين جلسه اين کميسيون در وزارت دادگستري و به رياست عبدالعلي ميرکوهي، معاون حقوقي و امور مجلس اين وزارت‌خانه برگزار شد.

از سوي ديگر و بر اساس مصوبه کارگروه مديريت فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات، نماينده سازمان فن‌آوري اطلاعات به عنوان دبير اين کميته و دبيرخانه آن در محل اين سازمان مستقر خواهد بود.

اين گزارش حاکي است، نمايندگان، قوه قضاييه، معاونت حقوقي رييس جمهور، وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و مرکز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي از جمله اعضاي اين کميته هستند.

با توجه به مصوبه کارگروه مديريت فاوا، نمايندگان نيروي انتظامي، سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، شوراي عالي انفورماتيک و هم‌چنين شوراي عالي اطلاع‌رساني ديگر اعضاي اين کميته تخصصي را تشکيل مي‌دهند.

بر اساس اين گزارش، از جمله وظايفي که براي اين کميته در نظر گرفته شده مي‌توان به فراهم آوردن زيرساخت‌هاي حقوقي و قضايي مناسب جهت توسعه فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات و بررسي خلاءهاي قوانين و مقررات اين حوزه اشاره کرد.

هم‌چنين بررسي ضرورت بازنگري و اصلاح قوانين و مقررات ناظر بر فن‌آوري مجازي، ارايه پيشنهاد درباره اصلاح قوانين موجود و تدوين لوايح قانوني و مقررات براي انطباق با نيازهاي توسعه‌اي فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات از ديگر وظايفي است که به عهده اين کار گروه قرار داده شده است.

نااميدي سرمايه‌گذاران از نتايج مالي ياهو

Posted: 21 Oct 2010 07:22 AM PDT

نتايج مالي سه ماهه نه چندان قوي ياهو نشان داد كه اين شركت تنها پيشرفت متوسطي براي به دست آوردن رشد و شكوه گذشته خود داشته و كسب و كارش در سه ماهه سوم ثابت بوده است.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، كارول بارتز، مدير اجرايي ياهو در كنفرانسي با تحليلگران بورس به بخش‌هايي از اين شركت اشاره كرد كه نشانه‌هاي بهبود و ثبات نسبتي در آن‌ها مشاهده مي شود.

كسب و كار تبليغات نمايشي ياهو نسبتا خوب است و درآمد از تبليغات نمايشي در اين پورتال اينترنتي 17 درصد افزايش يافته است اما تنزل در بخش‌هاي ديگر به اين رشدها لطمه زده است. درآمد از هر دو بخش تبليغات جست‌وجو و هزينه‌ها كاهش يافته است.

درآمد خالص ياهو در سه ماهه سوم سال جاري بيش از دو برابر شده و به 396 ميليون دلار يا 29 سنت به ازاي هر سهم رسيد كه نسبت به 186 ميليون دلار يا 13 سنت به ازاي هر سهم در مدت مشابه سال گذشته افزايش يافته اما بيش‌تر اين افزايش حاصل فروش كسب و كار HotJobs ياهو بوده است.

ياهو صرف‌نظر از فروش، سود 16 سنت به ازاي هر سهم خواهد داشت. بر اساس بررسي تحليلگران تامسون رويترز، وال استريت 15 سنت به ازاي هر سهم را پيش‌بيني كرده بود.

درآمد ياهو دو درصد صعود كرد و به 1.6 ميليارد دلار رسيد و با محاسبه پرداخت‌ها به شركاي تبليغاتي، به 1.2 ميليارد دلار مي‌رسد كه اندكي كمتر از 1.3 ميليارد دلار مورد پيش‌بيني تحليلگران بود.

ياهو تلاش مي‌كند از ركود مالي حاصل از سال‌ها تصميم‌گيري كند و شكست در نوآوري خارج شود. كارول بارتز نيز كه براي بازگرداندن رشد به اين شركت استخدام شد، براي نشان دادن نتايج مثبت تحت فشار است.

طرح وي تمركز برروي قدرتمند كردن اين شركت به عنوان يك پورتال اينترنتي است و به همين منظور سرويس‌هايي را كه به نظر مي‌رسيد اهميت كم‌تري دارند برون‌سپاري كرده است.

اما برخي از سرمايه‌گذاران صبر خود را از دست داده و تقاضاها از هيات مديره ياهو براي تغيير بارتز آغاز شده است. در اين بين شركت‌هاي سرمايه‌گذاري خصوصي در حال بررسي براي ارايه پيشنهاد خريد به ياهو هستند. بارتز در كنفرانس با تحليلگران در مورد مذاكرات خريد حاضر به اظهارنظر نشد.

اينترنت بيش از دو ميليارد کاربر دارد

Posted: 21 Oct 2010 07:22 AM PDT



28 مهر 1389 - خبرگزاری‌ها- تعداد كاربران اينترنت تا قبل از پايان سال جاري ميلادي از مرز 2 ميليارد نفر خواهد گذشت.
گزارش جديد اتحاديه بين المللي مخابرات نشان مي دهد كه استفاده جهاني از اينترنت تا اواخر پاييز امسال رشد صعودي خود را ادامه داده و به ركورد 2 ميليارد نفر خواهد رسيد.
بر طبق اين گزارش در سال 2009 حدود 1.4 ميليارد نفر آنلاين بوده اند، اما با آغاز سال 2010 اين رقم به 1.6 ميليارد نفر افزايش يافته و حال صاحب نظران چنين تخمين مي زنند كه رسيدن به ركورد دو ميليارد نفر تا قبل از آغاز سال 2011 ميلادي ممكن است.
در سال 2010 حدود 71 درصد از جمعيت كاربر اينترنت در كشورهاي توسعه يافته ساكن بوده و تنها 19 درصد از آنان در كشورهاي در حال توسعه يا توسعه نيافته ساكن بوده اند كه اين نشانگر شكاف جدي ديجيتالي در سطح جهان است.
البته ضريب نفوذ تلفن همراه در كشورهاي در حال توسعه به 68 درصد رسيده كه همين امر زمينه را براي استفاده گسترده تر از اين فناوري در كشورهاي ياد شده فراهم ساخته است.

بايد از مواهب دنياي فن‌آوري و ديجيتال بهره بگيريم

Posted: 21 Oct 2010 07:21 AM PDT

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با تاكيد بر اينكه نمي‌خواهيم شاهد در جا زدن باشيم ‌گفت: آمار نشان دهنده رشد در تمام عرصه‌ها است.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سيدمحمد حسيني در مراسم اختتاميه چهارمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال با بيان اين كه دوشنبه شب مراسم اختتاميه جشنواره رضوي در مشهد برگزار شد، اظهار كرد: در آن جشنواره نيز بيش از 80 درصد رشد آثار را نسبت به سال گذشته شاهد بوديم به طوري كه نزديك به 70 هزار اثر در جشنواره امسال رضوي شركت كردند.

وي گفت: تا رسيدن به نقطه مطلوب فاصله زيادي داريم و در خور جايگاه ايران است كه پيشرفت‌هاي بهتري حاصل كنيم زيرا بايد نگاه ما نگاهي جهاني باشد و نبايد تنها به نيازهاي داخلي پاسخ داد.

او با اشاره به شور و احساسات مردم لبنان و استقبال از رييس جمهور در سفر به اين كشور، همه‌ي اين دستاوردها را از عنايت خداوند دانست و اظهار كرد: اگر مردم لبنان يكپارچه از رييس جمهور شجاع ما استقبال كردند به دليل مجاهدت‌هايي است كه تاكنون در جمهوري اسلامي ايران انجام شده است.

حسيني افزود: پايداري و پايمردي كه از ايران شروع شده، در حال گسترش به تمام جهان است. به طوري كه اگر ديگر كشورها در جنگ‌ با دشمنان سريع تسليم مي‌شدند با ديدن هشت سال دفاع مقدس ما مقاومت را آموختند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به برگزاري هفدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها اشاره و تصريح كرد: در اين جشنواره نيز با رشد قابل توجهي مواجه هستيم، در نمايشگاه سال گذشته هزار و 250 نشريه و خبرگزاري‌ حاضر بودند كه اين رقم امسال به بيش از 24 هزار خواهد رسيد. اين رشد در آثار رسيده به جشنواره نيز قابل مشاهده است به طوري كه امسال بيش از 13 هزار اثر به دبيرخانه جشنواره رسيده كه در مقايسه با رقم 5 هزار اثر سال گذشته، رشد بيش از دو برابر داشته است.

به گفته‌ او از آنجا كه نام جشنواره بين‌المللي است، بر حضور كشورهاي مختلف تاكيد شده است تا به اين ترتيب با فضاي ايران آشنا شوند و تبليغات منفي را با حضور خود باطل شده ببينند. همين موضوع باعث شگفتي آن‌هايي مي‌شود كه در نمايشگاه‌هاي مختلف به ايران مي‌آيند. به طوري كه از ما مي‌خواهند نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال را در خارج از كشور نيز برگزار كنيم.

حسيني تاكيد كرد: در كنار برگزاري نمايشگاه‌هاي داخلي بايد نيازهاي كشورهاي همسايه را ببينيم تا بتوانيم با برآوردن آن‌ها عرصه‌ي صادرات را بيش از پيش توسعه دهيم.

وي با بيان اينكه در هيچ زمينه و عرصه‌اي ايستا نبوده و دچار وقفه نيستيم خاطرنشان كرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تنها زمينه را براي ارائه خدمات ايجاد مي‌كند و همواره دست نياز به سوي همه دراز كرده است.

او با اشاره به چهارمين نمايشگاه و جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال از افزايش بازديدكنندگان و فروش و استقبال از نمايشگاه به‌عنوان نشانه پيشرفت در عرصه‌ي اين نوع رسانه ياد كرد و افزود: نمي‌توان به دنياي متنوع فن‌آوري و ديجيتال بي‌تفاوت بود و بايد در آن پيشرفت كرد و از مواهب آن بهره‌ گرفت.

وزير ارشاد همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به عملكرد رييس جمهور كشور در به چالش كشيدن جهان غرب در مواضع‌شان تاكيد كرد: غربي‌ها گذشته چندان قابل دفاعي ندارند كه طلب‌كار مي‌شوند. شواهد جنايات گذشته آن‌ها هنوز وجود دارد و اين وظيفه هنرمندان ماست كه آن‌ها را براي همه عرضه كنند.

وي تاكيد كرد: در دنيا حرف براي گفتن بسيار داريم و گوش شنوا براي سخنان ما زياد است و اين تنها مسلمانان را شامل نمي‌شود، زيرا در سفر لبنان همه‌ي اقشار آن كشور مي‌خواستند ايران از آن‌ها حمايت كند و رسيدن به اين نقطه همه از لطف ائمه اطهار و حضور امام رضا (ع) در ايران است.

او در بيان علاقه ايرانيان به اسلام با تاكيد بر اينكه ايران با جنگ در قادسيه و مدائن فتح نشد بلكه با ديدن رحمت اسلام مردم با تمام وجود آن را پذيرفتند و به آن افتخار مي‌كنند گفت: در هشتمين جشنواره رضوي آثاري بدون تكرار و بديع ديديم زيرا ائمه اطهار دريايي پايان ناپذيرند و تكرار در دنياي آنها معنا ندارد.

وي كه در ميلاد امام رضا (ع) سخن مي‌گفت به گروه واقفيه كه شامل افراد مورد وثوق امام موسي كاظم (ع) مي‌شدند اشاره و اظهار كرد: اين گروه بعد از شهادت امام موسي كاظم (ع) منكر شهادت ايشان شدند و هفت امامي باقي ماندند و به امامت امام رضا (ع) گردن ندادند. امروز نيز مي‌بينيم بعضي فكر مي‌كنند اگر كسي در كارنامه سياسي خود به امام خميني (ره) خدمت مي‌كرده است، بايد الان نيز مردم به او ارادت داشته باشند، در صورتي كه اين صحيح نيست.

وزير ارشاد افزود: امام خميني (ره) وقتي به بني صدر حكم نخست وزيري مي‌دادند گفتند كه تا زماني كه در مسير اسلام هستيد و آن حكم مطلق نبود. از اين موارد در تاريخ بسيار داريم اما آن گونه كه بايد از سوي هنرمندان به آن پرداخته نشده است، شايد هنرمندان ما با تاريخ اسلام خوب آشنا نشده‌اند.

رونمايي سيستم عامل و گوشي جديد پالم

Posted: 21 Oct 2010 07:20 AM PDT

شركت هيولت پاكارد تلفن هوشمند جديد Palm Pre را كه با نسخه به روزشده از سيستم عامل WebOS كار مي‌كند، معرفي كرد.

به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گوشي Palm Pre 2 با صفحه لمسي 3.1 اينچي و كي بورد كوئرتي كشويي، بسيار شبيه نخستين گوشي Pre است كه در سال 2009 عرضه شد اما پردازنده يك گيگاهرتزي سريع تري داشته، دوربين آن پنج مگاپيكسل بوده و نمايشگر شيشه‌يي و طراحي بهتري دارد.

طبق اعلام هيولت پاكارد، سيستم عامل جديد WebOS 2 امكان انجام هم‌زمان چند برنامه را با قرار دادن برنامه‌هاي مشابه در يك گروه براي سوئيچ ساده‌تر و سريع‌تر، بهبود مي‌دهد. هم‌چنين از فلش ادوب پشتيباني مي‌كند كه به كاربران گوشي پالم امكان مي‌دهد صفحه‌هاي وب داراي ويديو يا انيميشن را مشاهده كنند.

در تلفن جديد پالم، اشتراك‌هاي كاربري فيس بوك، مايكروسافت، گوگل، مايكروسافت اكسچنج، LinkedIn و ياهو از طريق يك رابط كاربري واحد دسترس‌پذير هستند، در حالي كه تلفن مي‌تواند هنگام شارژ شدن براي باز كردن فريم عكس ديجيتالي يا مشاهده‌گر برنامه، مورد استفاده قرار بگيرد.

بنا بر اعلام شركت هيولت پاكارد، نسخه جديد سيستم عامل WebOS 2 بعدا براي كاربران فعلي گوشي‌هاي پالم عرضه مي‌شود.

گفتني است غول سازنده رايانه هيولت پاكارد براي ورود به بازار پرسود تلفن هوشمند، سازنده تلفن همراه آمريكايي پالم را در قراردادي به ارزش 1.2 ميليارد دلار خريداري كرد و قصد دارد رايانه‌هاي لوحي و ساير دستگاه‌هاي رايانشي همراه برمبناي سيستم عامل WebOS اين شركت بسازد.

راه‌اندازي نسخه‌ي آنلاين آفيس مايكروسافت

Posted: 21 Oct 2010 07:20 AM PDT

مايكروسافت براي گسترش شمار مخاطبان و مقابله با گوگل، نسخه آنلاين كامل از مجموعه نرم‌افزار آفيس را راه‌اندازي كرد.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرويس جديد مايكروسافت كه "آفيس 365" نام دارد، به‌صورت آزمايشي در 13 كشور موجود است و از سال آينده به‌صورت اشتراكي براي فروش آماده خواهد بود.

اين سرويس با دربرداشتن برخي از خدمات مبتني بر ابر فعلي مايكروسافت از طريق بيش‌تر مرورگرها شامل فايرفاكس موزيلا، سافاري اپل و كروم گوگل موجود است و مي‌تواند برروي دستگاه‌هاي همراهي مانند بلك بري Research in Motion و آي‌پد اپل مورد استفاده قرار بگيرد.

كاربران با استفاده از اين سرويس و بدون نياز به نصب نرم‌افزار مي‌توانند به برنامه‌هاي آفيس مانند اي‌ميل اوت لوك، وب سايت‌هاي شيرپوينت و نسخه‌هاي ساده‌تر از ورد و اكسل بدون نصب نرم‌افزار از جاي ديگر دسترسي داشته باشند و مشتريان مي‌توانند پس از اين‌كه نرم‌افزار نصب شد، به امكانات بيش‌تري دسترسي داشته باشند.

اين اقدام مايكروسافت ضدحمله‌اي عليه گوگل است كه با سرويس مشابه Google Apps گزينه ارزان‌تر و مبتني بر اينترنتي را به قيمت 50 دلار به ازاي هر كاربر در سال فراهم مي‌كند.

مايكروسافت سرويس آفيس آنلاين خود را به شركت‌هاي داراي كم‌تر از 25 كارمند به قيمت شش دلار يا 5.25 يورو به ازاي هر كاربر در ماه عرضه مي‌كند اما براي شركت‌هاي بزرگ‌تر و سازمان‌هاي دولتي، قيمت‌ها از دو دلار به ازي هر كاربر در ماه براي اي‌ميل آغاز مي‌شود و در نسخه حرفه‌يي كامل به 27 دلار به ازاي هر كاربر در ماه مي‌رسد.

آفيس به همراه سيستم عامل ويندوز، يكي از بزرگ‌ترين منابع درآمد مايكروسافت است و بخشي كه آفيس را مي‌سازد، تقريبا عامل 40 درصد از سود خالص اين شركت در سال گذشته بود.

/تلويزيون ورقيبي جديد به نام شبكه‌ نمايش خانگي/

Posted: 21 Oct 2010 07:18 AM PDT

فياض موسوي با اشاره به سريال‌هاي توزيع شده از شبكه‌ي نمايش خانگي در اين باره گفت: در گذشته در ابتدا يك سريال از تلويزيون پخش مي‌شد و سپس سروش سيما اين سريال‌ها را تكثير مي‌كرد، اما درحال حاضر اين مسير برعكس شده است؛ پيش‌بيني مي‌شود اين سريال‌ها را تلويزيون نيز پخش كند.

اين كارگردان تلويزيون در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره پخش فيلم‌ها و سريال‌هاي تلويزيوني از طريق شبكه‌ي نمايش خانگي و رقابت با تلويزيون، تصريح كرد: شبكه‌ي نمايش خانگي ادامه تلويزيون است، وقتي يك موقعيت جديد براي توليد فيلم و سريال به وجود مي‌آيد، انتظار مي‌رود عرصه‌هاي جديدي باز شود و فيلمسازان و كارگردانان بتوانند به موضوعاتي كه تا به حال پرداخته نشده است، بپردازند، اما در سريال‌هاي نمايش خانگي اتفاق خاصي رخ نداده است. مگر اين‌كه عرصه‌هاي جديد در سريال‌سازي باز شود و به موضوعاتي بپردازند كه در تلويزيون به آنها پرداخته نمي‌شود.

وي افزود: هنوز زود است كه در مورد سريال‌هاي نمايش خانگي اظهار‌نظر كنيم، اين سريال‌ها نه مخاطبش را پيدا كرده، نه مطابق نظر مخاطبش برنامه‌سازي مي‌كند و نه اين‌كه از مخاطبش سفارش كار مي‌گيرد. اين سريال‌ها چيزي مابين تلويزيون و سينما است كه معيارهاي تلويزيوني دارد و موضوعاتي را نيز از سينما اخذ كرده است.

فياض موسوي در پاسخ به اين پرسش كه آيا شبكه‌ي نمايش خانگي مي‌تواند رقيبي براي تلويزيون باشد؟ گفت: فكر نمي‌كنم سريال‌هاي شبكه‌ي نمايش خانگي بتواند رقيب تلويزيون باشند. تلويزيون 24 ساعته برنامه دارد، تماشاي سريال‌هايي مثل «قهوه تلخ» و «قلب يخي» وقت زيادي از بيننده نمي‌گيرد؛ ضمن اين‌كه برنامه‌هاي تلويزيون و سريال‌هاي شبكه‌ي نمايش خانگي هيچ شباهتي به هم ندارند و در نتيجه نمي‌توانند در هيچ زمينه‌اي با هم رقابت كنند.

اين كارگردان در اظهار‌نظري، عنوان كرد: ادامه‌ي نمايش‌هاي خانگي به تلويزيون كابلي مي‌انجامد. اگر قرار باشد سريال‌هاي نمايش خانگي به صورت انبوه توليد شوند، به اين شكل باقي نمي‌مانند و بهتر است به صورت تلويزيون كابلي درآيند. در حال حاضر در يك مرحله‌گذار و حدفاصل بين تلويزيون دولتي و تلويزيون كابلي هستيم. وقتي توليد نمايش‌هاي شبكه خانگي به شكل يك صنعت باشد و استقبال زيادي از اين سريال‌ها به عمل آيد، در نتيجه درآمد زيادي براي تهيه‌كننده حاصل مي‌شود و تهيه‌كنندگان ترجيح مي‌دهند به سمت تلويزيون كابلي بروند تا هزينه‌هايي مثل تكثير سي‌دي و دي‌وي‌دي و پخش و توزيع را كم كنند. در اين شرايط، روي آوردن به تلويزيون‌هاي‌ كابلي اجتناب‌ناپذير است.

فياض موسوي درباره‌ي تاثير شبكه نمايش خانگي بر سينما گفت: نمايش خانگي مي‌تواند سينما را پالايش كند. سينما تعريف و موضوعات خاص خودش را دارد. پخش خانگي باعث مي‌شود موضوعاتي كه مخصوص اين نوع نمايش است، به سينما كشيده نشود؛ در نتيجه مخاطب براي ديدن كارهاي نازل به سينما نمي‌رود. سطح نازل اين فيلم‌ها در شبكه‌ي پخش خانگي توزيع مي‌شود و به سمت نمايش خانگي مي‌رود. شبكه‌ي نمايش خانگي در دراز ‌مدت به نفع سينماست. وي در پايان تاكيد كرد: نمايش خانگي بين سينما و تلويزيون است. گرچه ممكن است در ابتدا آسيب‌هايي به سينما وارد كند، اما باعث مي‌شود كارگردان‌هاي تلويزيوني نمايش‌هاي خانگي و سينما از هم تفكيك شوند و ما كمتر شاهد فيلم‌هاي نازل و سطح پايين در سينما باشيم.

اينديپندنت نشريه‌ي سراسري ارزان منتشر مي‌كند

Posted: 21 Oct 2010 07:15 AM PDT

الكساندر لبدوف، ميلياردر روسي مالك اينديپندنت قصد دارد يك روزنامه سراسري ارزان‌قيمت را براي بازار كيفيت منتشر كند.

به گزارش سرويس رسانه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين نشريه كه "آي" نام دارد، نسخه توليد شده‌اي از اينديپندنت با قيمت صفحه نخست تنها بيست پنس است.

بر اساس بيانيه مالكان اينديپندنت، نشريه جديد براي تمامي سنين كه خواهان استفاده از اخبار جامع به شكل مكتوب هستند، مدنظر گرفته شده است و نشريه "آي" بينش را با كوتاهي و عمق را با سرعت خواندن يكي كرده تا گزارش روزانه اساسي را براي خوانندگانش فراهم كند.

راه‌اندازي اين روزنامه با فعاليت تبليغاتي همراه خواهد بود و با طراحي جديد نشريه مادر يعني اينديپندنت هم‌زمان شده كه هم‌چنان به قيمت يك پوند فروخته مي‌شود و هم قيمت با گاردين و تايمز است.

انتشار نشريه جديد پس از آزمايش قطع‌هاي جديد از سوي اينديپندنت در اوايل سال جاري، انجام مي‌گيرد. ناشر اينديپندنت در آستانه برگزاري انتخابات عمومي به انتشار نسخه كوچكي از اين روزنامه در ايستگاه‌هاي زيرزميني لندن اقدام كرده بود.

تنها پنج درصد از آدرس‌هاي اينترنتي IPv4 باقي ماند

Posted: 21 Oct 2010 07:14 AM PDT

با ادامه اختصاص يافتن معدود بلاك‌هاي باقي مانده از آدرس‌هاي IPv4 براي برآورد تقاضاي شمار رو به رشد كاربران اينترنت در سراسر جهان، تنها پنج درصد از اين فضاي آدرس‌دهي باقي مانده است.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سازمان APNIC كه ثبت‌كننده اينترنت منطقه‌يي براي آسيا اقيانوسيه است، دو بلاك از IPv4 را از سوي سازمان IANA دريافت كرده كه به معني اين است كه بلاك‌هاي موجود باز هم كاهش يافته است.

اكنون 12 بلاك از آدرس‌هاي IPv4 وجود دارد كه پنج بلاك از آن‌ها به پنج ثبت‌كننده اينترنت منطقه‌يي توزيع خواهد شد، در حالي كه هفت بلاك باقي مانده به صورت عادي داده مي‌شود و احتمالا سازمان‌هايي كه براي سوئيچ به IPv6 آماده نشده‌اند، به دردسر مي‌افتند.

تقليل سريع اين فضاي آدرس اينترنتي كه از 10 درصد در ماه ژانويه كاهش يافته است، به اين معني است كه پيش‌بيني مي‌شود فضاي باقي مانده تا سال 2012 استفاده شود، بنابراين مسووليت بر دوش سازمان‌هاست تا به آدرس‌هاي IPv6 جديد مهاجرت كنند.

در حالي كه انتظار مي‌رود ثبت‌كنندگان اينترنت منطقه‌يي بيش از دو هزار بلاك آدرس IPv6 را در سال 2010 توزيع كنند كه 70 درصد بيش‌تر از سال 2009 خواهد بود، رييس هيات مديره NRO هشدار داد كه اين ميزان هم‌چنان كم‌تر از حد لازم است و شركت‌ها بايد اكنون عمل كنند تا مطمئن شوند سال آينده با مشكل مواجه نمي‌شوند.

زيربناي سطح کاربري ساده‌اي که بيش‌تر مردم به‌صورت آنلاين تجربه مي‌کنند، دنياي آدرس‌هاي پروتکل اينترنتي يا IP است که توسط آن هويت و مکان يک رايانه در شبکه‌ اينترنت معين مي‌شود.

هنگامي که كاربري از رايانه‌ يا دستگاه ديگر براي رفتن به اينترنت استفاده مي‌کند، دستگاهش از آدرس IP براي اتصال به رايانه‌ ديگر به عنوان مثال رايانه‌ ميزبان سايتي که خواهان بازديد از آن است، استفاده مي‌کند.

پروتكل IPv4 از آدرس‌هاي 32 بيتي استفاده مي‌كند كه پشتيباني وب از حدود 4.3 ميليارد آدرس منحصر را امكان‌پذير مي‌كند در حالي كه IPv6 از آدرس وب 128 بيتي استفاده مي‌كند كه ظرفيت ميلياردها آدرس جديد را دارد.

قابل توجه معترضان به رقم قبوض اين دوره‌ي تلفن ثابت

Posted: 21 Oct 2010 07:13 AM PDT

برخي مشتركان تلفن ثابت در تهران با دريافت قبوض دوره جديد خود معتقد بودند كه مبلغ قبضشان بيش‌تر از دوره‌هاي قبلي بوده و اين در حالي است كه ميزان استفاده‌ي آن‌ها همانند دوره‌هاي پيشين بوده است و در نتيجه اين سوال برايشان به‌وجود آمده كه آيا تعرفه مكالمات تلفن ثابت افزايش يافته يا اين افزايش مبالغ در قبض‌ها دليل ديگري داشته است؟

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برخي از شهروندان از درج ارقام غيرواقعي كاركرد تلفن ثابت برروي قبض‌هاي تلفن انتقاد كردند. به عنوان مثال برخي مشتركان معتقدند كه رقم كنوني كاركرد تلفن ثابت منزلشان نسبت به رقم قبض پيشين به دو برابر افزايش يافته است.

ظاهرا طبق قانون، حداقل كاركرد تلفن ثابت در يك دوره 200 پالس است و اگر مشتركي نيز كم‌تر از اين ميزان از تلفن ثابت استفاده كند، باز هم هزينه 200 پالس از وي اخذ مي‌شود.

مدير کل روابط عمومي مخابرات استان تهران در پاسخ به اين ادعاي برخي از مشتركان تلفن ثابت مبني بر اين كه ظاهرا تعرفه‌هاي تلفن ثابت در دوره جديد افزايش يافته به خبرنگار ايسنا گفت: هيچ تفاوتي در تعرفه‌ها صورت نگرفته و قيمت‌ها تغييري نكرده‌اند.

محمد خجسته‌نيا افزود: رگولاتوري مسوول نظارت بر عملكرد مخابرات است و مي‌توان گفت هيچ تخلفي در افزايش تعرفه‌هاي تلفن ثابت صورت نگرفته و روال تعرفه‌ها به صورت قبلي است.

مدير کل روابط عمومي مخابرات استان تهران در ادامه ابراز كرد: سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي مي‌تواند بر اين موضوع نظارت كرده و شارژينگ را محاسبه كند.

اما مشتركان چگونه مي‌توانند از اين موضوع اطمينان حاصل كنند كه تعرفه مكالمات تلفن ثابت آن‌ها بيش‌تر از آنچه كه بايد محاسبه نشده و نحوه محاسبه به چه صورتي است؟

اما معاون اعمال مقررات و نظارت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات ايسنا در اين باره تاكيد كرد كه ‌تعرفه مكالمات تلفن ثابت افزايش نداشته و اين موضوع صحت ندارد.

حسن رضواني خاطر نشان كرد: بررسي‌هاي لازم در رابطه با اين موضوع را انجام داديم و بحث افزايش تعرفه‌ها صحت ندارد و چنانچه كسي در اين رابطه معترض است، مي‌تواند پرينت مكالمات خود را دريافت كرده و براي رسيدگي به شركت مخابرات استان تهران مراجعه و پيگيري كند.

شادي 75 هزار دلار مي‌ارزد!

Posted: 21 Oct 2010 07:11 AM PDT

درآمد بيش از حد شما را شادتر نمي‌کند. شايد بتوان شادي را با پول خريد اما بابت آن بايد هزينه اي گزاف برابر ‌٧٥ هزار دلار پرداخت کرد زيرا محققان ثابت کرده اند که ميزان شادي با افزايش درآمد افراد تا سرحد معيني افزايش پيدا مي کند.

به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگهاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ در وبلاگي به نشاني http://www.prowin.blogfa.com/ چنين نقل شده است: "دانيل کانمان" روانشناس دانشگاه پرينستون و برنده نوبل اقتصاد سال ‌٢٠٠٢ معتقد است پول نمي تواند براي شما عشق بخرد اما در صورتي که درآمد چندان بالايي نداشته باشيد مي‌تواند شما را شادتر کند. تحقيقات بر روي هزار آمريکايي نشان داده است که ميزان افزايش شادي با سطح درآمد افراد در خطي موازي قرار دارند اما تنها در صورتي که فرد سالي ‌٧٥ هزار دلار درآمد داشته باشد.

درآمد بيشتر از اين سقف هيچ تاثيري بر ميزان شادي افراد ندارد.

کانمان به همراه همکارش به بررسي نتايج ‌٤٥٠ هزار پاسخ تحقيقات روزانه سالهاي ‌٢٠٠٨ و ‌٢٠٠٩ گالوپ درباره ميزان شادي و رضايت از زندگي پرداخت. در اين تحقيقات از افراد خواسته مي شد هر روز ميزان شادي خود را بر اساس تجربه احساسات مختلف رضايت، ناراحتي، نگراني و لذت تعيين کنند. سپس هر فرد بايد بر اساس ميزان رضايت خود از زندگي امتيازي از صفر تا ‌١٠ را به خود اختصاص مي داد.

محققان دريافتند ميزان رضايت از زندگي به صورت ثابتي با افزايش درآمد افراد افزايش پيدا مي کند. شادي با افزايش درآمد نيز بيشتر مي شود اما تنها در صورتي که اين درآمد از سالي ‌٧٥ هزار دلار بيشتر يا کمتر نباشد. براي افرادي که بيش از اين درآمد دارند ميزان شاد بودن به عوامل ديگري بستگي دارد.

به گفته محققان شايد ‌٧٥ هزار دلار خط مرزي باشد که فراتر از آن توانايي انجام کارهايي که مي تواند منجر به شادي افراد شود مانند سپري کردن زمان با افرادي که دوستشان دارد، استفاده از اوقات فراغت و جلوگيري از درد و بيماري بدن را از آنها مي گيرد.

براساس گزارش تلگراف، محققان اخطار دادند که بحرانهاي عاطفي ناشي از تجربيات منفي مانند طلاق يا ابتلا به بيماري در کنار فقر تشديد خواهند شد. به بياني ديگر شايد پول زياد نتواند شادي را براي فرد به ارمغان آورد اما بي پولي به طور قطع با دردها و بحرانهاي عاطفي در ارتباط است.

قشنگترین ترانه عاشقانه ای که شنیده اید

Posted: 17 Oct 2010 03:50 AM PDT

خوب خیلی ترانه ها عاشقانه است و تو هر زمانی یکیش به دل آدم میشینه من خودم شعرهای معین رو دوست دارم اما این
آخری که لیلا فروهر خونده معرکه است

آرزوی من این است که دو روز طولانی در کنار تو باشم فارغ از پشیمانی

آرزوی من این است یا شبی فراموشم یا که مثل غم هر شب گیرمت در آغوشم

آرزوی من این است که تو مثل یک سایه سرپناه من باشی لحظه ی تر گریه

آرزوی من این است نرم و عاشق و ساده همسفر شوی با من در سکوت یک جاده

آرزوی من این است هستی تو من باشم لحظه های هوشیاری مستی تو من باشم

آرزوی من این است تو غزال من باشی تک ستاره روشن در خیال من باشی

آرزوی من این است در شبی پر از رویا پیش ماه و تو باشم لحظه ای لب دریا

آرزوی من این است از سفر نگویی تو تو هم آرزویی کن اوج آرزویی تو

آرزوی من این است مثل لیلی و مجنون پیروی کنیم از عشق این جنون بی قانون

آرزوی من این است زیر سقف این دنیا من برای تو باشم تو برای من تنها

آرزوی من این است آرزوی من این است آرزوی من این است

سخنان ارد بزرگ

Posted: 12 Oct 2010 01:55 PM PDT






اَرُد بزرگ (اندیشمند و متفکر برجسته کشورمان) به مجموعه ایی از سئوالات دانشجویان پاسخ گفته است . او در جملات بسیار زیبای عشق خویش را نسبت به ایران زمین ابراز داشته است . پاسخهای او را با هم می خوانیم :



پرسش دانشجویان : نظر شما در مورد نزدیکی و اتحاد سه کشور فارسی زبان چیست ؟ آیا ایران بدین گونه به دوران طلایی و اقتدار خویش باز می گردد ؟

پاسخ ارد بزرگ : همبستگی تنها سه کشور فارسی زبان ، خود کم بینی و نادیده گرفتن تمدن فرهمند ایران زمین است . بستر تمدنی ایران ، بیش از بیست کشور را در بر می گیرد . در نظریه قاره کهن ، به این پرسش شما پاسخ گفته ام و راه همبستگی این بیست کشور را باز نموده ام . یک قاره همگن ، همانند قاره اروپا


----


پرسش دانشجویان : شما در جایی گفته اید میهن پرستی دسته و گروه نمی خواهد ! با این حساب جایگاه گروه های پان ایرانیست که منسجم پیگیر کارهای تشکیلاتی هستند کجاست ؟

پاسخ ارد بزرگ : آیا ترکیه ، عراق ، ازبکستان ، قزاقستان ، قفقاز و حتی پاکستان بدون ایران و فرهنگ آن پیشینه ایی دارند ؟ خیر ندارند . اما نیم قرن است که اندیشه پان ترک ها و پان فارس ها بر سرزمینهای ما سایه افکنده است . این پان ها ناخودآگاه دوری مردم ما را از یکدیگر موجب شده اند . زبان فارسی به آن اندازه ریشه و توان دارد که بار دیگر در حوزه فرهنگی ایران رشد یابد اما پان ها ، شماری از جوانان ناپخته را به کوچک کردن ایران واداشته اند . راه آنها آتش افروزی ست . حال آنکه همه ما هم میهنان دور افتاده از هم هستیم .
خون که را بریزیم ؟
بستگان خویش را ؟
نخستین راه همبستگی ، کنار زدن این گروه های تندرو است . تمدن ایران باستان دوباره رشد نمی یابد مگر با روشن بینی و مهر به جوامع حوزه فرهنگی ایران ! کشورهای افزون خواه با پدید آوردن پان ها در سرزمینهای ما، بدنبال پاره پاره کردن همیشگی حوزه فرهنگی ما هستند . ما فردوسی را داریم ، خیام ، سعدی و مولانا را داریم ترس برای چیست ؟
فرهنگ ما ، جهان را به کُرنش وا خواهد داشت ، حوزه فرهنگی ایران را از قبرس تا بیابانهای تبت بدانید و این حق را به همه شهروندان این حوزه بدهیم که خود را همانند ما دارای ریشه در تاریخ این سرزمین بدانند اگر چنین بستری را فرآهم آوریم می توانیم ایران بزرگ را بار دیگر بسازیم ، اما این بار با زور سر نیزه نیست ! ما زمینه دوستی را پدید می آوریم دوستی ما همیشگی خواهد بود . پیدایش قاره کهن نهایت آرزوی دوستداران فرهنگ و تمدن ایران است . قاره ایی که بر اساس بستر فرهنگ ایران (شامل بیست کشور) ساخته می شود . ایران ما همانند یونان در اروپا ، ریشه این درخت تناور خواهد بود .





پرسش دانشجویان : اما هستند جوانانی که میهن پرستی را عین رفتار پان ایرانیستها می دانند ؟

پاسخ ارد بزرگ : میهن پرستی آیه مهر و دوستی بین همه ماست میهن پرستی مانند مهر مادر است دوست داشتن سرزمینی که ما را پرورانده است این کجا و افتخار به شمشیر و منش جلادگونه و نژادی کجا ؟!
فردوسی را ببینید چه می گوید ، وقتی که از پیران و گودرز پیر ، سخن می گوید ، در همه موارد ستایش است و مهر ، ستایش پیران تورانی و گودرز ایرانی به یک میزان است ، ما نیازی به کشیدن نقشه بزرگتر برای ایران نداریم چون به نظر من ایران این توان را دارد که با کوله بار فرهنگ کارآمد خویش تا کرانه قاره آمریکا نیز پهنا یابد . جوانان امروز ایران آگاه هستند و بازیچه پان ها نخواهند شد .



----


پرسش دانشجویان : شما خطر دشمنان شرقی ایران را کمتر از غرب نمی داید چرا ؟

پاسخ ارد بزرگ : حوزه تمدنی چین (شرق قاره کهن) ، دوست ما نیست و نخواهد بود آنها با پیمان شانگهای و پافشاری بر واژه دروغین راه ابریشم همواره کوشش نموده اند بخشی از پیشینه حوزه فرهنگی ایران باستان را به یغما برند .


----


پرسش دانشجویان : در مورد همراهی مجموعه هایی که در کشورمان برای تعمیق واژه جاده ابریشم تلاش می کنند چه نظری دارید ؟

پاسخ ارد بزرگ : ایرانیان با این راه ، به چین پیشرفت ، دانش ، ادبیات و حتی فلسفه را آموزش دادند ، این راه یا باید بشود "راه ایران" و یا در بی طرفانه ترین گونه آن همان "راه فرهنگها" ، که پیشتر هم آن را گفته ام .
بر این باورم ، راهی که چین از ما ادبیات ، میترایزم و شعر را گرفته است راه ابریشم نمی شود ، راهی که در دو سوی آن تا دل چین سروده های فردوسی و حافظ بر لب مردم است هیچ گاه راه ابریشم نخواهد بود . پیشتر هم در نظریه قاره کهن در مورد همراهی با این واژه هشدار داده ام و امیدوارم از این پس شاهد خواهر خواندگی شهر های ایران بر اساس این نام و ساختن فیلمهای گوناگون برای گسترش آن نباشیم هر نامگذاری با سرنام "راه ابریشم" توهین به تاریخ و فرهنگ سترگ ایرانزمین است .




----


پرسش دانشجویان : شما از 20 کشور حوزه تمدنی ایران سخن می گویید چه مسیری را باید طی کنیم تا به اتحاد دست یابیم ؟

پاسخ ارد بزرگ : پافشاری بر پیشینه یگانه و دستاوردهای آن ، برای رسیدن به همگرایی هر چه بیشتر .
پیدایش قاره کهن می تواند زمینه ساز پیدایش پارلمان و پول مشترک مابین بیست کشور حوزه تمدنی ایران باشد . بدون همگرایی در حوزه تمدنی تاریخی ایران ، همچنان شاهد یاغی گری کشورهای غربی و شرقی خواهیم بود .



----


پرسش دانشجویان : تا به امروز دشمنان شما محدود به پان ترکها و پشتونهای تندروی افغانستان بود با سخنان امروز شما باید پان ایرانیستها را هم به آنها بیفزاییم !

پاسخ ارد بزرگ : ( ارد بزرگ ابتدا سکوت می کند و بعد می گوید پرسش دیگری بپرسید )


----


پرسش دانشجویان : مرکز قاره کهن کجاست ؟ آیا بیست کشور حوزه تمدنی ایران باستان به دنبال این مرکزیت نخواهند بود ؟

پاسخ ارد بزرگ : پیشنهاد من ، شهر توس است کنار آرامگاه بزرگ فرهنگ ایران زمین ، فردوسی خردمند مرکز قاره کهن گشایش یابد .


----


پرسش دانشجویان : وقتی صحبت از میهن و وطن می شود عده ایی از سلطنت طلبان آن سوی آب خودشان را صاحب حق می گیرند و خود را ادامه دهنده دودمان های تاریخی ایران و شاهنشاهی پهلوی می دانند آیا میهن دوستی با شاه و حالا شاهزاده گرایی یکی است ؟

پاسخ ارد بزرگ : خیر یکی نیست . میهن پرستی یک خواست پاک در دل ماست شاه و شاهزاده یک عنوان برای فرمانروایان بخش هایی از تاریخ ایران بوده است که از دیدگاه امروز ما این رسم ، توان رشد و پیشرفت همه جانبه ملی را در بر ندارد . در هر زمان کسانی با انتخاب بزرگان و ریش سفیدان و یا با زور سرنیزه بر کشورمان فرمان رانده اند . میهن ما مدیون هیچ آدمی نیست هر کسی تلاشی نموده برای میهن اش کرده است که این خود یک بایسته و وظیفه است این شاهزاده بازیها سبکسرانه است چرا که اگر این راه نادرست را درست بدانیم خیلی ها مدعی می شوند ، خود من هم یکی از فرزندان ملک شاه سلجوقی هستم شاهزاده ایی از یک امپراتوری بزرگ ... پس باید امروز ادعای حکومت بر دهها کشور را داشته باشم ؟ خیر ... شأن ما در این نیست که پدرانمان که بوده اند شأن ما در کاریست که کرده ایم و می کنیم . جانبازی و کوشش برای رشد میهن ، به ما ارزش می دهد نه ارث پدری ...


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! گفت و گوی من و خدا تست آلزایمر دختر فداکار کفر دخترا رو در بیارید! داستان جالب امتحان داماد ها! ( انده خنده! ) تصاویری شگفت انگیز و جالب راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! Posted: 31 Jan 2011 11:09 AM PST فرهنگ > تجسمی - محققان با استفاده از اشعه ‌ایکس در مطالعه نقاشی معروف لئوناردو داوینچی موفق شدند از شیوه رنگ‌آمیزی و قرار گرفتن این لایه‌ها در نقاط مختلف چهره مونالیزا سر دربیاورند. به گزارش خبرآنلاین، دانشمندان موفق به کشف این نکته شده‌اند که داوینچی در نقاشی‌هایش جلوه‌ای به کار می‌برد که به «سفوماتو» یا محوکاری شهرت دارد. آنها به نتیجه رسیده‌اند داوینچی برای خلق این جلوه بصری حدود 40 لایه بسیار نازک رنگی روی نقاشی‌هایش بکار برده و برای این کار از انگشت دستش استفاده کرده است. این لایه‌های نازک رنگدانه‌های هم‌خانواده نوعی سایه دور دهان مونالیزا ا

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 2 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 1 تارنگار : زيبا ترين كلام ها Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Posted: 19 Oct 2011 08:07 AM PDT رمز جذابیت برخی افراد چیست؟ یکی از مهمترین رازهای رسیدن به آن جذابیت است و قبل از هر چیز باید بدانیم که جذابیت چیزی غیر از زیبایی است‌. شخص می‌تواند صورت زیبایی نداشته باشد اما بسیار جذاب باشد و هم چنین می‌تواند بسیار زیبا باشد اما اصلاً جذابیت نداشته باشد. جذابیت و گیرایی یک ویژگی کاملاً اکتسابی است و به راحتی می‌توانیم صاحب آن باشیم‌: ظاهری آراسته داشته باشید. تمیز و مرتب باشید، هماهنگی و پاکیزگی شما، ناخودآگاه شما را جذاب می‌کند. بعضی از افراد براساس تصوری اشتباه برای جذاب شدن به زحمت زیادی می‌افتند و خود را به شکل‌های عجیب و غریبی درست می‌کنند. مهمترین مسئله این است که مرتب

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ داستان : قلب هدیه... Posted: 27 Jan 2011 11:39 AM PST پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..! دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود : سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی