رد شدن به محتوای اصلی

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

Link to لابی ایران سوئد Iran & Sweden

پايان اردوي دو هفته اي وزنه برداران در كرمانشاه

Posted: 27 Oct 2010 05:28 AM PDT

اردوي دوهفته‌اي تيم ملي وزنه برداري كشورمان در كرمانشاه صبح امروز با انجام يك تمرين سبك به پايان رسيد.

به گزارش ايسنا، ملي پوشان وزنه برداري كه روزهاي دوشنبه و سه شنبه اين هفته در حضور حسين رضازاده، سرپرست فدراسيون وزنه برداري تمرين كرده بودند، صبح امروز آخرين جلسه تمريني‌شان را در سالن كوروش باقري كرمانشاه برگزار كردند و ظهر با هواپيما به تهران آمدند.

طبق برنامه ريزي كادر فني ملي، پوشان وزنه برداري از صبح فردا تا زمان اعزام به بازيهاي آسيايي گوانگجو در كمپ تيم‌هاي ملي تمرين مي‌كنند.

گفتني است نخستين گروه از كاروان تيم ملي وزنه‌برداري به منظور حضور در مسابقات آسيايي 18 آبان‌ماه راهي گوانگجو مي‌شود. اين گروه را سيدمهدي پانزوان، مرتضي رضائيان دو وزنه‌بردار دسته 69 كيلوگرم به همراه كورش باقري سرمربي تيم ملي وزنه‌برداري تشكيل مي‌دهند.

توقع من از فولاد بيشتر از اين است

Posted: 27 Oct 2010 05:27 AM PDT

مجيد جلالي گفت: توقع من از فولاد خيلي بيشتر از اينهاست.

سرمربي تيم ملي فوتبال فولاد خوزستان در گفتگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دررابطه با وضعيت تيمش در آستانه آغاز هفته سيزدهم ليگ برتر و ديدار برابر شاهين بوشهر اظهار كرد: من از تيمم توقع دارم و البته با پشتكار خيلي بالا هم در حال انجام دادن كارمان هستيم.

جلالي ادامه داد: نوع فوتبالي كه ما بازي مي‌كنيم در حال حاضر با جايگاهمان در جدول منطبق نيست. ما بايد جايگاهمان را بهتر كنيم بنابراين نگاه متفاوتي به بازي اين هفته مقابل شاهين داريم. هر چند مي‌دانيم كه شاهين از سه بازي آخر خود پنج امتياز گرفته است و تيمي قوي‌ است. سعي مي‌كنيم كه امتيازات لازم بازي را كسب كنيم.

جلالي در پاسخ به اين سوال كه آيا با گذشت بيش از يك سوم ليگ، مي‌توان رتبه فولاد در پايان فصل را پيش‌بيني كرد؟ گفت: طبق هدفگذاري ها، فولاد بايد به رتبه بالاتري برسد و مطمئنا به اميد خدا به اين جايگاه خواهيم رسيد. الان هم در حال تلاش براي رسيدن به اين جايگاه هستيم.

در اجلاس جهاني گلف؛

Posted: 27 Oct 2010 05:26 AM PDT

كيكاوس سعيدي سرپرست فدراسيون گلف، محل برگزاري اجلاس دو سالانه فدراسيون جهاني را به دليل استقرار رژيم اشغالگر قدس در كنار جايگاه ايران، ترك كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حاشيه برگزاري مسابقات جهاني گلف (كه از روز 29 مهرماه به مدت دو هفته در بوينوس آيرس آرژانتين در حال برگزاري است) كيكاوس سعيدي سرپرست فدراسيون و هيات همراه، اجلاس جهاني گلف را با توجه به استقرار رژيم اشغالگر قدس در كنار جايگاه ايران ترك نمودند. پس از اين اقدام، مسولين برگزاري اين

اجلاس با تعويض محل استقرار، مسئولين گلف ايران را مجددا به حضور در اين نشست فرا خواندند.

اين اجلاس دوسالانه، با حضور 70 كشور از 5 قاره جهان به مدت يك روز برگزار شد.

سعيدي دليل ترك جلسه را به رسميت نشناختن رژيم غاصب صهيونيستي از طرف ملت ايران عنوان كرد و از توجه كشور ميزبان نسبت به جابجايي محل استقرار تشكر و قدرداني به عمل آورد.

سعيدي همچنين با جيمزهايلر رييس فدراسيون جهاني گلف و گورماي رييس مركز توسعه گلف جهان ملاقات داشت.

مسابقات كشتي آزاد دانشجويان جهان - ايتاليا

Posted: 27 Oct 2010 05:24 AM PDT

ايمان محمديان تنها كشتي‌گير فيناليست ايران در مسابقات دانشجويان جهان است.

به گزارش ايسنا، رقابت‌هاي كشتي آزاد دانشجويان جهان امشب در شهر تورين ايتاليا به پايان مي‌رسد كه در وزن 74 كيلوگرم ايمان محمديان با شكست حريفاني از مولداوي، اوكراين و بلاروس به فينال رسيد و براي كسب مدال طلا بايد با حريف آذربايجاني مسابقه دهد.

محمديان تنها فيناليست كشتي آزاد ايران در اين رقابت‌ها بود.

اما، در ساير مسابقات امروز، مهدي قربان نژاد ملي پوش وزن 60 كيلوگرم پس از پيروزي بر حريفي از تركيه، مقابل كشتي‌گير مولداوي شكست خورد. قربان‌نژاد براي كسب مدال برنز بايد حريفاني از آمريكا و مغولستان را مغلوب كند.

در وزن 96 كيلوگرم نيز سعيد اميري پس از پيروزي بر كشتي‌گير ايتاليا، مغلوب رقيب اوكرايني شد و براي كسب مدال برنز امشب با حريفي از مولداوي مسابقه مي‌دهد.

گفتني است در روز نخست مسابقات نيز فريد دژم خو و هومن شيدا سوم شده بودند.

فوتباليست مست پروي، بازي را برهم زد

Posted: 27 Oct 2010 05:23 AM PDT


در گزارش اين تيم باشگاهي پرو آمده است كه سه تن از بازيكنان تيم فوتبال اين كشور حين بازي براي استراحت به گوشه زمين رفتند و به جاي اينكه بطريهاي حاوي آب را براي نوشيدن بردارند، بطريهاي حاوي مشروبات الكلي را تا آخر سر كشيدند كه پس از بازگشت به زمين دچار تهوع و سرگيجه شده و در نهايت بازي به هم خورد.

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، «آمريكو ايبانز» رييس اين باشگاه يادآور شد: درست است كه بازي بر هم خورد، اما من واقعا از اين موضوع ناراحتم كه بازيكنان تيم فوتبال به جاي اينكه بطريهاي آب را بنوشند، الكل مصرف ‌كرده‌اند.البته هنوز مشخص نيست كه چه كسي بطريهاي آب را با مشروبات الكلي عوض كرده است؟

اعتراض رسمی ایران به "AFC"

Posted: 27 Oct 2010 05:21 AM PDT

پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و کره شمالی، مسئولان برگزارکننده مسابقات با انجام قرعه کشی از عظیم مقدم و فریدون زبیدانی، بازیکنان تیم کشورمان تست دوپینگ گرفتند.

به گزارش مهر ،حاشیه دیگر این بازی را در زیر می خوانید:
* بازیکنان تیم سوریه از اواسط نیمه دوم به ورزشگاه "جار" تاشکند آمده و تا آخر مسابقه تیم کره شمالی را تشویق کردند! برای آنها نتیجه بازی ایران مقابل کره شمالی اهمیت زیادی داشت، چرا که با توقف و یا شکست شاگردان محمدی شانس صعودشان به مرحله دوم مسابقات بیشتر می شد.

* تماشاگران ازبکستانی که تیم ایران را در جریان بازی تشویق می کردند، روز سختی را پشت سر گذاشتند زیرا پس از توقف تیم نوجوانان کشورشان مقابل اردن تیم ایران هم برابر کره شمالی تن به شکست داد و بسیاری از آنها با ناراحتی ورزشگاه جار را ترک کردند!

* تنها چهار کره‌ای در ورزشگاه جار حاضر بوده و تیم کشورشان را تشویق می کردند.

* بازیکنان تیم کره شمالی پس از پیروزی مقابل ایران حدود 10 دقیقه در زمین شادی می کردند.

* در پایانی دیدار ایران و کره شمالی مسئولان تیم کشورمان اعلام کردند، قصد دارند به صورت رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنند تا به وضعیت سنی بازیکنان کره شمالی رسیدگی شود. قرار است اعتراض کتبی تیم ایران صبح فردا چهارشنبه توسط فریدون معینی به مسئولان برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا ارائه شود.

دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و کره شمالی در مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا با برتری 2 بر صفر تیم کره شمالی به پایان رسید.

دايي: از من خواستند با داورها لابي كنم!

Posted: 27 Oct 2010 05:20 AM PDT


علي دايي پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه بازي خوبي مقابل ذوب‌آهن انجام دادم و اين بار نتيجه برايمان بسيار شيرين بود.


به گزارش فارس، وي در خصوص احتمال تعطيلي ليگ برتر در روزهاي آينده گفت: متاسفانه ليگي داريم كه هميشه تعطيل بوده است، اما اين بار به خاطر بازي‌هاي آسيايي مي توان ليگ را تعطيل كرد ولي در بازي‌هاي غرب آسيا مي‌توانستيم ليگ را تعطيل نكنيم. در هيچ جاي دنيا قانوني وجود ندارد كه بازيكنان بزرگسال حتما در تيم اميد استفاده شوند اما من گفته‌ام هميشه دوست دارم به تيم پيرواني كمك كنم چون واقعا ايشان را دوست دارم.


وي افزود: هدف ما براي بازي‌هاي آسيايي اين است تا با بازيكنان زير 21 سال در اين بازي‌ها حضور داشته باشيم. اما فدراسيون فوتبال از دو روز پيش براي حضور غلامرضا رضايي در تيم اميد به ما نامه زده است. در هيچ كجاي دنيا چنين چيزي نيست كه يك بازيكن ديگر با تيم اميد تمرين كند ولي از بازيكن ديگر دعوت كنند.


دايي ادامه داد: حميد علي عسگر و رضايي سرمايه‌هاي تيم ما هستند و همانطور كه من قبلا گفتم بايد جواب هواداران را بدهم. اگر قرار است بدون اين دو بازيكن بازي كنيم بايد ليگ را تعطيل كنند. شما ببينيد هر وقت تمام بازيكنانمان را در اختيار داشتيم خوب بازي كرديم مثل بازي با ذوب‌آهن كه عالي بوديم اما زماني كه بازيكنانمان در اختيار تيم ملي بودند با مشكل مصدوميت آنها مواجه شديم كه همين مورد به ما لطمه زده است.


دايي خاطرنشان كرد‌: تيم ملي بايد به فكر ما هم باشد. من از باشگاه خواستم تا با فدراسيون مكاتبه كند تا غلامرضا رضايي را در صورت امكان در تيم خودمان نگه داريم.
وي در خصوص داوري بازي تراكتورسازي تبريز و استقلال تهران در دربي 69 گفت: در اين فوتبال خيلي از چيزها نمايان است. شما دو بازي گذشته استقلال را ديديد كه چطور از باخت فرار كردند اما مثل آب خوردن حق ما را مي‌خورند. از وقتي كه به پرسپوليس آمدم خيلي‌ها به من گفتند با داورها لابي كن اما من زير بار اين مسائل نرفتم چون دوست دارم در فوتبال مثل زندگي‌ام سالم باشم.


دايي همچنين در خصوص اظهارات فتح‌الله‌زاده در مورد قهرماني دايي با سايپا كه با گل مردود استقلال اهواز در بازي همزمان به دست آمد گفت: بهتر است آقاي فتح‌الله‌زاده راجع به تيم خودش اظهارنظر كند. من حقم بود كه با سايپا قهرمان شوم. ما در بازي آخر با دو گل مس را شكست داديم و به هيچ عنوان در اين بازي ناداوري نداشتيم. من وقتي‌ مي‌خواهم اظهارنظري با داوران كنم قبل از آن با كارشناسان مشاوره مي‌كنم اما برخي از آقايان خيلي راحت درباره آفسايد فيلم بازي را نگاه مي‌كنند و در مورد آن اظهار نظر مي‌كنند.


وي افزود:‌ شايد بعضي از اوقات از فتوشاپ هم استفاده مي‌شود تا حرفشان را به كرسي بنشانند. وقتي كه مي‌بينند اين عكس تقلبي بوده مي‌گويند از منابع ديگري استفاده كرديم.
وي در جواب سوالي كه آيا ناپاكي در فوتبال ما وجود دارد يا نه‌، گفت:‌ به نظر من ناپاكي در فوتبال وجود دارد.

دانلود چند کتاب جدید

Posted: 26 Oct 2010 01:09 PM PDT

آخرین کتاب ها جهت دانلود

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! گفت و گوی من و خدا تست آلزایمر دختر فداکار کفر دخترا رو در بیارید! داستان جالب امتحان داماد ها! ( انده خنده! ) تصاویری شگفت انگیز و جالب راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! Posted: 31 Jan 2011 11:09 AM PST فرهنگ > تجسمی - محققان با استفاده از اشعه ‌ایکس در مطالعه نقاشی معروف لئوناردو داوینچی موفق شدند از شیوه رنگ‌آمیزی و قرار گرفتن این لایه‌ها در نقاط مختلف چهره مونالیزا سر دربیاورند. به گزارش خبرآنلاین، دانشمندان موفق به کشف این نکته شده‌اند که داوینچی در نقاشی‌هایش جلوه‌ای به کار می‌برد که به «سفوماتو» یا محوکاری شهرت دارد. آنها به نتیجه رسیده‌اند داوینچی برای خلق این جلوه بصری حدود 40 لایه بسیار نازک رنگی روی نقاشی‌هایش بکار برده و برای این کار از انگشت دستش استفاده کرده است. این لایه‌های نازک رنگدانه‌های هم‌خانواده نوعی سایه دور دهان مونالیزا ا

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 2 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 1 تارنگار : زيبا ترين كلام ها Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Posted: 19 Oct 2011 08:07 AM PDT رمز جذابیت برخی افراد چیست؟ یکی از مهمترین رازهای رسیدن به آن جذابیت است و قبل از هر چیز باید بدانیم که جذابیت چیزی غیر از زیبایی است‌. شخص می‌تواند صورت زیبایی نداشته باشد اما بسیار جذاب باشد و هم چنین می‌تواند بسیار زیبا باشد اما اصلاً جذابیت نداشته باشد. جذابیت و گیرایی یک ویژگی کاملاً اکتسابی است و به راحتی می‌توانیم صاحب آن باشیم‌: ظاهری آراسته داشته باشید. تمیز و مرتب باشید، هماهنگی و پاکیزگی شما، ناخودآگاه شما را جذاب می‌کند. بعضی از افراد براساس تصوری اشتباه برای جذاب شدن به زحمت زیادی می‌افتند و خود را به شکل‌های عجیب و غریبی درست می‌کنند. مهمترین مسئله این است که مرتب

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ داستان : قلب هدیه... Posted: 27 Jan 2011 11:39 AM PST پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..! دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود : سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی