رد شدن به محتوای اصلی

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

Link to لابی ایران سوئد Iran & Sweden

تخصيص غرفه‌هايي براي بررسي جنگ نرم در نمايشگاه مطبوعات

Posted: 15 Sep 2010 03:58 AM PDT

معاون امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از تخصيص غرفه‌هايي براي بررسي جنگ نرم در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها خبر داد و گفت:‌ در نمايشگاه امسال عملكرد رسانه‌هاي غربي و رسانه‌هاي داخلي در حوزه جنگ نرم را بررسي كرده و نمايش مي‌دهيم.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدعلي رامين با بيان اين كه نمايشگاه از سوم تا دهم آبانماه در محل مصلاي بزرگ امام خميني (ره) برگزار مي‌شود اظهار كرد‌: در نمايشگاه امسال دو جنبه بين‌المللي و علمي نشريات به ويژه نشريات علمي جهان اسلام تقويت شده است. هم‌چنان كه رسانه‌هاي مستقل جهان نيز در اين جشنواره حضور دارند.

او ادامه داد:‌ با توجه به بازسازي‌هاي مصلي ممكن است تا زمان برگزاري فضاي گسترده‌تري از شبستان را در اختيار داشته باشيم اما چون هنوز وضعيت ساخت و ساز قطعي نشده از امكاناتي كه هست در اختيار غرفه‌ها قرار مي‌دهيم.

وي افزود:‌ از آنجا كه ممكن است فضا محدود باشد، هرچه سريع‌تر رسانه‌ها براي در اختيار قرار گرفتن غرفه ثبت‌نام كنند و درخواست خود مبني بر مساحت مورد نياز را اعلام كنند زيرا ممكن است مجبور شويم براي دادن غرفه اولويت ثبت‌نام‌هاي انجام شده را لحاظ كنيم.

معاون وزير ارشاد در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به جسارت به ساحت مقدس قرآن كريم گفت:‌ در نمايشگاه امسال در اين مورد به ضرورت عمل مي‌كنيم و اگر نشريات قرآني كاري خاص انجام دهند و داوطلب باشند غرفه‌هاي ويژه‌اي را در اين باره به آن‌ها اختصاص خواهيم داد.

رامين افزود: ‌معتقديم حركت جنايب‌بار، توطئه‌آميز و در عين حال ابلهانه عليه مقدسات جامعه بشري، حلقه‌اي از اقدامات سابق صهيونيست‌ها و مستكبران عليه اسلام و موحدان اديان توحيدي است.

او ادامه داد:‌ در جامعه انساني، قرآن صامت را كه مباني، اصول و جهت‌گيري‌هاي كلان و آرمان‌هاي اساسي را مشخص مي‌كند در كنار قرآن ناطق كه در هر زمان حجت خدا و ولي‌امر مسلمين است، داريم.

وي تاكيد كرد:‌ قرآن ناطق پيش از تهاجم به قرآن صامت مورد خدشه و تضعيف قرار مي‌گيرد اگر امروز گروهي جنايت‌پيشه به سوزاندن مقدس‌ترين كتاب آرماني اقدام مي‌كنند، در ادامه تخريب‌هايي است كه طي سال‌هاي اخير عليه قرآن ناطق زمان يعني شخص امام خامنه‌اي انجام دادند.

به گفته معاونت امور مطبوعاتي فتنه سال گذشته در ايران كه با سازماندهي جريان‌هاي صهيونيستي از خارج و داخل تدارك ديده شد، زمينه‌اي براي اقدام اخير قرآن‌سوزي در‌ آمريكا بود.

او ادامه داد:‌ به هم پيوستگي اين مسائل را بايد رسانه‌هاي آگاه و هوشمند ما به جامعه بشناسانند تا بتوانند اين‌گونه توطئه‌ها را خنثي كنند كه اگر اين هوشمندي نباشد و اجازه دهيم جرياناتي از داخل و خارج عليه نائب امام زمان (عج) فضاسازي كنند و ما سكوت كنيم، مي‌توانيم انتظار داشته باشيم مقدس‌ترين كتاب الهي برروي زمين از اهانت‌هاي آن‌ها مصونيت داشته باشند.

* واكنش‌ رامين به تحريف تيتر سخنانش در يك نشريه

رامين در واكنش به شيطنت يك ماهنامه در تحريف تيتر سخنان خود تاكيد كرد: روحانيت ولايتمدار محور جامعه و حاكميت اسلام است.

او ادامه داد: كارتل گسترده مطبوعاتي و رسانه‌يي كه امروز در اختيار يك نهاد خدمات شهري است، نبايد با تحريف حقايق و تخريب شخصيت‌ها، بهانه‌هايي را براي معارضان با دولت تهيه و تدارك ببينند.

به گفته او يك نشريه اخيرا با تحريف سخنانش در تيتر مجله خود درباره ضرورت تقويت مسجد به عنوان مركز ثقل فعاليت‌هاي سياسي ـ اجتماعي كشور، با انتخاب تيتر "روحانيت به مسجد بازگردد" به دنبال القاي اين برداشت بود كه از نظر معاون مطبوعاتي وزير ارشاد روحانيت بايد عرصه سياسي را رها كند.

رامين ضمن انتقاد از اين شيطنت رسانه‌يي كه از سوي برخي رسانه‌هاي مخالف دولت و بعضا ضد انقلاب بهره‌برداري شد، تصريح كرد: از آنجا كه اساس جامعه و حكومت ما اسلامي است، حضور روحانيون به عنوان اسلام‌شناسان و عالمان ديني در همه عرصه‌هاي عمومي مملكت يك اولويت و بلكه ضرورت اجتناب‌ناپذير است. روحانيت پيروي ولايت و حامي مقام امامت حلقه اصلي پيوند امت اسلامي به امام خامنه‌اي است.

رامين با اشاره به مصاحبه‌اي كه اخيرا با يكي از ماهنامه‌ها داشته است، تاكيد كرد: در همان مصاحبه آمده است كه اگر مسجد آن جايگاه اصلي خود را در جامعه اسلامي بازيابد و بتوانيم از اين ظرفيت‌هاي اجتماعي كه به مسجد رجوع مي‌كنند، استفاده بهينه ببريم، قطعا جاي خالي را كه احزاب و NGOها مي‌خواستند پر كنند و هرگز نتوانستند در جامعه اسلامي ما پايگاه اجتماعي پيدا كنند، مسجد مي‌تواند اين جاي خالي را به خوبي پر كند و نيازهاي اجتماعي را تامين و منافع ملي را در سراسر جهان گسترش داده و تقويت كند.

وي تاكيد كرد كه اساس پيشنهاد او پيوند ميان مساجد دنيا با طلايه‌داران جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك راهكار ديپلماسي عمومي بوده است.

معاون امور مطبوعاتي وزارت ارشاد درباره نقش دولت و مجلس در ترويج فرهنگ ديني گفت: بيت‌المال مسلمين دست هر فردي كه باشد، سهم عموم مسلمانان است؛ مراجع عظام كه سهمي از بيت‌المال را در اختيار دارند، بايد آن را براي ترويج اسلام و تامين نيازهاي مسلمين و ساير امور شرعي مصرف كنند.

او ادامه داد: بودجه عمومي هم كه در اختيار دولت است، بايد در مسير تعالي مسلمين، گسترش اسلام و تامين بستري مناسب در جهت فعاليت‌هاي مفيد و موثر حوزه‌هاي علميه، مراكز ديني و به ويژه مساجد كه كانون اصلي جامعه اسلامي به حساب مي‌آيند، مصرف شود؛ در اين بين هيچ تفاوتي ميان علما، كارگزاران حكومت و سايرين نيست و همه بايد در خدمت به اسلام و در ذيل پرچم ولايت، به انجام وظيفه اسلامي خويش در گستره جامعه مسلمين بپردازند.

نمايشگاه در فضاي مفيد 20 هزار متر مربع و از هفدهم تا بيستم آبان‌ماه برگزار مي‌شود

Posted: 15 Sep 2010 03:58 AM PDT

نايب رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور، مدير اجرايي و اعضاي كميته اجرايي شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي الكترونيك، رايانه و تجارت الكترونيكي - الكامپ - در نشست خبري با تشريح برنامه‌هاي نمايشگاه امسال به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مهران خوانساري - نايب رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور - با بيان اينكه مجوز برگزاري اين نمايشگاه به اين سازمان واگذار شده و در سطح ملي و بين‌المللي برگزار مي‌شود اظهار كرد: خوشبختانه با تعاملاتي كه با وزارت بازرگاني، مركز توسعه تجارت و اتاق‌هاي بازرگاني ايران و تهران انجام شد، طرح ما قبول شده و از آن استقبال شد.

وي گفت: معتقديم برگزاري اين نمايشگاه رويدادي است كه بايد از آن به درستي و به خوبي استفاده شود و بايد گفت نمايشگاه به عنوان يك بازار خريد و فروش نيست، بلكه برخورد ما با نمايشگاه صنفي، فني و تخصصي است و سازمان مايل است از اين فضا براي ارتقاي اين حوزه و رشد و تعالي كشور استفاده كند.

او با بيان اين‌كه بخش مهمي از نمايشگاه را مخاطبان تشكيل مي‌دهند گفت: بدنبال آنيم كه از مشتريان نيز اطلاعات خاصي را كسب كنيم كه بخشي از مشتريان ما دولتي و بخشي خصوصي هستند. شاهد برگزاري كنفرانس هايي نيز در نمايشگاه هستيم و تعاملات بين المللي به ما كمك مي‌كند كه خودمان را با روند جهاني منطبق كنيم تا فضايي ايجاد شود كه تعامل بهتر شود.

خوانساري با بيان اين كه نمايشگاه يك فعاليت چند ماهه نيست بلكه بايد در تمام سال براي آن برنامه‌ريزي و سياست‌گذاري شود افزود: ما برگزاري اين نمايشگاه را در فرصت كوتاهي آغاز كرده اميدواريم براي برگزاري نمايشگاه‌هاي ديگر بلافاصله از روز بعد از اتمام نمايشگاه، كارمان را آغاز كنيم كه در اين صورت با بهتر برگزار شدن نمايشگاه بيش از پيش مواجه خواهيم بود و نمايشگاه‌هاي معتبر جهان نيز بر اين اساس حركت مي‌كنند و از همه ذي‌نفعاني كه در اين نمايشگاه وجود دارند تقاضا مي‌كنيم كه ما را براي هرچه بهتر برگزار كردن ياري دهند.

وي همچنين توضيحاتي درباره شوراي سياست‌گذاري نمايشگاه و دست‌اندركاران آن ارائه كرد.

همچنين محمد ثروتي - مدير اجرايي نمايشگاه الكامپ شانزدهم - هم با بيان اينكه اين نمايشگاه در فضاي مفيد 20 هزار متر مربعي و از تاريخ هفدهم تا بيستم آبان‌ماه برگزار مي‌شود گفت: تقاضا كرديم كه يك روز به تاريخ برگزاري نمايشگاه اضافه شود كه روز شانزدهم آبان‌ماه است كه در اين روز افتتاحيه و بازديد تخصصي دست‌اندركاران صنف IT است.

او ادامه داد: شروع ثبت‌نام غرفه‌هاي بالاي 200 متر از روز آينده آغاز مي‌شود و شركت‌ها و مجتمع‌هاي بزرگ در اين زمينه استقبال خوبي كردند و شروع ثبت نام شركت‌هاي ديگر از روز 4 مهرماه آغاز خواهد شد ما هم‌چنان مثل گذشته با كمبود فضا مواجهيم ولي نهايت تلاشمان را مي‌كنيم كه به صورت مفيد از همه فضاها استفاده شود.

وي با اشاره به تعيين نرخ و شرايط ثبت‌نام گفت: سازمان نظامي صنفي رايانه‌يي متعهد است كليه مقررات ريالي و ارزي و ساير موارد مالي حاكم بر نمايشگاه را رعايت كرده و گزارش كامل آن را به شركت سهامي نمايشگاه ارائه دهد. همچنين با هدف فراهم كردن فرصت برابر براي همه شركت‌ها و بويژه شركت‌هاي شهرستاني اين سازمان تلاش خواهد كرد در زمان باقي‌مانده و بعد از مشخص شدن نقشه نهايي سالن‌هاي نمايشگاه‌ و گروه‌هاي كالايي شركت‌كنندگان نسبت به انجام ثبت نام به صورت كاملا مكانيزه و مبتني بر اينترنت اقدام كنند.

وي اظهار كرد: سازمان نظام صنفي با اعتقاد به اهميت اطلاع‌رساني هدفمند و هوشمند تلاش مي‌كند با به مشاركت گرفتن دست‌اندركاران رسانه‌هاي تخصصي از روز بعد از صدور مجوز نمايشگاه و با استفاده از ابزار مكتوب ديجيتالي نسبت به توليد و انعكاس اخبار نمايشگاه اقدام كند.

او گفت: سازمان بعد از صدور مجوز جلسات همفكري در قالب كانون تفكر را با حضور بازيگران اصلي دولتي و صنفي فن‌آوري اطلاعات كشور مانند دفتر همكاري‌هاي فن‌آوري، معاونت علم و فناوري رييس جمهور، وزارت ICT، وزارت بازرگاني، شوراي عالي انفورماتيك، شوراي عالي اطلاع‌رساني و ساير دستگاه‌هاي مرتبط برگزار خواهد كرد.

ثروتي افزود: از بعد از نمايشگاه الكامپ دهم تعدادي از شركت‌هاي بزرگ سخت‌افزاري و نرم‌افزاري به دلايل مختلف از حضور در نمايشگاه‌هاي الكامپ امتناع ورزيدند كه اين امر موجب كاهش كيفيت نمايشگاه الكامپ شد. سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور اين توان را دارد تا با شيوه‌هاي انگيزشي متنوع نسبت به ترغيب اين شركت‌ها براي مشاركت در الكامپ شانزدهم اقدام كند.

او در ادامه سخنان خود با بيان اينكه يكي از نقاط ضعف نمايشگاه‌هاي الكامپ در سال‌هاي اخير حضور كمرنگ مجموعه‌هاي خصوصي و دولتي از سطح استان‌ها بود اظهار كرد: اين امكان فراهم است تا با طراحي و تخصيص فضاهاي بزرگ به استان‌هاي كشور، از حضور شركت‌هاي خصوصي و سازمان‌هاي دولتي در معرض فعاليت‌ها و توان‌مندي‌هاي خود به مخاطبان اقدام شود.

مدير اجرايي نمايشگاه الكامپ شانزدهم در ادامه با اشاره به تور بازديد از نمايشگاه براي جامعه متخصصان كشور گفت: براي افزايش سطح مخاطبان متخصص نمايشگاه الكامپ اين امكان وجود دارد تا با هماهنگي دستگاه‌هاي اجرايي و علمي كشور، تورهاي بازديد از نمايشگاه الكامپ برنامه‌ريزي و تدارك ديده شوند.

وي با اشاره به راه‌اندازي سالن دولت الكترونيك گفت: يكي از تجربيات موفق در نمايشگاه الكامپ دهم كه بعدها كم و بيش در نمايشگاه‌هاي ديگر هم تكرار شد، راه‌اندازي سالني اختصاصي براي دولت الكترونيك بود. در اين سالن نهادهاي دولتي اهم فعاليت‌ها و خدمات الكترونيكي خود را در راستاي تحقق دولت الكترونيك به سمع و عرض مردم و بازديدكنندگان متخصص مي‌رساندند.

ثروتي گفت: سازمان نظام صنفي با هدف توسعه سطح مخاطبان خود در داخل و خارج كشور و در سطح شهرستان‌ها به طراحي و راه‌اندازي نمايشگاه مجازي الكامپ شانزدهم اقدام خواهد كرد. در اين نمايشگاه مجازي تمامي بخش‌هاي نمايشگاه‌ به صورت گرافيكي و تصويري و با دارا بودن قابليت‌هاي جست‌وجو دقيق محصول، خدمت و شركت و به صورت آن‌لاين و آف‌لاين (CD) به مخاطبان عرضه خواهد شد و با هدف افزايش سطح كمي و كيفي نمايشگاه مي‌توان غرفه‌هاي كوچك و مشخصي را با دكوراسيون مشخصي براي نشريات تخصصي و انجمن‌هاي علمي و تخصصي اين حوزه اختصاص داد.

او ادامه داد: در صورت فراهم آمدن امكانات مالي مناسب، مي‌توان اين غرفه‌ها را به صورت رايگان در اختيار مجموعه‌هاي فوق قرار داد. در غير اين صورت تخفيفات مناسب لحاظ خواهد شد.

وي افزود: يكي از اقدامات ويژه‌اي كه مي‌توان در ايام نمايشگاه انجام داد، ارائه خدمات كاريابي و جذب نيروي متخصص براي شركت‌ هم‌زمان با نمايشگاه‌ الكامپ بود. اين بخش‌ مي‌تواند با مشاركت سازمان‌هاي مرتبط مانند جهاد دانشگاهي، وزارت كار و امور اجتماعي و ساير نهادهاي مرتبط صورت گيرد.

همچنين در اين نشست عنوان شد كه با توجه به شركت‌هاي بزرگ و متنوع خدمات‌دهنده اينترنت در خانواده بزرگ سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور، مي‌تواند امكان عرضه اينترنت رايگان براي تمامي غرفه‌داران و بازديدكنندگان فراهم شود.

به گزارش ايسنا، در اين مراسم حيدري و باقر بحري به عنوان اعضاي كميته اجرايي نمايشگاه سخنراني كرده و به سوالات خبرنگاران نيز پاسخ دادند و اين موارد مطرح شد كه با توجه به وجود تجربه زياد در سازمان نظام صنفي در برگزاري نشست‌هاي تخصصي در سال‌هاي گذشته و در نمايشگاه الكامپ دهم، اين امكان وجود دارد تا براي برگزاري نشست‌ها و كنفرانس‌هاي كوتاه تخصصي و مديريتي نسبت به معرفي پروژه‌هاي بزرگ موجود در كشور، توانمند‌هاي تخصصي شركت‌ها، برنامه‌هاي مهم سازمان‌هاي دولتي در توسعه فن‌آوري اطلاعات در كشور و مواردي از اين قبيل را در تعامل با دستگاه‌هاي اجرايي برگزار كرد.

اعضاي كميته اجراي هم‌چنين بر اين نكته تاكيد كردند كه يكي از تجربيات موفق در نمايشگاه الكامپ دهم حضور تيمي تخصصي از كشور افغانستان براي بازديد از نمايشگاه الكامپ بود كه بعدها منجر به عقد قرارداد و تفاهم‌هاي دو طرفه شد. در اين خصوص سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور در صورت حمايت سازمان توسعه تجارت اين امكان را خواهد داشت تا اجراي هيات‌هاي تخصصي بازديد از نمايشگاه‌ را از كشورهاي خارجي برنامه‌ريزي و مديريت كند.

انتهاي پيام

استقبال ویژه از اولین روز ثبت‌نام نمایشگاه الکامپ شانزدهم

Posted: 15 Sep 2010 03:56 AM PDT

به دنبال فراخوان عمومی برای ثبت‌نام از شرکت‌های متقاضی غرفه‌های با متراژ بیش از 200متر‌مربع، ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ شاهد استقبال ویژه شرکت‌های بزرگ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بود.

به گزارش واحد اطلاع‌رسانی ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ، تاکنون بیش از 15شرکت و 1گروه بزرگ تحت عنوان سیمرغ فناوری ایران متشکل از 10شرکت بزرگ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نسبت به ثبت‌نام اولیه خود اقدام نموده‌اند و انتظار می‌رود در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری و همچنین شنبه هفته آینده این تعداد افزایش یابد.

اسامی شرکت‌های متقاضی غرفه‌های با متراژ بیش از 200مترمربع به‌شرح زیر اعلام می‌گردد:

1. داده‌پردازی ایران

2. تیام شبکه

3. فاراتل

4. اندیشه نگار پارس

5. مهندسی پیما عمران نیرو

6. تجهیز الکترونیک آوا‌سیما

7. آروند رایان گستر

8. سیمآوا تکنولوژی

9. آبگینه پرداز شرق

10. گروه صنعتی و بازرگانی رایکا فهیم

11. ماشین‌های اداری جهان‌گستر تهران

12. مجتمع کامپیوتر پایتخت

13. بازار رضا (کامپیوتر رضا)

و گروه سیمرغ فناوری ایران شامل شرکت‌های:

1. شاب

2. سازگار ارقام

3. فراسو و لاوان

4. آتنا و پاد

5. نقش

6. رایورز

7. فهیم مشاور

8. گام الکترونیک

9. ندا و چاره

10. پویا

نسل سوم موبايل نقش مهمي ‌در ارتقاء ارائه‌ي خدمات باند پهن ايفا مي‌کند

Posted: 15 Sep 2010 03:55 AM PDT

يک کارشناس ارشد مخابرات گفـت: تجربه اوليه خدمات باند پهن موبايل در دنيا نشان مي‌دهد که فن‌آوري‌هاي نسل سوم نقش مهمي ‌در ارائه خدمات مرتبط با پوشش باند پهن ايفا مي‌کنند.

نصرالله داوودي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با تاکيد بر اينکه فن‌آوري‌هاي نسل سوم روز به روز بهتر و پيچيده‌تر مي‌شوند، اظهار كرد: موفقيت جهاني شبکه‌هاي بي‌سيمي ‌نشان مي‌دهد که فن‌آوري نسل سوم موبايل مي‌تواند در ارتقاي ارائه خدمات باند پهن سيار نقش مهمي‌ ايفا کند.

وي با بيان اينکه نسل سوم موبايل ‌يک فن‌آوري جهاني است و تقاضا براي باند پهن سيار نيز در جهان هم‌چنان در حال افزايش است، گفت: فن‌آوري‌ نسل سوم در دنيا با هدف افزايش ظرفيت نسل دوم شبکه‌هاي موبايل در دو سطح اطلاعات و صوت گسترش يافته است.
داوودي با اشاره به رشد چشمگير مشترکان GSM و اشباع اخذ درآمد از طريق سرويس‌هاي صوتي از اين طريق تصريح كرد: رشد فن‌آوري و احساس نياز به امکان تبادل اطلاعات از طريق خطوط ارتباطي موبايل باعث شد تا سرويس دهندگان و سازندگان تجهيزات در دنيا به سيستم‌هاي نسل سوم شبکه‌هاي ارتباطي موبايل روي آورند.
اين کارشناس مخابرات با بيان اين که در نگاه اول تلفن‌هاي نسل سوم بسيار شبيه نسل 5/2 هستند که قابليت دريافت صدا و تصوير بهتر و وقوع اتفاقات با سرعت بيش‌تر را ممکن مي‌کند، افزود: تفاوت بزرگ موجود بين 3G و سيستم کنوني تلفن موبايل در کشور ما در شبکه‌هاي آن‌هاست.
وي با بيان اينکه نسل سوم رقيب شرکت‌هايي خواهد شد که درآمد خود را از راه مکالمه مردم به دست مي‌آورند، افزود: تماس‌هاي تلفني در شبکه‌هاي نسل سوم موبايل بسيار ارزان خواهد بود.
به گفته اين کارشناس فن‌آوري نسل دوم موبايل تنها نقش به‌سزايي در گسترش خدمات صوتي موبايل و خدمات اطلاعاتي باند غيرپهن مثل خدمات پيام کوتاه ايفا کرده است اما براي تنظيم ترافيک فزاينده تلفن ‌همراه، اپراتورهاي سيار نياز به امکانات و فن‌آوري‌هاي پيشرفته‌اي دارند که فن‌آوري‌هاي نسل سوم با هدف پاسخگويي به اين نيازها شکل گرفت.
وي تصريح کرد که ظرفيت اطلاعاتي فن‌آوري نسل سوم به مراتب بيش از نسل دوم بود و با توجه به کارآيي نسل قبلي انتظارات بازار از فن‌آوري‌هاي نسل سوم بسيار بالاتر خواهد رفت.
انتهاي پيام

خطر جست‌وجوي آنلاين براي موضوعات رايگان

Posted: 15 Sep 2010 03:54 AM PDT

این یک موضوع کاملا عادی است که کامپیوتر اشخاص به علت بازدید از بسیاری وب‌سایت‌ها دچار ویروس می‌شود ولی آیا این آگاهی وجود دارد که جست‌وجو کردن به منظور دسترسی به فیلم و موزیک رایگان در وب سایت‌ها نیز دارای ریسک مشابه می‌باشد؟

به گزارش شماران سيستم جدیدترین تحقیقات شرکتMcAfee نشان می‌دهد که اضافه نمودن کلمه رایگان یا «free» در زمان جست‌وجو پیرامون مطالب و موضوعات مرتبط با سرگرمی در موتورهای جست‌وجوگر امکان وارد شدن به وب سایت های حاوی ویروس را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

برای مثال، جست‌وجو برای موزیک‌های رایگان به منظور استفاده در زنگ تلفن امکان، مواجه شدن با سایت‌های آلوده به ویروس را تا 300 درصد افزایش می‌دهد، یا جست‌وجو برای متن موزیک آهنگ هنرمند خاصی به طور متوسط 2 برابر، ریسک جست‌وجوي زنگ تلفن همان موزیک را برای 5 صفحه اول نتایج ارائه شده در موتورهای جست‌وجوگر خواهد داشت.

همچنین به صورت کلی قرار دادن کلمه mp₃" ریسک جست‌وجوب موزیک را افزایش می‌دهد.

بر اساس آمار رائه شده به تعداد وب سایت‌هایی که به منظور سوءاستفاده‌های مالی و یا ارسال ویروس از فایل‌هایmp₃ آلوده به ویروس استفاده می‌کنند 40 درصد افزوده شده است.

در این میان یافته‌های شرکت McAfee حاکی از آن است که بسیاری از وب سایت‌های حاوی ویروس اقدام به تبلیغات برای بازی‌های کامپیوتری، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی رایگان می‌نمایند.

12 درصد سایت‌هایی که مبادرت به پخش مطالب و موضوعات غیرقانونی می‌کنند خود توزیع کننده ویروس‌های کامپیوتری نیز می‌باشند و 7 درصد وب سایت‌های مذکور با سازمان‌ها و موسسات مرتبط با جرائم رایانه‌ای همکاری دارند.

به منظور کاهش مواجه شدن با این گونه وب سایت‌ها شرکت McAfee به عنوان یکی از عرضه کنندگان راه حل‌های امنیت شبکه، کامپیوتر و تلفن‌های همراه، راهکارهای ذیل را به عنوان پیشنهاد ارائه می‌دهد:

عدم استفاده از کلمه free یا رایگان برای جست‌وجوی موضوعات و مطالب سرگرم کننده
پرهیز از کلیک بر روی بنرهای تبلیغاتی وب سایت‌هایی که به صورت حرفه‌ای پایه‌ریزی و راه‌اندازی نشده‌اند
به روز نگهداشتن نرم‌افزارهای امنیتی
ورود به سایت‌ها از طریق جست‌وجوگر با امنیت بالا و استفاده از امکانات این جست‌وجوگرها به منظور آگاهی در خصوص اخطار به عدم ورود به سایت‌های پرریسک

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! گفت و گوی من و خدا تست آلزایمر دختر فداکار کفر دخترا رو در بیارید! داستان جالب امتحان داماد ها! ( انده خنده! ) تصاویری شگفت انگیز و جالب راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! Posted: 31 Jan 2011 11:09 AM PST فرهنگ > تجسمی - محققان با استفاده از اشعه ‌ایکس در مطالعه نقاشی معروف لئوناردو داوینچی موفق شدند از شیوه رنگ‌آمیزی و قرار گرفتن این لایه‌ها در نقاط مختلف چهره مونالیزا سر دربیاورند. به گزارش خبرآنلاین، دانشمندان موفق به کشف این نکته شده‌اند که داوینچی در نقاشی‌هایش جلوه‌ای به کار می‌برد که به «سفوماتو» یا محوکاری شهرت دارد. آنها به نتیجه رسیده‌اند داوینچی برای خلق این جلوه بصری حدود 40 لایه بسیار نازک رنگی روی نقاشی‌هایش بکار برده و برای این کار از انگشت دستش استفاده کرده است. این لایه‌های نازک رنگدانه‌های هم‌خانواده نوعی سایه دور دهان مونالیزا ا

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 2 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 1 تارنگار : زيبا ترين كلام ها Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Posted: 19 Oct 2011 08:07 AM PDT رمز جذابیت برخی افراد چیست؟ یکی از مهمترین رازهای رسیدن به آن جذابیت است و قبل از هر چیز باید بدانیم که جذابیت چیزی غیر از زیبایی است‌. شخص می‌تواند صورت زیبایی نداشته باشد اما بسیار جذاب باشد و هم چنین می‌تواند بسیار زیبا باشد اما اصلاً جذابیت نداشته باشد. جذابیت و گیرایی یک ویژگی کاملاً اکتسابی است و به راحتی می‌توانیم صاحب آن باشیم‌: ظاهری آراسته داشته باشید. تمیز و مرتب باشید، هماهنگی و پاکیزگی شما، ناخودآگاه شما را جذاب می‌کند. بعضی از افراد براساس تصوری اشتباه برای جذاب شدن به زحمت زیادی می‌افتند و خود را به شکل‌های عجیب و غریبی درست می‌کنند. مهمترین مسئله این است که مرتب

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ داستان : قلب هدیه... Posted: 27 Jan 2011 11:39 AM PST پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..! دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود : سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی