رد شدن به محتوای اصلی

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

Link to لابی ایران سوئد Iran & Sweden

"کریم خان زند" یک خائن بود

Posted: 19 Sep 2010 04:35 PM PDT

متن زیر از سایت خانم یاسمین آتشی داستان نویس مشهور کشورمان برداشت شده است . گفتنی است پس از انعکاس نظرات ارد بزرگ در مورد خائن بودن "کریم خان زند و احمد خان ابدالی" موجی از نظرات مثبت و منفی در این مورد ابراز شده است که بخشی از آن در ادامه همین تایپیک می آید :


یاسمین آتشی :
این بار بی هیچ مقدمه ایی نظر شما را به بخش بسیار مهمی از سخنان "ارد بزرگ" برجسته ترین اندیشمند و متفکر حال حاضر کشورمان ایران جلب می کنم :



جوانان کشورمان ایران ، باید تاریخ را با تیزبینی بشکافند ، مبادا در دام تاریخ نویسان یاوه گو گرفتار آییم . یاغیانی همانند "کریم خان زند" و یا "احمد خان اَبدالی" که به خزانه ایران دستبرد زده و الماس کوه نور را به یغما برد ، این دو از سرکردگان پاره پاره کننده کشورمان پس از مرگ پادشاه فرهمند ایرانزمین "نادرشاه افشار" بودند . هم میهنان من این همه ستایش از این دو برای چیست ؟ آنها بزرگترین دودمان پس از هخامنشیان ، اشکانیان ، ساسانیان و سلجوقیان ایران را پاره ، پاره نمودند . کریم خان به اسم بازگرداندن صفویان بخشهای مرکزی ایران را از پیکره کشورمان جدا ساخت و ابدالی افغانستان را ... شگفت انگیز است که به نابود کنندگان میهن همانند کریم خان عنوان دروغین "نیکوکارترین پادشاه ایران بعد از اسلام را می دهند" ! و به درانی عنوان شاه ! همان کسی که هزاران شاهنامه را سوزاند و موجب شد فرزندان ایران پس از چند صد سال هنوز در افغانستان بسوزند خانه و کاشانه شان خراب شود . ایرانیان آزاده هیچ گاه برای سرخوشی و دلخوشی این و آن ، مجد و کیان کشورشان را از یاد نمی برند و برای ما فرزندان ایران سرحدات کشورمان در گسترده تاریخ مهم است نه ستایشگری چند زبون که عشق میهن در رگ و ریشه شان نیست .


با توجه به اهمیت خاص این موضوع پیام های بخش نظرات را در ادامه این مطلب بر روی سایت می آوریم :


دکتر محمدی گفت...

سلام خانم فرحناز آتشی
سلام ما را به استاد آتشی برسانید
یک عمر به اشتباه از کریم خان زند تعریف کردم و هزار جا از او تمجید ، برای این رفتار واقعا شرمگینم . صدا و سیمای ما هم بی عذر و تقصیر نبوده که از کریم خان تعریفهای آنچنانی کرده و می کنه !!!!!!! خواهش می کنم بیشتر از اندیشه های ارد بزرگ در مورد تاریخ بنویسید .


ناشناس گفت...

به عنوان یه شیرازی با ارد بزرگ موافقم
سمبول شهر ما شیرازیا کریم خان نیست نماد شیراز حافظ و سعدی و تخت جمشید و پاسارگاد هست . اینو گفتم تا بدونید که شیراز نیازی به امثال کریم خان نداریم


مریم از تهران گفت...

واقعا اگر ما تو مملکتمون یک روشنفکر میهن پرست داشته باشیم که شجاعانه نظراتش رو بگه اون یه نفر همین ارد بزرگه
عمرش دراز باد

امرالله تره کی گفت...

سلام به وطنداران افغانستان .
شرم باد به کسی که ارد ، دوست احمد شاه پنجشیری این غلام بچه ایرانی را وطنپرست و انسان صادق خطاب کرده است. من فکر میکنم در ارد بزرگ و احمدشاه مسعود یک قطره از شرف و وجدان وجود نداشته باشد . احمدشاه ابدالی بزرگ است نه دارو دسته اُرد و مسعود خائین، بهلول خائین و جنایتکاران حرفه ای فهیم، قانونی و جرئت وووووو
من از همه بیشتر به احمد خان اَبدالی که افتخار کشور ما است احترام دارم او پشتون بود و افتخار همه ما زیرا او نه تنها که در پهلوانی به ما نام نیک داد بلکه در دفاع از وطنش و مبارزه علیه جنایتکاران نیز نام ماندگار به خود کمایی کرد.
ارد بزرگ باور کن دوستان احمد شاه مسعود ، وطنداران بی عار ما باور کنین که اگر نادرشاه و فرزندانش باقی بودند، محال بود که در افغانستان یک شفاخانه بسازند یا به راحتی افغان و افغانی خوش شوند!
هزار ارد بزرگ نمی توانند افغانستان را بی بابا کنند نوکران ایران ربانی و قانونی خائین هستند این اشخاص وطن فروش ترین آدمهای افغانستان هستند اول این که یک داکتر بی دیپلوم هم ندارند دوم عبدالله عبدالله، وطن فروش ترین وخائین ترین جنگسالار ونوکر مسعود خائین آدم کش جنگسالار و فهیم بیسواد است از آمریکائی ها ده ملیون دالر گرفت وطن را فروخت .


کورش تهرانی گفت...

آقای تره کی دهانت را بشور
کسی که به ارد بزرگ و شهید احمدشاه مسعود توهین می کند معلوم است که دارای چه شخصیت منحرفی است .
در ضمن یک دزد مثل احمد ابدالی نمی تواند عنوان پدر بگیرد آن بدبخت از خزانه ایران کوه نور را دزدید و در نهایت آن گنجینه با ارزش ایران که هدیه سلطان گورکانی به نادرشاه افشار بود الان در اختیار انگلستان و موزه جواهرات سلطنتی بریتانیاست .
در صورتی که صاحب آن جواهر مردم ایران بزرگ هستند و انشالله دوباره آن را پس خواهند گرفت و در کنار دریای نور خواهند گذاشت .


ناشناس گفت...

سلام

يه عده آدم احمق در ملاير پيدا شده‌اند كه سنگ اين مردك كريم خان را به سينه مي‌زنند و نام وكيل ... بر خودشان نهاده‌اند و افتخار مي كنند كه اين حرم زاده زاده ملاير است وم سرزمين زند و از اين اراجيف
علت در ج تجاوز جنسي به لطفعليخان زند نيز براي همين بود تا كمي روي اينان را كم بكنيم.
الان كه فهميديم كريم خان خائن هم بوده كه ديگر پدرشان را در مي آوريم كه از زندي بودن خود شرمسار شوند.


ناشناس گفت...

جناب امرالله تره كي

سخني گفتي و مرا به تعجب واداشتي
گفتي كه اگر فلان و بهمان بودند هرگز نمي گذاشتند در افغانستان يك بيمارستان يا شفاخانه بسازند!!!!

الان شما چه داريد جز اين است از روزي كه دست ناپاكان پيكره افغان را از ايران جدا نمود مردمان افغان حتي يك روز خوش نديده اند.
جز اين است كه مملكت افغان پر از جنگ و خونريزيست! جدا شما جز نكبت و خواري چه داريد كه ما نمي بينيم؟
باز گلي به جمال ...ها كه هر روز مي گويند دعا كنيد افغانستان از شر اين همه بلا نجات يابد... ما كه جز دعا كاري از دستمان بر نمي آيد و هر روزم لعنت مي‌كنيم كساني را كه افغانستان را از ايران جدا نمودند تا اين جگر گوشه‌هاي وطن عزيزمان ايران حتي يك روز خوش نبينند. خدا لعنتشان كند! آمين


ناشناس گفت...

بلی با تآیید گفته های چناب محترم *ارد بزرگ* صاحب میخواهم افزود نمایم که به نسل نو حماسه های نیاکان ما را از چوکات افسانه ها خارج نموده به آینده روشن با چشمان پرمهر وحدت وصمیمیت نگریست.
رکیک ترین الفاظ هموطنم امرالله تره کی را نسبت به بزرگان احمدشاه مسعود و ارد بزرگ را از سر پلیدی و پرمدعا و از اجانب میدانم.
تلخ است عطای خلق هرچند دوا باشد
حاجت زکی میخواهی جایکه خدا باشد
زنده باد ملت بزرگ ایران و بخصوص بخش زجر کشیده آن افغانستان
مسعود دلیرو خستگی ناپزیر روحت شاد حالا که سخت به تو نیاز داریم نیستی در کنار ما هرچند ارد بزرگ در ایران سخن تو را در نغمه دارد.
وقتیکه مسعود دلیرانه آخرین سنگرها را در مقابل لشکر سیاه آی اس آی پاکستان نگاه داشته بود و جان خود را نیز در این راه فدا کرد. کجا بودند امرالله تره کی؟ رشید دوستم؟ کرزی خان؟ و دیگر کسانیکه حالا داد و فریادشان گوش دنیا را کر کرده است؟
هموطنت
میر اسلم از ولایت سرپل


سید محمد حیدری گفت...

صدا و سیما بجای ساختن سریال كريمخان زند که مجموعة 9 قسمتي و فوق العاده ضعیف بود باید سریال نادرشاه افشار را می ساخت تا مردم به ایرانی بودن خود ببالند و جوانان احساس سرافکندگی در مقابل غرب نکنند و اگر سریال نادرشاه افشار ساخته می شد چهره واقعی کریم خان زند و احمدخان ابدالی خائن بر ملا می گشت کسانی که بلافاصله پس از مرگ نادر پادشاه ایران زمین ، کشورشان را تجزیه نمود و اسم وکیل الرعایا و پادشاه بر خود گذاشتند .

ناشناس گفت...

امرالله تره کی از خداوند متعال برای خودت و امثالت شفای عاجل خواهانیم که هر چه زودتر از ین حالت بیماری روانی که نصیب شما شده که عقل و بینائی بصر خود را از دست داده اید. دوباره به عقل سلیم و بدن سالم برگردید.
گلالی از کابل


شهیده مولایی گفت...

خداوند منان را شاکریم که دانشمندی همانند ارد بزرگ به کشورمان داده تا حقیقت را از پشت ابرهای سیاه بیرون کشیده و راهنمایمان باشد . از مسئولین تلویزیون می خواهم در مورد این دو خائن فیلم مستندی تهیه نمایند تا جبران سریال های اشتباه گذشته باشد


امرالله تره کی / لشکرگاه / ولایت هلمند گفت...

دولت مردان پشتون طی 260 سال کار و خدمت کردند و کرزی هم جز آنهاست و کار می کند. متاسفانه در طول تاریخ کسانی مثل احمدشاه مسعود تاجیک و دوستان ایرانی اش همانند ارد بزرگ که بیکفایت بوده اند و استقلال فکری و نه استقلال سیاسی ونه کیفیت کاری نداشته اند ! افغانستان را خراب کردند جاپان به کجا رسید افغانستان به کجا روان است وبه کجا رسیده است .


ناشناس گفت...

برادران عزیز فارسی زبانان محترم .
لطفا این اسم اوغانستان را در نوشته های تان استعمال نکنید و بجای آن خراسان بنویسید.
چون با گزاشتن همین نام بالای کشور عزیز مان الی اکنون کشور به طرف بدبختی و بیچارگی روان است و تا زمانی که اسم کشور اوغانستان باشد ما روی خوشبختی و ارامی را نخواهیم دید .
کاش تدبیر احمدشاه مسعود و همکار ایرانی او ارد بزرگ کارساز می گشت و از نام اوغانستان خلاص می شدیم
اوغانستان یعنی کشور وابسطه.
اوغانستان یعنی کشور همیشه جنگ(بی ثباط).
اوغانستان یعنی کشور یا منطقه یا منبعه فساد و دهشت .
اوغانستان یعنی کشور بدون مرض.
اوغانستان یعنی دیگ بی سرپوش.
اوغانستان یعنی کشور ی در قرون وسطی .با قانون جنگل .
و هزارها و ملیون ها بدبختی دیگر ......
خداداد لغمانی از جرمنی


مریم خلجی گفت...

با خواندن نظرات بالا و متن سخنان اندیشمند کشورمان ارد بزرگ فهمیدم ریشه دردهای بخش شرقی ایران که حالا افغانستان نامیده می شود از کجاست خدا پدر آغا محمدخان قاجار را بیامرزد که زندیه ، و دیگر بخش های تکه پاره کشور را یکی کرد و در غیر اینصورت ایران امروز از همین هم که هست کوچکتر یود .


ناشناس گفت...

من یک لر هستم با این که کریم خان هم لر بود اما با ارد بزرگ کاملا موافقم .
زندیه یک سلسله نبود شورشیانی بودند که هم را تکه پاره می کردند طول عمر شورش همه آنها 46 سال شد به زندگی این شورشیان نگاهی بکنید :


* کریم خان زند؛۱۱۷۹-۱۱۹۳ (قمری)
o زکی خان زند؛ برادر کریم خان بود که حدود صدروز حکومت کردونهایتا به تحریک علی مرادخان؛ خواهرزاده اش به قتل رسید.
* ابوالفتح خان زند؛ ۱۱۹۳-۱۱۹۳؛ او فرمانروایی هفتاد روزه‌ای را پس از مرگ پدرش کریم خان داشت.
* صادق خان زند؛۱۱۹۳-۱۱۹۶؛ وی در کرمان فرمانروایی به راه انداخته بود و دعوی پادشاهی داشت. با ترور زکی خان خود را به شیراز رساند و فرمانروایی را به دست گرفت. ولی از علیمرادخان شکست خورد و به قتل رسیدوبه روایتی خودکشی کرد.

تفنگ یکی از خانات زند در دوره ابولفتح خان

* علیمرادخان زند؛ ۱۱۹۶-۱۲۰۱؛ وی خواهرزأ ه زکی خان بود. او در آغاز بر اصفهان فرمان می‌راند و توانست بسیاری از رقیبان را کنار بزند و بر پایتخت شیراز دست یابد.
* جعفرخان زند؛ ۱۲۰۱-۱۲۰۳؛ پسر صادق خان بودکه بهدازمرگ علی مراد خان به تخت نشست.عده ای ازمخالفانش از جمله صیدمراد خان زند؛عم زاده علی مرادخان؛شبانه برسرش ریختندواوراکشتند وسرش راازدیوار ارگ شیراز به زیر انداختند.
* صیدمرادخان زند؛ او از بزرگان زند بود که پس از ترور جعفرخان هفتاد روز در شیراز فرمان راند.
* لطفعلی‌خان زند؛ ۱۲۰۳-۱۲۰۹؛ پسر جعفر خان و واپسین شاه زند. او صیدمرادخان زند را نابود کرد دایره حکومت او کرمان ،خوار طبس و شیراز بود که در نهایت بدست آغا محمدخان قاجار در کرمان از پای درآمد .

یک مشت وحشی به نام زندیه که هم را پاره پاره کردند و یک پنجم ایران امروز هم نبودند . مثل خانم خلجی معتقدم که خدا را شکر که شرشان از سر ایران کم شد .


ناشناس گفت...

جناب امرالله تره کی از شهر لشکرگاه
بری پشتون مکتب چه به درد میخوره یگان گوسفند یا شتر برای شان داده شود تا مانند پدران شان در صحرا زندگی نمایند شما چه نیاز به شفاخانه دارید همه جا مین و بمب مثل خشخاش کاشته اید شما مرگ مردم را می خواهید جاپان شدن پیشکش .
در هلمند و قندهار ناجوانمردانه مرکز علم و دانش را منفجر می کنید برای دختران درس خواندن را ممنوع کرده اید بلی این است انسانیت و بشریت شما . چطور از کرزی دفاع می کنید جناب کرزی شاید بفرماید مداخلات خارجی زیاد است ، فشارهای متحدین جهانی افغانستان نمی ماند ، وضعیت اقتصادی خراب است و...
من می گویم : پالسی حضرتعالی مدیریت حضرتعالی دلیل همه ی نا بسامانیها است.
با ارد بزرگ که حرف حق می زند موافقم نه بخاطرآن که همراز احمد شاه مسعود فقید بوده است فقط به خاطر درستی و آزادگی این مرد .
هرچه بگندد نمکش میکنند.... واه به حال که بگندد نمک
حامد کرزی و تیم قبیله گرای وی همیشه باعث سرافگندگی مردم افغانستان در سطح جهان شده است. صدور دهشت و وحشت، صدور چرس و تریاک و در حین زمان فساد اداری گسترده که افغانستان را به دومین کشور مفسد دنیا مبدل کرده است. چه افتخار بزرگی!!!
کرزی هم شریک دزد است و هم رفیق قافله. از یکطرف بخاطر خوشنودی باداران خارجی اش ادارات نام نهاد مبارزه با فساد را ایجاد میکند و از طرف دیگر زمان که مجرم بالفعل دستگیر میشود مستقیماً جهت آزادی آن مد اخله میکند. نهایت شرم آور است.
تاسف بحال کشور و مردم زجرکشیدۀ افغان

الهام بلخی از نیویارک


ملایر زادگاه کریمخان زند گفت...

به عنوان یک ملایری و همشهری کریمخان همواره به ایشان افتخار کرده و خواهم کرد و ایران هم به وی افتخار می کند.
و اما شما که بدون سند و مدرک به کریم خان زند تهمت می زنید.با کدام سند و مدرک.حرفی علمی و منطقی است که به استناد مدارک معتبر و تاریخی بیان شود نه از روی ذهینیات بچگانه شما.
خواهشا از تحریف تاریخ دست بردارید
19.9.10


مارال از ارومیه گفت...

کریم خان زند یک حقه باز و دغل کار بود
او یکی از افسران نادرشاه بود
پس از قتل نادرشاه او بجای کمک به حکومت مرکزی برای حفظ یک پارچگی کشور با دو دزد باج بگیر به به نامهای ابوالفتح خان و علیمردان خان همدست شد و برای عوام فریبی کسی را که از سوی مادری از خاندان صفوی می‌دانستند، به نام ابوتراب میرزا را شاه تازه معرفی کردند همانطور که می دانیم دزدان در هنگام تقسیم غنائم همدیگر را می کشند و اینطور شد که علیمردان خان، ابوالفتح‌خان را کشت و در نهایت علیمردان خان را هم کریم‌خان زند به قتل رسانید و پس از آن با یک عنوان عوام فریب یعنی وکیل الرعایا بازیچه صفوی خود را هم به گوشه ایی پرت نمود .
اینها همه اش با سند و مدرک در همه جا هست اما یک عده مثل همین هموطن ملایری پیام بالا به خاطر همشهری بودن با این خائن به میهن و دزد از او دفاع می کنند .
کریم خان زند و احمد ابدالی مایه ننگ ایران هستند و خواهند بود
19.9.10


ناشناس گفت...

من بسیار تعسف بارم که مردم ما تا هالا این قدر عقب مانده
که شخص مثل احمد شاه مسعود را به رهبری خود قبول دارد.
من مخالف با اقوام نیستم بلکی مخالف شخصیت های خائینم. از مردم خود تقاضی میکنم که خواهان محاکمه اشخاص مثل ربانی ، عبدالله عبدالله ، یونوس قانونی و غیره و غیره باشد نه خواهان رهبر بودن ایها، آزموده را آزمودن خطا است.
زنده باد احمدشاه ابدالی پشتون ، پادشاه افغانستان غیر ایرانی .
همه ما پشتونها بمیریم ایرانی نمی شویم تاجیک ها مزدوران ایرانند ارد بزرگ ها بدانند ما فرزندان ابدالی و پشتون هستیم . حیف که دریای نور را هم به چنگ نیاوردیم حیف که فقط کوه نور به قامت ما برازنده شد.
وطنیار از غزنی، پایتخت فرهنگی آینده جهان اسلام
19.9.10


ناشناس گفت...

آقا یا خانم وطنیار از غزنی
جواهر کوه نور هم برآزنده شما نشد و در نهایت آن را به روسای انگلستان رسید اگر دریای نور را هم مزدوری مثل ابدالی دزدیده بود الان آن هم در بریتانیا بود .
نمی دانم با چه رویی از یک دزد حمایت می کنی .
این قدر هم پشتون پشتون نکن . افغانستان را تنها پشتونها تشکیل نمی دهند دوره جهالت مردم گذشت با تفنگ پاکستان و کشورهای عربی هم نتوانستید غرور ملت افغانستان در شمال را بشکنید و امروز یا آوره کوه و دشتید و یا خانه نشین ...
19.9.10


خالد ازغور گفت...

سلام خدمت همه بننده گان اين وئب سايت و از دست اندر كاران اين سايت معلوماتي جهان سباس و قابل تقدير است كه جوانهاي عزيز كشور ما با زحمات فراوان كه ميكشد و براي كشورهای ایران و افغانستان ما و به فرد فرد جامععه ما افتخار بزرگي راميبخشد تشكر ميكنئم از خانم آتشی عزيزكه نام دوستی و یکدلی كشورهامانرا به گوش جهانيان رساند و لياقت وشايستگي خود را به جهانيان نشان داد... تشكر
19.9.10


ادامه متن بالا را می توانید در آدرس زیر بخوانید :
http://yasamin-atashi.blogspot.com/2010/09/blog-post_18.html

قبض برق نیم میلیونی برای یک خانواده روستایی

Posted: 20 Sep 2010 09:21 AM PDT

حیرت خانواده روستایی از قبض برق
در دوره های قبل مبلغ قبض برق خانه اش 5 هزار تومان بود که این دوره این مبلغ به 547 هزار تومان افزایش یافته است .
قبض نیم میلیون تومانی برق ، یک خانواده روستایی را در خواف حیرت زده کرد .

به گزارش واحد مرکزی خبر، صاحب این منزل مس... گفت : در دوره های قبل مبلغ قبض برق خانه اش 5 هزار تومان بود که این دوره این مبلغ به 547 هزار تومان افزایش یافته است .

جلیل مقیمی افزود : اداره برق شهرستان خواف کنتور و مسیر برق خانه را کنترل و آزمایش کرد و معلوم شد که مشکلی ندارد .

او گفت : اداره برق خواف هم درباره مبلغ اضافی که در قبض برق هست پاسخگو نیست .

این خانواده روستایی که خانواده سه نفره است در خانه ای با مساحت 150 مترمربع زندگی می کنند .

20 روز پیش هم قبض آب 4 میلیون تومانی برای یکی از شهروندان سبزواری خراسان رضوی صادر شد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! گفت و گوی من و خدا تست آلزایمر دختر فداکار کفر دخترا رو در بیارید! داستان جالب امتحان داماد ها! ( انده خنده! ) تصاویری شگفت انگیز و جالب راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! Posted: 31 Jan 2011 11:09 AM PST فرهنگ > تجسمی - محققان با استفاده از اشعه ‌ایکس در مطالعه نقاشی معروف لئوناردو داوینچی موفق شدند از شیوه رنگ‌آمیزی و قرار گرفتن این لایه‌ها در نقاط مختلف چهره مونالیزا سر دربیاورند. به گزارش خبرآنلاین، دانشمندان موفق به کشف این نکته شده‌اند که داوینچی در نقاشی‌هایش جلوه‌ای به کار می‌برد که به «سفوماتو» یا محوکاری شهرت دارد. آنها به نتیجه رسیده‌اند داوینچی برای خلق این جلوه بصری حدود 40 لایه بسیار نازک رنگی روی نقاشی‌هایش بکار برده و برای این کار از انگشت دستش استفاده کرده است. این لایه‌های نازک رنگدانه‌های هم‌خانواده نوعی سایه دور دهان مونالیزا ا

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 2 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 1 تارنگار : زيبا ترين كلام ها Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Posted: 19 Oct 2011 08:07 AM PDT رمز جذابیت برخی افراد چیست؟ یکی از مهمترین رازهای رسیدن به آن جذابیت است و قبل از هر چیز باید بدانیم که جذابیت چیزی غیر از زیبایی است‌. شخص می‌تواند صورت زیبایی نداشته باشد اما بسیار جذاب باشد و هم چنین می‌تواند بسیار زیبا باشد اما اصلاً جذابیت نداشته باشد. جذابیت و گیرایی یک ویژگی کاملاً اکتسابی است و به راحتی می‌توانیم صاحب آن باشیم‌: ظاهری آراسته داشته باشید. تمیز و مرتب باشید، هماهنگی و پاکیزگی شما، ناخودآگاه شما را جذاب می‌کند. بعضی از افراد براساس تصوری اشتباه برای جذاب شدن به زحمت زیادی می‌افتند و خود را به شکل‌های عجیب و غریبی درست می‌کنند. مهمترین مسئله این است که مرتب

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ داستان : قلب هدیه... Posted: 27 Jan 2011 11:39 AM PST پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..! دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود : سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی