رد شدن به محتوای اصلی

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

Link to لابی ایران سوئد Iran & Sweden

حمله‌ي تروژان بانكي زئوس به تلفن‌هاي همراه

Posted: 30 Sep 2010 12:08 PM PDT

به گفته محققان متعدد، تروژان بانكي زئوس كه رايانه‌هاي ويندوز را هدف قرار مي‌دهد اكنون براي هدف قرار دادن تلفن‌هاي همراه قربانيان نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، طبق گزارش شركت امنيتي فورتينت، بدافزار موبايل جديدي كشف شده كه SymbOS/Zitmo نام دارد كه مخفف "زئوس در موبايل" است و احتمالا براي رهگيري پيام هاي كوتاه تاييد كه بانك‌ها براي مشتريان خدمات بانكي آنلاين ارسال مي‌كنند، طراحي شده است.

اين امر به خلافكاران امكان مي‌دهد بدون اطلاع قرباني، سيستم امنيتي بررسي هويت با پيامك و تاييد مبادله بانكها را بي اثر كنند.

زئوس معمولا رايانه‌ها را با فريب دادن كاربران براي كليك بر روي لينك مخربي در يك اي‌ميل يا كشاندن آن‌ها به يك وب سايت ميزبان بدافزار، آلوده و اطلاعات ورود آن‌ها به سيستم بانكي را سرقت مي‌كند.

در اين حمله، بدافزار يك كادر پنجره‌اي را در مرورگر نمايش مي‌دهد كه كاربران را وامي‌دارد شماره تلفن و مدل تلفن خود را ارايه كنند و سپس از اين اطلاعات براي ارسال پيام كوتاهي به قربانيان استفاده مي‌كند. اين پيام دربردارنده يك لينك به نسخه‌اي از زئوس است كه ويژه پلتفرم‌هاي موبايل نوشته شده است.

بر اساس گزارش فورتينت، اين بدافزار تمامي پيام‌هاي كوتاه ارسال شده به گوشي را كنترل كرده و بك دوري را در گوشي نصب مي‌كند كه به رخنه گران امكان مي‌دهد آن را كنترل كنند.

اين شركت به كاربران تلفن توصيه كرده است حساب‌هاي بانكي و هزينه هاي پيام‌هاي كوتاه گوشي خود را كنترل كنند.

تقويت امنيت كلمه‌ي عبور در هات‌ميل

Posted: 30 Sep 2010 12:08 PM PDT

مايكروسافت امكانات امنيتي جديدي را به هات‌ميل اضافه كرده تا به سرقت رفتن اشتراك‌هاي سرويس اي‌ميل خود را دشوارتر و بازيابي از حملات هك را براي قربانيان ساده‌تر كند.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هنگامي‌كه اشتراك كاربران هات ميل به سرقت مي‌رفت يا كلمه عبور خود را فراموش مي‌كردند، مي‌توانستند با پاسخ به يك پرسش امنيتي يا ارسال اي‌ميل به يك نشاني اي‌ميل ديگر، به اشتراك خود وارد شوند.

اين سيستم‌ها دشوار بودند زيرا بسياري از افراد پرسش‌هاي امنيتي را فراموش مي‌كردند يا اين پرسش‌ها به راحتي از سوي افراد غريبه با اندكي جست‌وجوي اينترنتي، يافته مي‌شدند.

اما اكنون كاربران هات‌ميل مي‌توانند شماره تلفن همراهي را ثبت كنند تا كد محرمانه از طريق پيام كوتاه به آن‌ها ارسال شود و بتوانند كلمه عبورشان را مجددا تنظيم كنند.

هم‌چنين مي‌توانند از يك رايانه معتبر كه در هات ميل ثبت شده استفاده كنند تا اگر اين رايانه مورد استفاده قرار گرفت، هات ميل به صورت خودكار به ارتباط اعتماد كند و به كاربر امكان دهد كلمه عبور خود را مجددا تنظيم كند.

به‌علاوه كاربران هات ميل پيش از افزودن يك روش اثبات جديد يا تغيير روش فعلي مي‌توانند دست كم يك بار به روش بررسي دارندگي فعلي دسترسي داشته باشند. به اين ترتيب سارقاني كه كلمه عبور را به سرقت برده‌اند، نمي‌تواند كاربر هات ميل را با تغيير اطلاعات به اشتراكش راه ندهند.

در صورتي‌كه اشتراك كاربران هات ميل هيچ تنظيماتي براي اثبات دارندگي اشتراك نداشته باشد و كاربران دسترسي به اشتراك خود را از دست بدهند هم مي‌توانند از نماينده‌هاي پشتيباني مايكروسافت كمك بگيرند.

مايكروسافت هم‌چنين آيكون "ارسال كننده معتبر" را در اي‌ميلي نشان مي‌دهد كه به عنوان اي‌ميل معتبر مورد بررسي قرار گرفته و يك كلمه عبور يك بار مصرف را براي كاربران هات ميل كه نمي‌خواهند كلمه عبور خود را در يك مكان عمومي وارد كنند، به تلفن‌هاي همراه ارسال مي‌كند.

گفتني است گوگل نيز به تازگي لايه دفاعي جديدي را براي اشتراك‌هاي جي‌ميل و ساير خدمات خود معرفي كرده كه در آن كاربران اين خدمات براي ورود به اشتراك خود، يك كد امنيتي برروي گوشي خود دريافت مي‌كنند.

بزرگ‌ترين برنامه‌ي مصرف‌كننده پهناي باند سيار مشخص شد

Posted: 30 Sep 2010 12:07 PM PDT

برنامه‌هاي پخش ويديو با داشتن سهم 35 درصدي، هم‌چنان بزرگ‌ترين مصرف‌كننده پهناي باند سيار در جهان هستند.

به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بر اساس گزارش Allot Communications، در نيمه اول سال 2010 ميزان استفاده از پهناي باند سيار افزايش قابل توجه 68 درصدي داشت.

به علاوه پخش مستمر با افزايش 92 درصدي، بيش‌ترين رشد را در ميان انواع برنامه‌هاي مصرف‌كننده پهناي باند سيار داشته كه بخشي از آن به دليل محبوبيت رو به رشد يوتيوب بوده است.

در اين گزارش هم‌چنين افزايش فوق‌العاده تقاضا براي برنامه‌هاي شبكه اجتماعي در نيمه اول سال 2010 هم‌زمان با رشد 310 درصدي پهناي باند توييتر و افزايش برتري فيس‌بوك با رشد پهناي باند 200 درصدي اين سايت، بارز شده است.

برنامه‌هاي مكالمه اينترنتي (VoIP) و پيام فوري نيز در طول اين مدت رشد قابل توجهي داشتند و دومين برنامه‌اي شدند كه سريع‌ترين رشد ترافيك را داشتند و نشان دادند كه به گزينه‌هاي محبوب و مقرون به صرفه‌اي به جاي خدمات سنتي مكالمه صوتي و پيام كوتاه تبديل شده‌اند.

اطلاعات اين گزارش از اول ماه ژانويه تا 30 ماه ژوئن 2010 از اپراتورهاي تلفن همراه بزرگ جهان با مجموع شمار كاربر 190 ميليون نفر گردآوري شده است.

رونمايي نخستين لپ‌تاپ سه‌بعدي ال جي

Posted: 30 Sep 2010 12:07 PM PDT

ال جي نخستين لپ‌تاپ خود را كه قادر است محتواي سه‌بعدي مانند فيلم‌ها، بازي‌ها و گرافيك‌هاي ديگر را نمايش دهد، معرفي كرد.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، لپ‌تاپ A510 داراي يك LCD در اندازه 15.6 اينچ با نور پس زمينه LED و وضوح تصويري 1920 در 1080 است و از كارت‌هاي گرافيكي GeForce GT425M ان ويديا استفاده مي‌كند كه به‌كارگيري عينك پولاريزه براي مشاهده تصاوير سه‌بعدي را ضروري مي‌كند.

مشتريان مي‌توانند از ميان پردازنده‌هاي متعدد از سري Core i3 اينتل گرفته تا پردازنده چهار هسته‌يي i7-840M كه با قدرت 1.86 گيگاهرتز كار مي‌كند، انتخاب كنند.

اين لپ‌تاپ هم‌چنين از حافظه حداكثر چهار گيگابايت، هارد درايو 640 گيگابايتي و درايو بلوري پشتيباني مي‌كند و نرم‌افزار TriDef پيش نصب شده در اين دستگاه نيز قادر است محتواي دو بعدي را به سه بعدي تبديل كند و به اين ترتيب تا اندازه‌اي نگراني كاربران نسبت به كمبود محتواي سه بعدي را برطرف كند.

ال جي قصد دارد اين لپ‌تاپ را در ماه اكتبر ابتدا در آسيا، آمريكاي جنوبي، خاورميانه و آفريقا عرضه كند اما قيمت و تاريخ عرضه آن در آمريكاي شمالي هنوز اعلام نشده است.

ساخت LCD صفحه لمسي فوق باريك

Posted: 30 Sep 2010 12:06 PM PDT

نمونه اوليه از يك LCD صفحه لمسي براي دستگاه‌هاي قابل حمل از سوي شركت ژاپني "هيتاچي ديسپليز" به نمايش درآمد كه 30 درصد باريك‌تر از نمايشگرهاي مشابه فعلي است.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين پنل لمسي كه تنها 1.5 ميلي متر ضخامت دارد، لايه شيشه‌اي و مواد ديگر از طراحي حذف شده است.

طبق اعلام هيتاچي، نويزي كه ايجاد مي‌شود و در پنل‌هاي صفحه لمسي باريك متداول است، با نرم‌افزار كنترل لمس اين شركت برطرف خواهد شد.

هيتاچي قصد دارد توليد انبوه اين نمايشگر را در نيمه دوم سال 2011 آغاز كند و انتظار مي‌رود پنل‌هاي جديد در تلفن‌هاي هوشمند و ساير دستگاه‌هاي قابل حمل مورد استفاده قرار بگيرند.

چگونه سرعت اجراي برنامه‌ها در ويندوز XP را افزايش دهيم؟

Posted: 30 Sep 2010 12:05 PM PDT

سرعت اجراي برنامه‌ها در ويندوز يکي از مهم‌ترين فاکتورهاي هر سيستم رايانه‌يي است که بايد مورد توجه قرار بگيرد.

مسلم عزتي - کارشناس مهندسي نرم‌افزار - در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره چگونگي افزايش سرعت اجراي برنامه‌ها در ويندوز XP ، اظهار كرد: هر برنامه‌اي براي اجرا به حافظه (منظور، حافظه اصلي RAM و در اختيار داشتن CPU است) نياز دارد.

وي ادامه داد: سيستم عامل XP يک سيستم عامل چند برنامگي مبتني بر تقسيم زمان CPU بين برنامه‌ها بوده که بديهي است هر چه تعداد برنامه‌ها در RAM کم باشد زمان اختصاصي براي هر برنامه بيش‌تر مي‌شود و برنامه‌ها زودتر به اتمام مي‌رسند.

عزتي تصريح کرد: هدف ما براي افزايش سرعت اجراي برنامه‌ها در ويندوز XP، کم کردن مقدار برنامه‌هاي غيرضروري در RAM است، به طوري که بتوان سرعت اجراي برنامه‌ها را افزايش داده و در عين حال کارايي XP را حفظ کرد که سيستم عامل XP به طور خودکار امکاناتي را براي اين منظور فراهم کرده است.

اين کارشناس تصريح كرد: براي انجام اين کار برروي My Computer کليک راست کرده و گزينه Properties را انتخاب مي‌کنيم و در صفحه ظاهر شده برروي برگه Advanced کليک کرده و در قسمت Performance برروي دکمه Settings کليک مي‌كنيم كه صفحه‌اي با نام Performance Options باز مي‌شود که در آن برروي Adjust for best Performance کليک مي‌کنيم، البته مي‌توانيم به‌صورت دلخواه برنامه‌ها را با تيک زدن اضافه يا حذف، سپس OK را کليک کرد.

وي ادامه داد: با انجام اين اقدام خواهيد ديد که محيط کاري زيبايي نداريد ولي سرعت آن به مراتب بيش‌تر از قبل است اما باز هم مي‌توان به‌صورت افراطي برنامه‌هاي ديگري را که خودمان چه به‌صورت ناخواسته و چه خواسته نصب کرده‌ايم و آن برنامه‌ها در زمان شروع ويندوز بي‌دليل خود را در حافظه بار مي‌کنند و از سرعت سيستم مي‌کاهند، حذف کنيم.

عزتي گفت: براي انجام اين کار Run را اجرا کرده و در آن msconfig را تايپ و اجرا مي‌کنيم؛ در صفحه ظاهر شده بر روي برگه Startup کليک کرده و اسم برنامه‌هايي که نمي‌خواهيم اجرا شوند را با برداشتن تيک کنار آن‌ها، حذف مي‌کنيم.

وقتي انحصار در مخابرات مانع پيشرفت طرح دوركاري است بايد...

Posted: 30 Sep 2010 12:04 PM PDT

ارائه خدمات مخابراتي توسط يكسري از شركت‌ها مثل شركت برق، مي‌تواند با رقابتي كه در بخش زيرساخت و خطوط انتقال ديتا ايجاد مي‌كند، مشكلات اجراي طرح دوركاري را رفع كند.

برهان ليمودهي در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين‌كه دوركاري يا تله‌وركينگ در راستاي كاهش هزينه‌هاست، اظهار كرد: مشكلاتي كه بر سر انجام كارهاي حضوري وجود دارد و هم‌چنين كاهش تردد فعاليت‌هاي حضوري مي‌تواند از جمله دلايل مطرح شدن طرح دوركاري باشد.

وي درباره اهداف دوركاري عنوان كرد: اين طرح مي‌تواند سرعت را براي انجام فعاليت‌ها بالا برده و با پيگيري كه براي افراد به وجود مي‌آورد موجب ارتقاي بهره‌وري در كارها شود.

او انجام بخش عمده‌اي از كارهاي موجود را از طريق دوركاري شدني دانست و تصريح كرد: ‌روزانه سامانه‌هاي متعددي براي انجام فعاليت‌هاي از طريق اينترنت راه‌اندازي مي‌شوند كه شايد با اين وجود زمينه براي ورود به اين طرح تسهيل شود.

ليمودهي افزود: جا افتادن بحث تجارت الكترونيكي در كشور مي‌تواند زمينه انجام كارها را از راه دور فراهم كند و بايد دانست كه يكي ديگر از ملزومات ورود به اين حوزه امضاي ديجيتال است كه مي‌تواند با اعتماد و اطميناني كه براي كاربران بهره‌بردار از اين طرح به وجود مي‌آورد، موجب توسعه دوركاري شود.

اين كارشناس IT درباره زيرساخت‌هاي مخابراتي فن‌آوري اطلاعات براي انجام دوركاري خاطر نشان كرد: ‌زيرساخت‌هاي مناسب براي انجام اين طرح آماده نيست و با توجه به انحصار موجود در مخابرات و ارائه سرويس‌هاي لازم تنها توسط آن شركت، مي‌تواند از معضلات پيش روي اين طرح باشد و حتي هنوز در برخي از شهرها نمي‌توان سرعت و پهناي باند مناسب را با قيمت مناسب دريافت كرد و در همه دفاتر ICT روستايي هم هنوز اينترنت موجود نيست.

او با اشاره به اين كه بخش عمده زيرساخت‌ كشور برعهده شركت ارتباطات زيرساخت و لايه اجرايي آن هم دست مخابرات است، ‌گفت: با توجه به اين كه شركت مخابرات خصوصي شد، بايد ارائه سرويس‌هاي آن هم بهبود مي‌يافت اما هنوز شاهد اين موضوع نبوده و درگيري بين شركت مخابرات و شركت زيرساخت باعث بروز بيش‌تر اين مشكلات در اين حوزه شده است.

ليمودهي ابراز كرد: به نظر من با توجه به مشكلات زيرساختي، اگر شركت‌هاي ديگري مثل شركت برق هم بتواند وارد جريانات زيرساختي شود و با خطوط انتقال خود هم‌چون خطوط انتقال نيرو، خطوط ديتا را هم در دست بگيرد، بتوانيم شاهد پيشرفت بسياري در اين حوزه باشيم و اگر اين موضوع به جايي برسد كه مصرف‌كننده اينترنت بداند از دو شركت مي‌تواند خدمات بگيرد، آن دو شركت يا سازمان هم به رقابت با يكديگر مي‌افتند و توسعه سرويس‌هايشان شكل مي‌گيرد.

وي درباره توانمندي‌هاي لازم براي اجراي دوركاري بيان كرد: بايد براي انجام چنين كارهايي روي به سمت آموزش مباحث رايانه‌يي آورد تا افراد ناآشنا با اين موضوعات هم بتوانند درصدد انجام كارها از راه دور برآيند و ديگر توانمندي لازم براي اجراي اين طرح به وجود شناخت افراد از موقعيت طرف مقابل در ارتباطات برمي‌گردد تا بتوانند در پشت قضيه دوركاري، برنامه كاري منظمي نيز براي خودشان برگزينند.

او در پايان در راستاي فرهنگ‌ساي چنين طرح‌هاي جديدي در كشور اظهار كرد: ‌برگزاري همايش‌ها، نمايشگاه‌ها و سمينارها مي‌تواند در راستاي فرهنگ‌سازي طرح دوركاري بسيار مناسب باشد.

سعيدلو: روزهاي روشني پيش روي ورزش و فوتبال كشور است

Posted: 30 Sep 2010 12:03 PM PDT

معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني در آستانه اعزام تيم ملي جوانان به مسابقات قهرماني آسيا با هدف ايجاد انگيزه در بين ملي‌پوشان اين تيم به هر يك از آنها 5 سكه طلا هديه كرد و گفت كه پاداش قهرماني تيم ملي جوانان در اين رقابت ها نيز محفوظ خواهد بود.

به گزارش ايسنا؛ اعضاي تيم ملي فوتبال جوانان به همراه كادرفني، علي كفاشيان و مهدي تاج رئيس و نايب رئيس فدراسيون فوتبال، مهدي محمد نبي دبيركل و فريدون معيني رئيس كميته جوانان اين فدراسيون صبح روز پنج‌شنبه با حضور در دفتر سعيدلو با وي به ديدار و گفت‌وگو نشستند.

معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني در اين ديدار با تاكيد بر اينكه آينده روشني پيش روي ورزش و علي‌الخصوص فوتبال ايران است خطاب به بازيكنان تيم ملي فوتبال جوانان گفت: بسيار خوشحالم كه امروز در جمع جواناني با نشاط، پر تلاش و با انگيزه‌اي مثل شما هستم. براي همه شما آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم كه با تلاش خود زمينه مسرت و شادي ملت ايران را فراهم آوريد.

وي همچنين با تمجيد از اقدامات اخير فدراسيون فوتبال افزود: خوشبختانه فدراسيون فوتبال طي ماه هاي اخير برنامه ريزي مطلوبي را تدوين و زمينه موفقيت آينده اين رشته را فراهم كرده است. بنده شاهد تلاش مسئولان اين فدراسيون هستم و بر اساس گزارشي‌هايي كه اخيرا كفاشيان ارائه مي‌كند، متوجه شدم كه اين فدراسيون با توجه به زيرساخت‌ها و ساماندهي تيم هاي پايه مسير خوبي را طي مي‌كند.

سعيدلو در ادامه خطاب به بازيكنان و كادر فني تيم ملي جوانان با تاكيد بر اينكه ملاك اصلي براي ما عزت و بزرگي نظام مقدس جمهوري اسلامي است، تصريح كرد: همه مسابقاتي كه شما در آن حاضر مي‌شويد امتحاناتي است كه قطعا در طول زندگي بارها و بارها آن را تجريه خواهيد كرد. براي ما بسيار مهم است كه شما در اين امتحانات مرام، معرفت، اخلاق و بزرگواري را سر لوحه كارهاي خود قرار دهيد و شكي نيست كه كسب موفقيت در اين راه بسيار پر ارزش و زيبا خواهد بود.

وي همچنين با اشاره به رقابت ملي‌پوشان واليبال ايران در جريان رقابت هاي واليبال قهرماني جهان مقابل ايتاليا اظهار كرد: همه ملت‌هاي دنيا در اين ديدار نظم، انضباط و اقتدار واليباليست‌هاي ما را ديدند. اين تلاش آنها باعث افتخار همه مردم ايران بود. به شخصه از عملكرد آنها رضايت دارم ولي اعتقادم بر اين است كه واليبال ايران در اين ديدار از جانب داوري مظلوم واقع شد.

معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني افزود: امروز تاكيد مي‌كنم كه شما تا آخرين لحظه از تلاش دست بر نداريد و گمان نكنيد كه اگر تا دقايق پاياني از حريف خود پيش بوديد برنده آن ديدار هستيد. خوشبختانه امروز كل جامعه ورزش براي پيشرفت اين مقوله بسيار اساسي و مهم تلاشي مضاعف مي‌كنند و مطمئن هستم كه آينده‌اي روشن پيش روي ورزش و علي‌الخصوص فوتبال ايران است.

سعيدلو همچنين پيام تبريك رهبر معظم انقلاب به مناسبت موفقيت سليمي در رقابت‌هاي وزنه‌برداري قهرماني جهان را باعث افتخار جامعه ورزش كشور دانست و افزود: اينكه رهبر فرزانه انقلاب جامعه ورزش را مورد عنايت خود قرار مي دهند، نشان از رضايت ايشان از روند كنوني ورزش كشور دارد و اين كمال خوشحالي و افتخار ماست. ايشان با اين اقدام خود مسير و خط آينده ورزش را براي ما روشن و زمينه موفقيت هاي آينده ورزش را فراهم آوردند.

وي در پايان رمز موفقيت ورزش را حضور و تلاش مستمر در تمامي عرصه‌ها دانست و افزود: دنياي ورزش امروز كار جدي مي‌كند و ما نيز نبايد عقب بمانيم. فدراسيون فوتبال تمامي مقدمات را فراهم كند و شما نيز فقط به دنبال بهترين‌ها باشيد. من اعتقاد دارم كه نمره همه شما بايد 20 باشد و اين 20 بودن موفقيت‌هاي مستمري را به دنبال خواهد داشت.

پيش از اين نيز علي‌كفاشيان و علي دوستي رييس فدراسيون فوتبال و سرمربي تيم ملي فوتبال جوانان نيز گزارشي از فعاليت‌هاي اخير خود ارايه كردند.

بلاتر: جلوي پولشويي را مي‌گيريم

Posted: 30 Sep 2010 12:02 PM PDT

از اين پس تمامي انتقالات بين‌المللي بازيکنان فوتبال بايد به صورت آن‌لاين ثبت شود.

به گزارش ايسنا، فيفا براي اين منظور سيستمي به نام TMS که مخفف Transfer Matching System(سيستم انطباق نقل وانتقالات بازيکن ) است در نظر گرفته تا انتقالات بين‌المللي سريع ‌تر، راحت ‌تر و از همه مهم ‌تر، شفاف ‌تر انجام شود.

اين سيستم در فوريه 2008 به صورت آزمايشي در 18 کشور راه‌اندازي شد و حالا استفاده از آن براي همه کشورها الزامي شده است.

سپ بلاتر، رييس فيفا مي‌گويد: «لحظه ‌اي تاريخي براي فوتبال رقم خورد. TMS سيستم اينترنتي ساده‌اي است، اما تاثير بسيار زيادي روي نقل و انتقالات بازيکنان بين باشگاه‌هاي دنيا خواهد گذاشت. حالا ديگر مقامات فيفا درباره هر انتقالي جزئيات بيشتري خواهند دانست. مهم‌تر از همه اين که شفافيت انتقالات بازيکنان بيشتر مي‌شود و مي‌توانيم مسائلي مانند مبارزه با پولشويي و مراقبت از بازيکنان کم سن و سال را راحت ‌تر انجام دهيم.»

طبق اين سيستم، دو باشگاهي که انتقالات بين آنها انجام مي‌شود بايد اطلاعات يکساني را در TMS وارد کنند وگرنه جلوي انتقال گرفته خواهد شد و اتحاديه فوتبال مورد نظر نمي‌تواند ITC (گواهينامه انتقال بين‌المللي) بازيکن را صادر کند.

در هر انتقالي بايد بيش از30 مورد ثبت شود، مانند اطلاعات بازيکن، جزئيات باشگاه، تمامي پرداخت‌ها از قبيل مقدار، زمان‌بندي و جزئيات بانک‌ها، و مبالغي که به باشگاه‌هاي قبلي بازيکن پرداخت مي‌شود. همچنين کپي‌هايي از اسناد شناسايي بازيکن، قرارداد کاري او و قرارداد بين باشگاه جديد و قديمي او بايد آپلود شود. اطلاعات اين اسناد با اطلاعات واردشده مطابقت داده مي‌شود.

سيستم قبلي بر مبناي کاغذ بود و اين سيستم جايگزين آن مي‌شود. با اين سيستم سابقه بازيکنان نگه داشته مي‌شود و مي‌توان مطمئن شد که اگر بازيکن جواني در باشگاهي پرورش يابد ولي به باشگاه ديگري برود، باشگاه قبلي او مبلغ مناسبي براي اين انتقال دريافت کند.

همچنين انتقال بازيکنان زير سن قانوني هم از سوي فيفا بررسي خواهد شد و اين انتقالات بايد اول از سوي کميته وضعيت بازيکنان فيفا مورد تاييد قرار بگيرد.

اينالو در تفنگ درازكش 50 متر طلايي شد

Posted: 30 Sep 2010 12:02 PM PDT

ابراهيم اينالو در رشته تفنگ درازكش 50 متر به مدال طلا رسيد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در دومين روز از نخستين دوره مسابقات تيراندازي بين‌المللي آزاد تهران و در رشته تفنگ درازكش 50 متر مردان، ابراهيم اينالو موفق شد در مجموع با ثبت 692.2 امتياز به عنوان قهرماني دست يابد و طلا بگيرد.

عبدالله احمد ازقطر با 689.5 امتياز نايب قهرمان شد و تيرانداز ديگري از قطر كه با هموطن خود در فينال اين رقابت‌ها به تساوي دست يافته بود در مرحله شوت آف مغلوب شد و به عنوان سومي بسنده كرد.

رقابت‌هاي تيراندازي و اهداف پروازي دردو رشته تراپ و اسكيت مردان هم اكنون در حال انجام است .

ترابيان يكشنبه به امارات مي‌رود

Posted: 30 Sep 2010 12:01 PM PDT

عباس ترابيان به نمايندگي از فدراسيون فوتبال ايران براي انجام هماهنگي‌هاي لازم جهت برگزاري ديدار ايران و برزيل به امارات سفر مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در شرايطي كه دبيركل فدراسيون فوتبال امارات ديروز اعلام كرده بود از "جزييات" بازي ايران و برزيل "بي اطلاع" است، عباس ترابيان روز يكشنبه هفته بعد به ابوظبي سفر مي‌كند تا هماهنگي‌هاي لازم جهت برگزاري اين ديدار انجام گيرد.

ساعت برگزاري بازي، مساله داوري، اسكان تيم ايران و همراهان از موضوعاتي است كه به احتمال فراوان در سفر ترابيان به امارات مورد بحث قرار خواهند گرفت.

بازي ايران و برزيل احتمالا ساعت 21 روز پنج‌شنبه آينده در ورزشگاه بن زايد امارات برگزار مي‌شود.

تصویر زمینه به مناسبت نهم مهر روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی

Posted: 30 Sep 2010 09:28 AM PDT



| حجم 318 کیلوبایتدریافت

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! گفت و گوی من و خدا تست آلزایمر دختر فداکار کفر دخترا رو در بیارید! داستان جالب امتحان داماد ها! ( انده خنده! ) تصاویری شگفت انگیز و جالب راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! Posted: 31 Jan 2011 11:09 AM PST فرهنگ > تجسمی - محققان با استفاده از اشعه ‌ایکس در مطالعه نقاشی معروف لئوناردو داوینچی موفق شدند از شیوه رنگ‌آمیزی و قرار گرفتن این لایه‌ها در نقاط مختلف چهره مونالیزا سر دربیاورند. به گزارش خبرآنلاین، دانشمندان موفق به کشف این نکته شده‌اند که داوینچی در نقاشی‌هایش جلوه‌ای به کار می‌برد که به «سفوماتو» یا محوکاری شهرت دارد. آنها به نتیجه رسیده‌اند داوینچی برای خلق این جلوه بصری حدود 40 لایه بسیار نازک رنگی روی نقاشی‌هایش بکار برده و برای این کار از انگشت دستش استفاده کرده است. این لایه‌های نازک رنگدانه‌های هم‌خانواده نوعی سایه دور دهان مونالیزا ا

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 2 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 1 تارنگار : زيبا ترين كلام ها Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Posted: 19 Oct 2011 08:07 AM PDT رمز جذابیت برخی افراد چیست؟ یکی از مهمترین رازهای رسیدن به آن جذابیت است و قبل از هر چیز باید بدانیم که جذابیت چیزی غیر از زیبایی است‌. شخص می‌تواند صورت زیبایی نداشته باشد اما بسیار جذاب باشد و هم چنین می‌تواند بسیار زیبا باشد اما اصلاً جذابیت نداشته باشد. جذابیت و گیرایی یک ویژگی کاملاً اکتسابی است و به راحتی می‌توانیم صاحب آن باشیم‌: ظاهری آراسته داشته باشید. تمیز و مرتب باشید، هماهنگی و پاکیزگی شما، ناخودآگاه شما را جذاب می‌کند. بعضی از افراد براساس تصوری اشتباه برای جذاب شدن به زحمت زیادی می‌افتند و خود را به شکل‌های عجیب و غریبی درست می‌کنند. مهمترین مسئله این است که مرتب

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ داستان : قلب هدیه... Posted: 27 Jan 2011 11:39 AM PST پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..! دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود : سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی