رد شدن به محتوای اصلی

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

Link to لابی ایران سوئد Iran & Sweden

اگر لوح کورش هخامنشی دزدیده شد ! چه می شود ؟

Posted: 23 Sep 2010 08:16 AM PDT




اسفندیار رحیم‌مشایی: ببرند. ببرند ببینیم چه‌کار می‌توانند با آن انجام بدهند. هر جای جهان که باشد، لوح کورش، لوح کورش است و متعلق به فرهنگ و مکتب ایرانی. تازه مگر چقدر تا پایان جهان باقی مانده است که بخواهند از آن استفاده کنند؟ چیزی به آخر دنیا نمانده.

دکتر محمود احمدی نژاد (رئیس‌جمهور): طوری نیست. خدا را شکر می‌دانیم روی آن چه نوشته. یک تکه گل که مهم نیست. سند و مدرکش موجود است. هم عکس داریم، هم فیلم. می‌دهیم همین جوان‌های پرشور و متخصصان داخلی به دست توانمند خودشان عین همان را دوباره بنویسند. بهتر از روز اولش. مملکت متخصص که کم ندارد. مشکلی نیست. یک بحران است که حل می‌شود. اینکه چیز تازه‌ای نیست. مگر قبلاً چیز نبرده‌اند از مملکت؟ مملکت تعطیل شد؟ بحران پیش آمد؟ مگر قبلاً ممه را لولو نبرد؟ اتفاقی افتاد؟ یک نفر کمبود حس کرد؟ نکرد! این هم مثل همان. طوری نیست. سه‌سوته حل می‌شود.

عطاالله مهاجرانی: سنگ آن آدمکش ! گم شد که شد ! چه فرقی می کند؟ به قول فلان حکیم آزاده ! اخلاق در سنگ نیست در باد و مسیر آن است .

روزنامه کیهان: بروید خانه دلالان رابطه با آمریکا و نفوذی‌های معلوم‌الحال اندیشه‌های ضدانقلابی در دولت را بگردید تا ببینید چی کجاست.

عبدالکریم سروش: مولانا در هیچ نثر و نظمی از کورش و لوحش چیزی نگفته در عالم عرفان و سلوک به آن لوح نیازی نیست و اگر بخواهید من صد هزار لوح می نویسم !

روزنامه جوان: این لوح الان در گنجه اتاق عقبی طبقه دوم خانه هاشمی‌رفسنجانی نگهداری می‌شود. دیشب فائزه و فاطمه سر اینکه لوح مال کدامشان است، دعوایشان شد و ضمن گیس و گیس‌کشی سه بشقاب مربوط به دوره ملکه ویکتوریا را که در آن غذا می‌خوردند، شکستند. هاشمی‌رفسنجانی هم عصبانی شده و با لگد به زیر لوح مربوطه زده که سبب خرد شدن آن شده. همسر هاشمی هم لوح را با جارو و خاک‌انداز جمع کرده در کیسه زباله ریخته و فرستاده در خانه زهرا رهنورد که او هم در را باز نکرده و گفته ببرید در خانه کروبی که شوهرم را بدبخت کرد.

خبرآنلاین: روزنامه جوان در این باره نوشت: «این لوح الان در گنجه اتاق عقبی طبقه دوم خانه هاشمی‌رفسنجانی نگهداری می‌شود...»

حمیدرضا بقایی: خدا را شکر که خود کورش هنوز هست. ما باید مواظب باشیم ایشان را دزد نبرد. مگر قبلاً نمی‌خواستند همین کار را بکنند و ایشان را بدزدند که بحمدالله خنثی شد توطئه‌شان؟

هاشمی رفسنجانی: باید احتیاط کنیم این مسئله بسیار مشکوک است این کار ، کار بسیار ناشایستی بود باید آن را جدی بگیریم .

ارد بزرگ: میهن پرستان بیست و یک کشور حوزه فرهنگی ایران باستان بویژه افغانستان و تاجیکستان تا یافتن این گوهر بی مانند سیاهپوش خواهند بود .

آمریکا و اروپا: این را محکوم و سفرای خویش را فراخواندن و از ایران خواستند در طرح صلح خاورمیانه شرکت کند و یا لوح کورش را پس دهد!.

چین و روسیه: تصمیم گرفتند دیپلمات های اقتصادی خویش را در تهران دو برابر کنند و تاکید کردند موضوع سرقت لوح کورش در شورای امنیت بررسی شود !و باید از اقدامات یکجانبه دوری گزید .

علی صالح آبادی: متاسفانه شاخص قیمت سهام در همه سبدهای موجود سقوط کرده است .

علی لاریجانی: به قول شاعر
نقل افتادن هیکل نیست، هیکل بالی‌ست
حشر دیوان سلیمان است، خم‌ها خالی‌ست
اگزیستانس و گوهر انسان کجاست؟ اما اگر کسی مختصر عقلی هم برای ما قائل باشد، درمی‌یابد که بلاوجه نیست در این باره مبتهج نباشیم که هیچ، اندوهگین هم بشویم. دوستان بعضاً گمان می‌کنند که در لازمان و لامکان به‌سر می‌بریم اما این‌طور نیست. قصدم نیت‌خوانی نیست. گردنکشی در برابر قانون را هم بلاوجه می‌دانم اما قطع به یقین مطمئنم که شما هم نفهمیدید که منظور نظر ما در این‌باره چه بود. چندان که خودم نیز در این‌باره چون شمایم... اصلاً چرا از من می‌پرسید؟ روزگاری که مجلس در رأس امور بود، باید حرف می‌زدید با من. الان که ماجرا بلاوجه است. خودتان یک‌جور نیت‌خوانی کنید و عوض بنده اعلام موضع نمایید اما با درنظر گرفتن مختصر عقلی برای ما.

فدراسیون فوتبال: کلیه بازیکنان و مربیان تیم های ورزشی یک ماه حقوق خویش را برای جبران این خسارت ملی اهداء نمودند.

مهدی کلهر: داستان روشن است. موسوی و کروبی و خاتمی شبانه آمده‌اند خیابان سی‌تیر. خاتمی قلاب گرفته، موسوی و کروبی با قنداق کلت کمری کالیبر 35 زده‌اند پنجره‌ را شکسته‌اند و رفته‌اند توی موزه. موسوی لوح را برداشته، داده به کروبی. او هم لوح را زیر عبایش قایم کرده. بعد هم سه نفری با هم فرار کرده‌اند.

القاعده: خوشحالیم که یکی دیگر از بت ها موجود دنیا گمشده و همانند مجسمه بودا ! فرو ریخت .

بیانیه جمعیت دفاع از به‌طور کلی: بار دیگر در شرایط کنونی دست پلید استکبار جهانی از حلقوم عناصر داخلی بیرون آمد... لذا فردا همه مردم ایران به خیابان‌ها خواهند آمد و یکصدا فریاد برخواهند آورد که: «لوح ما رو پس بدین».

محسن رضایی: هنوز دزدیده شدن لوح برای بنده محرز نشده. لذا در این مورد نظری ندارم. ضمن اینکه از وجود این لوح در ایران هم اطلاع چندانی ندارم.

شهرام شکیبا: واعجبا ، وقتی طنز مرا در روز روشن می دزدند . دزدیدن لوح کورش که کاری ندارد !

کورش : چرا نمی گذارید آسوده بخوابم ای کاش برای شما لوحی نمی نوشتم که این قدر پریشانم نکنید .

پایان


انتشار استاكس‌نت در ارتباطات نقطه به نقطه

Posted: 23 Sep 2010 08:07 AM PDT

بر اساس يافته‌هاي سيمانتك، با اين‌كه سيستم‌هاي كنترل و فرمان كرم خطرناك استاكس‌نت غيرفعال شده‌اند اما اين بدافزار

مي‌تواند از طريق شبكه‌هاي نقطه به نقطه منتشر شود.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، طبق گزارش اين شركت امنيتي، ادامه بررسي استاكس‌نت نشان داد كه اين بدافزار براي انتشار از طريق كانال ارتباطي نقطه به نقطه (P2P) طراحي شده است.

به گفته محققان سيمانتك، ادامه بررسي‌ها نشان داد كه اين تهديد علاوه بر اين‌كه از طريق زيرساخت كنترل و فرمان تحت كنترل قرار دارد، مي‌تواند خود را از طريق شبكه‌هاي نقطه به نقطه به‌روز كند. اين قابليت از طريق يك سرور RPC و كلاينتي كه توسط اين بدافزار نصب شده، كار مي‌كند. درنتيجه نفوذگران هم‌چنان مي‌توانند اين كرم را از طريق كانال‌هاي نقطه به نقطه به‌روز و كنترل كنند.

محققان هم‌چنان در حال پي بردن به نكات جديدي درباره استاكس‌نت هستند. به عنوان مثال اين بدافزار كه به نظر مي‌رسد براي بهره‌برداري از سيستم‌هاي SCADA ساخت زيمنس طراحي شده، هم‌چنين از آسيب‌پذيري جعل هويت سرويس اسپولر پرينتر در ويندوز مايكروسافت نيز بهره‌برداري مي‌كند.

اين آسيب‌پذيري به استاكس‌نت اجازه مي‌دهد كه با بازنويسي يك فايل اسپولر پرينتر، انتشار يابد. مايكروسافت اين آسيب‌پذيري را هفته گذشته و در بخشي از وصله‌هاي ماه سپتامبر 2010 ترميم كرد.

همچنين يافته‌هاي جالب ديگر سيمانتك حاكيست در حالي كه به نظر مي‌رسد اين حمله پيش از اين ديده نشده اكنون به نظر

مي‌رسد فعاليت انواع ديگر آن حداقل از ماه ژوئن 2009 سابقه داشته باشد.

نام بزرگ‌ترين دولت‌هاي متقاضي سانسور اطلاعات در گوگل منتشر شد

Posted: 23 Sep 2010 08:07 AM PDT

بر اساس گزارشي كه از سوي گوگل منتشر شد، دولت‌هاي برزيل و ليبي بيش‌ترين تقاضا را از اين شركت جست‌وجوي اينترنت براي برداشتن محتوا داشته‌اند.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مقامات برزيل در نيمه نخست سال جاري ميلادي 398 بار از گوگل تقاضاي برداشتن اطلاعات داشتند.

بر اساس دومين گزارش گوگل از شفافيت دولت‌ها كه شامل 35 كشور است، ميزان تقاضاهاي برزيل دو برابر ليبي است كه با 149 مورد تقاضا در رتبه دوم قرار گرفت و پس از آن آمريكا و آلمان به ترتيب با 128 و 124 تقاضا قرار گرفتند.

گوگل كه دارنده بزرگ‌ترين موتور جست‌وجوي جهان است، قصد دارد به منظور ترويج آزادي بيان و رقابت در بازارهاي اينترنتي نوظهور، اطلاعات درباره ارتباط با دولت‌ها را به‌صورت عمومي منتشر كند.

اين شركت مستقر در مونتين ويوي كاليفرنيا اوايل سال جاري به‌دنبال اختلاف با دولت چين بر سر سانسور براي مدتي كاربران چيني‌اش را به سايت خود در هنگ كنگ هدايت مي‌كرد.

اين شركت اينترنتي علاوه بر رتبه‌بندي شمار دولت‌هاي متقاضي برداشتن محتوا و قراردادن آن‌ها در يك نقشه تعاملي، امروز دسترسي به ابزار جديدي را فراهم كرد كه ترافيك كاربران وب را در هر كشوري به صورت نمودار نشان مي‌دهد.

در صورت كاهش ترافيك گوگل قصد دارد يادداشتهايي را به سايت اضافه كند كه توضيح مي دهد اختلال مذكور حاصل ايراد فني است يا مسدود شدن وب از سوي دولت آن كشور.

بنا بر گزارش اين شركت، بسياري از تقاضاها براي برداشتن اطلاعات از برزيل هستند كه سرويس شبكه اجتماعي اوركات گوگل بيش‌ترين كاربر را در آن دارد و به افرادي مربوط هستند كه دولت اين كشور مدعي است مرتكب جرايم جعل هويت يا افترا شده‌اند.

يك دادگاه برزيلي اوايل سال جاري به‌دنبال شكايتي كه در آن ادعا شده بود سايت عكس پيكاساي گوگل حاوي تصاويري از كتاب‌هاي داراي كپي‌رايت است به اين سايت دستور داد بيش از 18 هزار عكس را بردارد.

اين كشور در نيمه دوم سال 2009 نيز در صدر تقاضاهاي دولتي بود. تقاضاهاي دولتي براي برداشتن محتوا در نيمه اول سال 2010 نسبت به شش ماه قبل آن 37 درصد افزايش يافت.

زيرساخت‌هاي اجراي طرح دوركاري فراهم شد!

Posted: 23 Sep 2010 08:06 AM PDT

عضو هيات علمي مركز آموزش مديريت دولتي كشور معتقد است كه در حال حاضر زيرساخت‌هاي اجراي طرح دوركاري (تله‌وركينگ) فراهم است اما نبود نيروهاي متخصص در حوزه‌هاي الكترونيكي از مشكلات پيش روي دوركاري است.

دكتر اميد ميربهاء در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: زيرساخت‌هاي لازم براي اجراي طرح دوركاري از قبيل اينترنت پرسرعت، سرعت بالاي انتقال داده‌ها، وسعت خدمات الكترونيكي و قيمت مناسب اين خدمات در حال حاضر فراهم است اما نبود مراكز آموزشي، علمي و دانشگاهي براي پرورش نيروهاي متخصص در حوزه‌هاي الكترونيكي از مشكلات اصلي پيش روي اين طرح است.

او با بيان اين كه تمام مشاغل مجازي كه از طريق شبكه‌هاي رايانه‌يي و يا عمومي قابل انجام باشند، تله‌وركينگ محسوب مي‌شود، اظهار كرد: ابزار و بستر ارتباطي و مخابراتي آن، شبكه‌هاي اينترنتي ـ مخابراتي و بستر اجتماعي آن نيز شبكه‌هاي شغلي است كه از طريق اتصال اينترنتي مي‌توانند به يكديگر پيوند بخورند.

وي درباره لزوم اجراي طرح دوركاري يادآور شد: به دليل وجود شبكه‌هاي رايانه‌يي و مخابراتي و ديگري شبكه‌هاي اجتماعي است كه اجراي تله‌وركينگ معني پيدا مي‌كند.

او در توضيح منظورش از لفظ شبكه‌هاي اجتماعي گفت: شبكه‌هاي اجتماعي منوط به ترجمه فعاليت‌هاي سنتي برروي بستر اينترنت و تحت سايت نيست بلكه اين شبكه‌ها بين افراد و سازمان‌هاي مختلفي است كه از قبل وجود و حضور خود را در بسترهاي اينترنت ثابت كرده‌اند و درواقع موضوعي اضافه بر ساختارهاي موجود جامعه است.

اين كارشناس آموزش‌هاي الكترونيكي مهم‌ترين هدف تله‌وركينگ را در جهت توسعه شبكه‌هاي اجتماعي بيان و تصريح كرد: اگر هدف چنين موضوعي باشد، به حمايت دولت نيز مي‌توان اميدوار بود ولي اگر قرار باشد شركت‌ها بيايند و بعد از اخذ گواهي، دريچه‌اي در دنياي الكترونيكي باز كنند، با مشكلاتي از قبيل مشكلات توسعه شبكه‌هاي اينترنتي در گذشته مواجه خواهيم شد.

ميربهاء خاطرنشان كرد: توسعه شبكه‌هاي اجتماعي يعني ايجاد جايگاهي در بستر الكترونيكي تا افراد فعال در حوزه اينترنت مشخص شوند كه اولين قدم در اين راستا بازشناختن هويت افرادي است كه در حوزه تله‌وركينگ خدماتي را در بستر وب ارائه مي‌دهند.

وي شناسايي دقيق مشاغل و افراد فعال در حوزه اينترنتي را يكي از پيش‌نيازهاي اصلي ورود به عرصه دوركاري دانست و بيان كرد: انسان‌هايي كه درگير يك فعاليت خاص هستند، طبعا مي‌توانند با تجربه‌اي كه دارند ما را در ورود به آن فعاليت خاص ياري دهند و اين تنها لازمه‌اش اين است كه آن افراد را راحت وارد حوزه كاري كرد و به درخواست‌هايشان عمل كرد.

اين كارشناس IT از مساعد بودن زيرساخت‌هاي لازم براي اجراي طرح دوركاري خبر داد و ابراز كرد: ديگر گذشت زماني‌ كه افراد به مباحث الكترونيكي از قبيل اينترنت پرسرعت نداشتند و يا قيمت اين خدمات بالا بود و بايد گفت كه الان سرعت انتقال داده‌ها، وسعت آن و قيمتش در جايگاهي قرار دارد كه مي‌توان بخش‌هاي مختلف الكترونيكي و مجازي را توسعه داد.

او افزود: نبود مراكز آموزشي، علمي و دانشگاهي شايد از عمده مشكلات پيش روي اين طرح باشد كه فقدان آن‌ها باعث مي‌شود متخصصان مشاغل مجازي در كشور به صورت گسترده وجود نداشته باشند.

ميربهاء تصريح كرد: در كنار آموزشي الكترونيكي مي‌شود ده‌ها شغل از قبيل پشتيبان آموزشي تا Administrator سايت‌هاي آموزشي تعريف كرد اما متاسفانه اكنون آموزشگاه‌هاي در اين زمينه نيست كه مدرك تخصصي بدهد.

عضو هيات علمي مركز آموزش مديريت دولتي اظهار كرد: شاهديم كه وقتي يك مركز دانشگاهي در يك بخش استاني شكل مي‌گيرد، تعداد دانشجويان بسياري در آن ثبت نام كرده اما در پايان فارغ‌التحصيل تمام محصلان در يك رشته از اطلاعات و توانايي‌هاي مشابهي برخوردارند و اين به‌منظور بخش‌هاي سنتي در آموزش ماست و با اين روند مهارت‌هاي تخصصي مشكل نخواهد گرفت.

وي درباره‌ي فرهنگ‌سازي اجراي اين طرح، خاطرنشان كرد: بايد سعي كرد نيازمندي‌هاي اوليه و توانمندي‌هاي عرضه را به هم رساند تا يكديگر را پيدا كنند و از طريق به وجود آمدن چنين گره‌هايي، ارتباط مجازي را گسترش داد و اگر قرار است حمايت‌ها و پشتيباني از اين طرح‌ها صورت بگيرد، آن را به كانون‌ها و انجمن‌هايي بدهيم كه قابليت و طرح‌هايي براي پيشبرد اهداف دارند، هرچند تا حال حاضر يك نظام حرفه‌يي همچون نظام مهندسي و پزشكي‌ها در فن‌آوري اطلاعات نداريم و اگر خودمان در جهت ايجاد اين نظام گامي برنداريم كسي پيدا نمي‌شود كه اين كار را براي ما انجام دهد.

اين كارشناس آموزش‌هاي الكترونيكي در پايان گفت: بايد مسائل توسعه‌اي حرفه‌هاي مجازي به‌صورت مجزا در هر بخش توسط وزارتخانه‌هاي مربوطه صورت بگيرد.

پيشنهاد اروپا براي تخصيص امواج بيش‌تر براي پهناي باند موبايل

Posted: 23 Sep 2010 08:05 AM PDT

كميسيون اروپا پيشنهاد كرد تا پايان سال 2012 امواج راديويي بيش‌تري براي پهناي باند بي‌سيم و ساير خدمات بي‌سيم تخصيص داده شود.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گسترش پهناي باند بي‌سيم يكي از اهداف كليدي كميسيون اروپا بوده كه به‌دنبال دسترس‌پذيرتر كردن اتصال‌هاي پهناي باند سريع‌تر به افراد بيش‌تري در مناطق دور افتاده است.

امواج راديويي با سوئيچ از پخش تلويزيون آنالوگ به ديجيتال قابل دسترس شده‌اند اما اين كميسيون نگران است كه در برخي از كشورهاي عضو، پهناي باند آزاد شده ممكن است به‌جاي خدمات موبايل جديد براي پخش برنامه‌هاي منطقه‌اي مورد استفاده قرار بگيرد.

در مقابل اين كميسيون خواهان اين است كه كشورهاي اتحاديه اروپا، امواج راديويي آزاد شده را به اپراتورهاي تلفن همراه بدهند تا اين اپراتورها بتوانند شبكه‌هاي نسل چهارم ساخته و به كاربران امكان دهند ويديوهاي كيفيت بالا مشاهده كرده و اطلاعات را نسبت به گذشته سريع‌تر ارسال و دريافت كنند.

از سوي ديگر رگولاتورهاي اروپايي هشدار داده‌اند در صورتي كه مقامات ملي موفق نشوند عرضه و دسترسي به پهناي باند پرسرعت را افزايش دهند، ممكن است ميليون‌ها شغل در سراسر اروپا در خطر باشد.

به گفته نلي كروز، كميسر برنامه ديجيتالي اتحاديه اروپا، اقدام براي كامل كردن پوشش اينترنت ثابت و موبايل پرسرعت، كليد چشم‌انداز وسيع‌تر رشد اقتصادي و يكپارچگي اجتماعي است.

وي اظهار كرده اروپا نمي‌تواند بنشيند و اجازه دهد شركت‌هاي اروپايي در برابر شركت‌هاي آسيايي رقابت كنند كه اينترنت‌شان صد برابر سريع‌تر است.

كميسر برنامه ديجيتالي اتحاديه اروپا سه ايده اصلي را مورد تاكيد قرار داد كه شامل تشويق به سرمايه‌گذاري اما رقابت سالم از سوي سازمان‌هاي ملي، تخصيص امواج راديويي براي خدمات بي‌سيم و مشخص كردن بهترين راه افزايش سرمايه‌گذاري خصوصي و دولتي در شبكه‌هاي صوتي و تصويري هستند.

كاهش پوشش خبري روزنامه‌ي مكزيكي به‌دنبال قتل خبرنگارانش

Posted: 23 Sep 2010 08:05 AM PDT

بزرگ‌ترين روزنامه در پرخشونت‌ترين شهر مكزيك، پس از كشته شدن دومين خبرنگارش در كم‌تر از دو سال، پوشش جنگ مواد مخدر را محدود مي‌كند.

به گزارش سرويس رسانه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، روزنامه "ال دياريو خوارز" در سرمقاله صفحه نخست خود از كارتل‌هاي مواد مخدر شهر سيوداد خوارز خواست مشخص كنند از اين روزنامه چه مي‌خواهند تا بتواند بدون مرگ، صدمه ديدن يا تهديد شدن بيش‌تر كارمندان، به فعاليتش ادامه دهد.

اين دومين سرمقاله صفحه نخست روزنامه "ال دياريو" از زمان مورد حمله قرار گرفتن يك عكاس و يكي از خبرنگارانش در اواخر هفته گذشته است. در اين حمله عكاس 21 ساله اين روزنامه كشته شده و همكارش به شدت مجروح شد. يكي از خبرنگاران "ال دياريو" نيز در سال 2008 در بيرون منزل خود به ضرب گلوله كشته شد.

طبق گزارش كميته پشتيباني از خبرنگاران (CPJ) مستقر در نيويورك، دست كم 22 خبرنگار مكزيكي طي چهار سال گذشته كشته شده‌اند كه قتل دست كم هشت نفر آن‌ها به دليل گزارش‌هايشان درباره جنايت و فساد، از قبل برنامه‌ريزي شده بود. دست كم هفت خبرنگار مكزيكي نيز مفقود شده و شمار زيادي از اين كشور گريخته‌اند.

بسياري از خروجي‌هاي رسانه‌يي مجاور مرز پوشش جنگ مواد مخدر را متوقف كرده‌اند و اكنون روزنامه "ال دياريو" نيز به جمع آن‌ها پيوسته است.

رسانه‌ي اجتماعي ابزار كاري استاندارد جديد خبرنگاران

Posted: 23 Sep 2010 08:04 AM PDT

بر اساس يك پژوهش جديد، رسانه اجتماعي اكنون به عنوان يك ابزار كاري استاندارد براي خبرنگاران در انگليس، فرانسه و آلمان مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

به گزارش سرويس رسانه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بر اساس يافته‌هاي بررسي ژورناليسم اجتماعي Cision و دانشگاه ساندرلند، بيش از 80 درصد از خبرنگاران مورد بررسي در اين كشورها از رسانه اجتماعي براي منبع و ترويج كار خود استفاده مي‌كنند.

بنا بر اين بررسي كه برروي 549 خبرنگار انجام گرفته، 74 درصد خبرنگاران در انگليس رسانه اجتماعي را ابزار كاري مهم يا تا اندازه‌اي مهم مي‌دانند كه نسبت به 50 درصد در فرانسه يا آلمان بيش‌تر است.

با وجود مجموعه گسترده سايت‌هاي رسانه اجتماعي، در آلمان و فرانسه توييتر، LinkedIn و فيس‌بوك بيش‌ترين ابزارهاي رسانه اجتماعي مورد استفاده در ميان خبرنگاران مورد بررسي بودند. اما تحقيقات نشان داده كه ابزارهاي رسانه اجتماعي جايگزين مهارت‌هاي سنتي نمي‌شوند بلكه همراه با آن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

نزديك به 70 درصد خبرنگاران مورد بررسي عنوان كرده‌اند كه هم‌چنان از بيانيه‌هاي مطبوعاتي، روابط عمومي‌ها و وب سايت‌هاي شركت‌ها براي بررسي حقيقت و يافتن اخبار همانند سه سال گذشته استفاده مي‌كنند.

پيام‌ها، تماس‌ها، روابط عمومي‌ها، سايت‌هاي شركت‌ها و پژوهش به‌عنوان متداول‌ترين روش براي بررسي گزارش‌ها عنوان شده‌اند و بيش از 60 درصد پاسخ‌دهندگان اظهار كرده‌اند كه هرگز از توييتر، سايت‌هاي بازبيني يا عكس‌ها و ويديوهاي آنلاين براي بررسي حقيقت استفاده نمي‌كنند.

در مقابل بيش از 60 درصد از خبرنگاران مورد بررسي اظهار كرده‌اند كه اغلب، بيش‌تر مواقع يا همواره (تقريبا 20 درصد) از ويكي پديا براي اين هدف استفاده كرده‌اند.

بازبيني قانون كنترل رسانه‌ها در آفريقاي جنوبي

Posted: 23 Sep 2010 08:04 AM PDT

وزير امنيت دولت آفريقاي جنوبي اعلام كرد وزارتخانه‌اش برروي لايحه جنجالي اطلاعات كه گروه‌هاي رسانه نگرانند ژورناليسم تحقيقي را سركوب كند، بازبيني‌هايي صورت خواهد داد.

به گزارش سرويس رسانه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، لايحه پيشنهادي حفاظت از اطلاعات به‌دنبال طبقه‌بندي اطلاعاتي بوده كه ممكن است به امنيت ملي آسيب برسانند و انتشار چنين اطلاعاتي حداكثر مجازات 25 سال زندان را در پي خواهد داشت.

ديده‌بان‌هاي رسانه بين‌المللي اين لايحه را محكوم كرده و اعلام كرده‌اند چنين قانوني از مقامات فاسد حمايت كرده و به دليل بهره‌گيري مقامات از قدرت براي طبقه‌بندي اطلاعات، مانع گزارشگري تحقيقي مي‌شود.

هم‌چنين ديده‌بان‌هاي رسانه‌اي نسبت به درخواست حزب حاكم "كنگره ملي آفريقا" در اين كشور براي برپايي دادگاه رسانه‌يي كه جريمه‌هاي مالي براي گزارش‌هاي بد را به خبرنگاران تحميل مي‌كند، نگران هستند.

عکس هایی متفاوت از آنجلینا جولی

Posted: 23 Sep 2010 06:52 AM PDT




مسلما از" آنجلا جولی" عکسهای زیادی دیده اید اما این عکسها نشان دهند کمک های او به افراد مصیبت زده است این کمک ، موجب محبوبت و سرفرازی او شده است محبوبیتی فراتر از فیلم های پر خرج هالیوود به قول اندیشمند سرشناس "ارد بزرگ" :

کمک به همگان ، عشقی است که به برجستگان کمک می کند راه های سرفرازی را بیابند .

































نقاشی روی پیاده رو!!!

Posted: 22 Sep 2010 02:23 PM PDT

جولیان بیور متخصص نقاشی روی پیاده رو به سبک خاصی است که از زاویه خاصی نقاشی های او کاملاً سه بعدی و طبیعی به نظر می رسد در حالی که از زاویه دیگر ممکن است نتوان حتی موضوع آن را تشخیص داد.


این تصاویر تماماً نقاشی روی سطح زمین بوده و هیچ پستی و بلندی واقعی در کار نیست.

در تصویر زیر نحوه کار را می بینید. تصویری از زاویه مقابل نقاشی


در تصویر پایین خلاقیت دیگری هم به کار رفته که چسباندن تکه های بزرگ و کوچک کاغذ به زمین و دیوارها و بدنه صندوق است که بارش برف را تداعی می کند.





حرف W خیلی درازتر از آنچه تصور می کنیم نقاشی شده و دخترخانم در فاصله دوری روی زمین لم داده که گویی آدمک کوچکی است که بالای این حرف نشسته.

















دانلود کتاب : خط شناسی

Posted: 16 Nov 2008 02:43 AM PST


خط شناسی

ناشر: آی آر پی دی اف

توضیحات:
دست خط دوستانتان را به سادگی تشخیص دهید!

زبان: فارسی
حجم کتاب: 120 کیلوبایت
تعداد صفحات: 4
نوع فایل: PDF


لینک دانلود
http://www.parsacloob.com/catch/data/a3700/%28564%29.pdf

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! گفت و گوی من و خدا تست آلزایمر دختر فداکار کفر دخترا رو در بیارید! داستان جالب امتحان داماد ها! ( انده خنده! ) تصاویری شگفت انگیز و جالب راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! Posted: 31 Jan 2011 11:09 AM PST فرهنگ > تجسمی - محققان با استفاده از اشعه ‌ایکس در مطالعه نقاشی معروف لئوناردو داوینچی موفق شدند از شیوه رنگ‌آمیزی و قرار گرفتن این لایه‌ها در نقاط مختلف چهره مونالیزا سر دربیاورند. به گزارش خبرآنلاین، دانشمندان موفق به کشف این نکته شده‌اند که داوینچی در نقاشی‌هایش جلوه‌ای به کار می‌برد که به «سفوماتو» یا محوکاری شهرت دارد. آنها به نتیجه رسیده‌اند داوینچی برای خلق این جلوه بصری حدود 40 لایه بسیار نازک رنگی روی نقاشی‌هایش بکار برده و برای این کار از انگشت دستش استفاده کرده است. این لایه‌های نازک رنگدانه‌های هم‌خانواده نوعی سایه دور دهان مونالیزا ا

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 2 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 1 تارنگار : زيبا ترين كلام ها Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Posted: 19 Oct 2011 08:07 AM PDT رمز جذابیت برخی افراد چیست؟ یکی از مهمترین رازهای رسیدن به آن جذابیت است و قبل از هر چیز باید بدانیم که جذابیت چیزی غیر از زیبایی است‌. شخص می‌تواند صورت زیبایی نداشته باشد اما بسیار جذاب باشد و هم چنین می‌تواند بسیار زیبا باشد اما اصلاً جذابیت نداشته باشد. جذابیت و گیرایی یک ویژگی کاملاً اکتسابی است و به راحتی می‌توانیم صاحب آن باشیم‌: ظاهری آراسته داشته باشید. تمیز و مرتب باشید، هماهنگی و پاکیزگی شما، ناخودآگاه شما را جذاب می‌کند. بعضی از افراد براساس تصوری اشتباه برای جذاب شدن به زحمت زیادی می‌افتند و خود را به شکل‌های عجیب و غریبی درست می‌کنند. مهمترین مسئله این است که مرتب

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ داستان : قلب هدیه... Posted: 27 Jan 2011 11:39 AM PST پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..! دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود : سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی