رد شدن به محتوای اصلی

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

Link to لابی ایران سوئد Iran & Sweden

آي‌پدهاي 3G داراي سيم‌كارت به‌زودي به بازار مي‌آيند

Posted: 22 Nov 2010 02:18 AM PST

شركت اپل توليد آيفون به همراه يك سيم‌كارت را رها كرد اما به زودي آي‌پدهاي 3G (نسل سوم) را به همراه سيم‌كارت به بازار عرضه خواهد كرد.

به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در حال حاضر آيفون و نسخه 3G آي‌پد از يك ميكرو سيم‌كارت استفاده مي‌كنند كه توسط اپراتورهايي مانند AT&T در آمريكا و ودافون و O2 در اروپا ارائه مي‌شوند.

درصورت عرضه آيفون به همراه سيم‌كارت، اپل مي‌توانست اپراتورهاي تلفن همراه را از روند فروش حذف كند و مشتريان مي‌توانستند به طور مستقيم آيفون را از شركت اپل خريداري و پس از آن به انتخاب يك اپراتور بپردازند.

به گزارش روزنامه ديلي تلگراف، اپل قصد دارد آي‌پدهاي داراي سيم‌كارت را تا پيش از كريسمس يا در اوايل سال 2011 ميلادي به بازار عرضه كند.

دخالت دولت چين براي پايان بخشيدن به اختلاف دو شركت اينترنتي بزرگ اين كشور

Posted: 22 Nov 2010 02:17 AM PST

پس از اين‌كه دولت چين به دو شركت اينترنتي بزرگ اين كشور دستور داد اختلافات خود را حل و فصل كنند، اين دو شركت از كاربران اينترنتي عذرخواهي كردند.

به گزارش خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تنسنت، بزرگ‌ترين شركت اينترنتي چين و كيهو 360، بزرگ‌ترين ارايه‌دهنده نرم‌افزارهاي ضد ويروس از حدود يك ماه پيش دچار اختلاف شده‌اند و اين اختلافات به قطع سرويس اينترنت برخي از كاربران در چين منجر شد.

شركت تنسنت در تاريخ 10 ماه نوامبر اعلام كرد پنج ميليون از كاربران سرويس پيام فوري اين شركت هنوز با كمبودهايي به خاطر اختلافات ايجاد شده مواجه‌اند.

خبرگزاري شين‌هوا گزارش داد كه وزارت صنعت و فن‌آوري اطلاعات چين به دو شركت دستور داده است به اختلافات خود پايان ببخشند و از كاربران اينترنتي عذرخواهي كنند.

دو شركت نيز با صدور بيانيه‌هاي جداگانه‌ به خاطر قطع سرويس‌دهي به كاربران اينترنتي عذرخواهي كردند. البته هيچ يك از طرفين مطلبي درباره حل و فصل مسائل اصلي ذكر نكردند.

اين شركت‌ها در طول يك ماه گذشته يكديگر را به انجام اقدامات ناصحيح تجاري مانند جاسوسي، هك و نقض حريم خصوص كاربران متهم كرده‌اند.

کاوش روبات‌های غواص در اعماق اقیانوس‌ها

Posted: 22 Nov 2010 02:16 AM PST

Californian334.jpg





ایتنا – به تازگی روبات‌های مدرنی ساخته شده است که در عملیات جست‌وجوی کشتی‌های غرق‌شده در قعر اقیانوس‌ها به کار می‌رود.







کاوش در اعماق اقیانوس‌ها کار دشوار و پیچیده‌ای محسوب می‌شود که با تهدیدات جانی زیادی نیز همراه است.

بدون شک فرو رفتن در دل اقیانوس‌های بی‌کران و ژرف، کاری پرهیبت است که فقط کارشناسان ماهر و آموزش‌دیده می‌توانند به خوبی از پس انجام آن برآیند.

در منابع تاریخی از کشتی‌های بسیاری نام برده شده که در جریان مسافرت‌های دریایی و یا در جنگ‌ها غرق شده و به تاریخ پیوسته است.

کسب اطلاعاتی در خصوص این کشتی‌ها به دلیل دشواری دسترسی به آنها عملاً غیرممکن و یا بسیار دشوار و پرهزینه بوده است.

با این حال به نظر می‌رسد امروزه با تکیه بر فناوری‌های نوین، راه حل مناسبی برای این معضل یافت شده است.

به گزارش ایتنا به نقل از سی‌ان‌ان، به تازگی روبات‌های مدرنی ساخته شده است که در عملیات جست‌وجوی کشتی‌های غرق‌شده‌ای که در قعر اقیانوس‌ها ماوی گزیده‌اند، کاربرد دارد.

این روبات‌ها که از راه دور کنترل و هدایت می‌شود، قادر است در قعر 6000 متری اقیانوس‌ و بیشتر حرکت کرده و به دنبال آثار باستانی و لاشه کشتی‌ها بگردد.

کشتی خارق‌العاده و شبه‌افسانه‌ای تایتانیک، معروف‌ترین چیزی است که توسط این روبات‌ها مشاهده شده است.




کاوش‌های اخیر به تهیه عکس‌هایی از وضعیت فعلی این کشتی که نزدیک به صد سال پیش به دلیل برخورد با کوه یخ غرق شد، انجامیده است.

تصاویر زیبای سه‌بعدی که این روبات‌ها از تایتانیک تهیه کرده‌اند، نشان می‌دهد که بدنه کشتی تقریباً سالم و دست‌نخورده باقی مانده و فقط در بخش‌هایی از آن میکروب‌های آهن‌خوار صدمه‌هایی وارد آورده‌اند.

احتمالاً با کاوش‌های بیشتر این روبات‌های غواص، به مرور بتوان اطلاعات بیشتری از کشتی‌های غرق شده به دست آورد.

رفع محدودیت موبیلیتی وایمکس در صورت درخواست اپراتورها بررسی می‌شود

Posted: 22 Nov 2010 02:16 AM PST

ارایه کنندگان اینترنت پرسرعت بی سیم (وایمکس) برای رفع محدودیت موبیلیتی موضوع را با شورای رقابت در میان بگذارند تا کارکارشناسی بر روی این موضوع انجام شود.



به گزارش وایمکس نیوز جمشید پژویان، با بیان این مطلب گفت: به طور کلی محدود کردن ارایه سرویس توسط اپراتورها با اصول بازار رقابتی در تضاد است، اما باید بررسی کنیم ببینیم محدودیت اعمال شده برای ارایه کنندگان وایمکس آن هم در شرایطی که مهمترین جذابیت وایمکس محسوب می‌شود به چه دلیلی بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه موضوع محدودیت موبیلیتی در پروانه اپراتورهای وایمکس قید شده است، با این وجود اگر اپراتورهای وایمکس این شرط را غیرمنطقی یا غیرمنصفانه می‌دانند باید این مساله را به مرکز ملی رقابت اعلام کنند.

پژویان گفت: در صورتی که موضوع نارضایتی ارایه کنندگان وایمکس در اختیار شورا قرار بگیرد، کمیته های فنی و حقوقی از یک سو و کمیته اقتصادی از سوی دیگر مساله را مورد بررسی قرار می دهند.

رییس شورای رقابت گفت: ارایه کنندگان وایمکس در حال حاضر استدلال های متفاوتی دارند مبنی براینکه آغاز به کار اپراتور سوم با حدود دو سال تاخیر انجام شده است که با احتساب این دو سال وایمکسی‌ها با 4 سال تاخیر در ارایه موبیلیتی مواجه‌اند و این موضوع نه به نفع ارایه‌کنندگان وایمکس است و نه به نفع مشترکان.

وی با بیان اینکه وایمکسی ها می‌گویند ارایه فناوری که 10 سال از واگذاری آن در دنیا می‌گذرد و ورود آن به کشور به طور ناقص چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، گفت: مجموعه استدلال‌های اپراتورهای وایمکس باید در قالب نامه‌ای به مرکز ملی رقابت ارسال شود تا در خصوص آن بررسی و تصمیم گیری شود.

وی گفت: در ادامه بررسی ها موضوع موبیلیتی وایمکس را می توان با حضور طرف‌های درگیر این ماجرا دنبال کرد.

همين حالا آينده خود را شکل دهيد

Posted: 22 Nov 2010 02:15 AM PST

افراد موفق در زمان حال زندگي مي‌كنند اما افراد ناموفق در گذشته سير مي‌كنند.

به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگ‌هاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در وبلاگي به نشاني http://www.manemovaffag.blogfa.com/ آمده است: تفاوت بارزي كه ميان افراد موفق و ناموفق وجود دارد، اين است كه افراد موفق در زمان حال زندگي مي‌كنند اما افراد ناموفق در گذشته سير مي‌كنند.

اگر دائم به گذشته بچسبيد، تمام زيبايي‌ها و فرصت‌هايي را كه زندگي در حال حاضر به شما ارزاني كرده را از دست مي‌دهيد.

اگر در زمان حال زندگي كنيد، به سرعت مي‌توانيد فرصت‌هاي رسيدن به اهدافتان را صيد كنيد.

مهم نيست در گذشته چقدر تلاش كرده‌ايد. هر لحظه از هر روز زندگي فرصت تازه‌اي است تا به خوشبختي و موفقيت نزديك‌تر شويد.

اگر بار ديگر ترس‌هاي قديمي و باورهاي محدود كننده مانع شادي و موفقيت شما شدند، آنها را در ذهن‌تان متوقف و در درون‌تان افكار مثبت و خوش بينانه را جايگزين افكار منفي كنيد.

قدرت باورهاي مثبت آنقدر زياد است كه مي‌توانيد به كمك آنها از تمام لحظات زندگي خود پلي براي موفقيت بسازيد.

چشم‌انداز توسعه‌ي كاربري خط و زبان فارسي در محيط رايانه‌يي عرضه شد

Posted: 22 Nov 2010 02:14 AM PST

"چشم‌انداز
توسعه كاربري خط و زبان فارسي در محيط رايانه‌يي" به همت شوراي فني
كارگروه خط و زبان فارسي در محيط رايانه‌يي دبيرخانه شوراي عالي
اطلاع‌رساني تهيه، تنظيم و به‌صورت رايگان در وب‌گاه دبيرخانه با آدرس
www.scict.ir عرضه شد.


به گزارش ايسنا از واحد
ارتباطات دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني، طرح تسما به عنوان طرحي براي
توليد و ساماندهي محتواي الكترونيكي با تكيه بر ميراث ادبي ارزشمند زبان
فارسي مسيري را براي توسعه كاربري خط و زبان فارسي در محيط رايانه‌يي ترسيم
كرده كه به محتوا اشاره دارد اما بر آن است كه در مسير توسعه زباني از آن
به عنوان موتور محرك استفاده كند.

كتاب ياد شده تصويري كلي از تعريف
مسائل كلان مسير توسعه زبان فارسي براي همراهي با تحولات سيستم‌هاي نوين
اطلاعاتي و ارتباطي است. مسائلي كه با اين نگرش مطرح مي‌شود، به استقرار و
بهينه‌سازي ذخيره‌سازي و بازيابي اطلاعات به خط و زبان فارسي مي‌پردازد.

دسترسي به اطلاعات ذخيره شده به
خط و زبان فارسي و جست‌و‌جوي معنادار آن نيازمند زنجيره‌اي بلند از عمليات
است كه با تحقق هر مرحله‌اي از آن، بهبودي در اثربخشي ابزراهاي رايانه‌اي
حاصل خواهد آمد.

کتاب صد سخن نیک از ندا غیاثی

Posted: 22 Nov 2010 02:09 AM PST




نام کتاب : صد سخن نیک
نویسنده : "ندا غیاثی"
ناشر : دانلود کتاب
زبان کتاب : فارسی
تعداد صفحه : 11
قالب کتاب : PDF
حجم فایل : 83 Kb
توضیحات : مجموعه ایی جالب از سخنان برگزیده بزرگان و مشاهیر جهان است که خواندن آنها می تواند راه و برنامه ایی مناسب برای زندگی بهتر باشد . سه جمله از این کتاب :

ما ديگران را فقط تا آن قسمت از جاده كه خود پيموده‌ايم مي‌توانيم هدايت كنيم. اسكات پك

انديشه پروازگر است جايي فرودش آوريم که زيبايي خانه دارد . ارد بزرگ

انسان در همان لحظه که تصميم مي گيرد آزاد باشد ؛ آزاد است. ولتر









This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! گفت و گوی من و خدا تست آلزایمر دختر فداکار کفر دخترا رو در بیارید! داستان جالب امتحان داماد ها! ( انده خنده! ) تصاویری شگفت انگیز و جالب راز شگفت‌انگیز لبخند مونالیزا فاش شد!! Posted: 31 Jan 2011 11:09 AM PST فرهنگ > تجسمی - محققان با استفاده از اشعه ‌ایکس در مطالعه نقاشی معروف لئوناردو داوینچی موفق شدند از شیوه رنگ‌آمیزی و قرار گرفتن این لایه‌ها در نقاط مختلف چهره مونالیزا سر دربیاورند. به گزارش خبرآنلاین، دانشمندان موفق به کشف این نکته شده‌اند که داوینچی در نقاشی‌هایش جلوه‌ای به کار می‌برد که به «سفوماتو» یا محوکاری شهرت دارد. آنها به نتیجه رسیده‌اند داوینچی برای خلق این جلوه بصری حدود 40 لایه بسیار نازک رنگی روی نقاشی‌هایش بکار برده و برای این کار از انگشت دستش استفاده کرده است. این لایه‌های نازک رنگدانه‌های هم‌خانواده نوعی سایه دور دهان مونالیزا ا

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 2 Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 1 تارنگار : زيبا ترين كلام ها Parsine.Com | پایگاه خبری تحلیلی پارسینه 3 Posted: 19 Oct 2011 08:07 AM PDT رمز جذابیت برخی افراد چیست؟ یکی از مهمترین رازهای رسیدن به آن جذابیت است و قبل از هر چیز باید بدانیم که جذابیت چیزی غیر از زیبایی است‌. شخص می‌تواند صورت زیبایی نداشته باشد اما بسیار جذاب باشد و هم چنین می‌تواند بسیار زیبا باشد اما اصلاً جذابیت نداشته باشد. جذابیت و گیرایی یک ویژگی کاملاً اکتسابی است و به راحتی می‌توانیم صاحب آن باشیم‌: ظاهری آراسته داشته باشید. تمیز و مرتب باشید، هماهنگی و پاکیزگی شما، ناخودآگاه شما را جذاب می‌کند. بعضی از افراد براساس تصوری اشتباه برای جذاب شدن به زحمت زیادی می‌افتند و خود را به شکل‌های عجیب و غریبی درست می‌کنند. مهمترین مسئله این است که مرتب

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ

آخرین مطالب لابی ایران سوئد (((( Iran & Sweden )))) براي پويايي و پيشرفت ، گام نخست از پشت درهاي بسته برداشته مي شود . ارد بزرگ داستان : قلب هدیه... Posted: 27 Jan 2011 11:39 AM PST پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..! دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود : سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی